Wellicht moet je de Nederlandse wet er even bijpakken. Voor het Nederlandse recht is enkel de Nederlandse nationaliteit van belang. Het zou rechtsongelijkheid in de hand werken als je externe factoren als een extra nationaliteit laat meewegen. Buiten dat, hoe wil je aantonen dat iemand een andere dan de Nederlandse nationaliteit heeft ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat het een probleem is? Ik vraag waarom het afpakken van het Nederlandse paspoort bij regelmatig terugkerend crimineel gedrag geen optie is wanneer de persoon in kwestie ook een andere nationaliteit heeft (ongeacht welke).
Ik hoop in de zin van een politieke zelfmoord, oftewel dat Wilders hard achteruit gaat in zetelaantal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is. Het debacle van Wilders of die strontjosti die hoopt op nóg een politieke moord.
ten eerste zal je ze dan eerst het land uit moeten zetten maar waarnaartoe?... Naar Marokko? die zien ze al aankomenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dat geen oplossing is? Bij een dubbel paspoort bijvoorbeeld?
Wilders en zijn PVV willen helemaal niet regeren of besturen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop in de zin van een politieke zelfmoord, oftewel dat Wilders hard achteruit gaat in zetelaantal.
Het gaat me niet om of het staatsrechtelijk kan, maar om de praktische uitvoering. Als jij een Nederlands én Marokkaans paspoort hebt, waarom zou je dan de Nederlandse niet kunnen afnemen en de persoon op het vliegtuig naar Marokko kunnen zetten bij herhaaldelijk crimineel/onwenselijk gedrag? Wat is daarop tegen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Wellicht moet je de Nederlandse wet er even bijpakken. Voor het Nederlandse recht is enkel de Nederlandse nationaliteit van belang. Het zou rechtsongelijkheid in de hand werken als je externe factoren als een extra nationaliteit laat meewegen. Buiten dat, hoe wil je aantonen dat iemand een andere dan de Nederlandse nationaliteit heeft ?
Naar het land van de andere nationaliteit ja. Dubbele paspoorten staan toch gewoon geregistreerd? En als dat niet zo is, dan wordt dat tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef Re het volgende:
[..]
ten eerste zal je ze dan eerst het land uit moeten zetten maar waarnaartoe?... Naar Marokko? die zien ze al aankomen
Dat zeg ik, dubbele paspoorten in het algemeen. En als je die niet hebt, dan kan je het ook niet uitvoeren. Simpel.quote:ten tweede kun je niet onder een Marokkaans paspoort uitkomen, en als je dat wel kon wat doe je dan met Marokkanen die hun Marokkaanse paspoort inleveren... en leg je dat dan alleen Marokkanen op, want er zijn nog wel meer criminelen in Nederland met een dubbel paspoort
Andersom laat je het dan gewoon uit je hoofd om de criminaliteit in te gaan. En doe je dat wel, dan heb je pech en loop je het risico op een hele zware straf cq. uitzetting. De rotte appels weggooien, de goede koesteren. Dat is toch het hele idee?quote:ten derde zal de criminaliteit alleen maar intenser en harder worden, je wilt immers niet echt gesnapt worden als er een kans is om uitgeleverd te worden
Misdrijven an sich. Daar mag de rechter zich dan over buigen.quote:En waar ga je de grens leggen... stelen van een zakje knikkers bij de marskramer?
Met dichte grenzen lijkt me dat onwaarschijnlijk.quote:te vierde zal de illegaliteit enorm toenemen
Is dat niet geregistreerd dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:32 schreef gelly het volgende:
Buiten dat, hoe wil je aantonen dat iemand een andere dan de Nederlandse nationaliteit heeft ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Nee, maar met domme uitspraken kan ie misschien gelegenheids-PVV'ers en gematigde PVV'ers wegjagen en de hardcore fans raken misschien eindelijk doordrongen dat Wilders nooit echt beleid kan maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Wilders en zijn PVV willen helemaal niet regeren of besturen.
Je zou denken dat het 1 met het ander samenhangt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het gaat me niet om of het staatsrechtelijk kan, maar om de praktische uitvoering.
Nogmaals maar dan : hoe toon je aan dat iemand nog een andere nationaliteit heeft ?quote:Als jij een Nederlands én Marokkaans paspoort hebt, waarom zou je dan de Nederlandse niet kunnen afnemen en de persoon op het vliegtuig naar Marokko kunnen zetten bij herhaaldelijk crimineel/onwenselijk gedrag? Wat is daarop tegen?
Met 'domme' uitspraken zorgt ie ervoor dat de andere partijen in Den Haag en Almere met een grote boog om hem heenlopen, en dan kan ie weer lekker gaan janken dat de PVV en (insert zoveel duizenden stemmers) worden buitengesloten. Wat hem in de peilingen gewoon weer een plus oplevert.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar met domme uitspraken kan ie misschien gelegenheids-PVV'ers en gematigde PVV'ers wegjagen en de hardcore fans raken misschien eindelijk doordrongen dat Wilders nooit echt beleid kan maken.
Kom op, dat zal toch wel ergens geregistreerd zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou denken dat het 1 met het ander samenhangt.
[..]
Nogmaals maar dan : hoe toon je aan dat iemand nog een andere nationaliteit heeft ?
Ik heb nog nooit beelden gezien van een huilende Wilders niet 1 traan ? Bewijs !!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met 'domme' uitspraken zorgt ie ervoor dat de andere partijen in Den Haag en Almere met een grote boog om hem heenlopen, en dan kan ie weer lekker gaan janken dat de PVV en (insert zoveel duizenden stemmers) worden buitengesloten. Wat hem in de peilingen gewoon weer een plus oplevert.
Op een gegeven moment is zo'n trucje toch uitgewerkt. Dit lijkt me iets met beperkte houdbaarheid. Dan is het wachten tot er een nieuw iemand opstaat die het weer net iets anders doet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met 'domme' uitspraken zorgt ie ervoor dat de andere partijen in Den Haag en Almere met een grote boog om hem heenlopen, en dan kan ie weer lekker gaan janken dat de PVV en (insert zoveel duizenden stemmers) worden buitengesloten. Wat hem in de peilingen gewoon weer een plus oplevert.
Oeh, een kink in de kabel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, dat zal toch wel ergens geregistreerd zijn?
eigen criminelen eerst zullen we maar zeggen danquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het gaat me niet om of het staatsrechtelijk kan, maar om de praktische uitvoering. Als jij een Nederlands én Marokkaans paspoort hebt, waarom zou je dan de Nederlandse niet kunnen afnemen en de persoon op het vliegtuig naar Marokko kunnen zetten bij herhaaldelijk crimineel/onwenselijk gedrag? Wat is daarop tegen?
[..]
Naar het land van de andere nationaliteit ja.
[..]
Dat zeg ik, dubbele paspoorten in het algemeen. En als je die niet hebt, dan kan je het ook niet uitvoeren. Simpel.
[..]
Andersom laat je het dan gewoon uit je hoofd om de criminaliteit in te gaan. En doe je dat wel, dan heb je pech. De rotte appels weggooien, de goede koesteren. Dat is toch het hele idee?
[..]
Misdrijven an sich. Daar mag de rechter zich dan over buigen.
[..]
Met dichte grenzen lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Aangifte doen tegen een kansloze wannabe rap video of zoietsquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
Al die mensen die serieus aangifte gaan doen...![]()
Wat een lange teentjes heb je dan.
Ik vond het anders een schokkende uitspraak. Weer een stapje verder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
Al die mensen die serieus aangifte gaan doen...![]()
Wat een lange teentjes heb je dan.
Net zo kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aangifte doen tegen een kansloze wannabe rap video of zoiets
Alleen wordt daar de suggestie gewekt dat ze een kogel door zijn kop gaan schieten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aangifte doen tegen een kansloze wannabe rap video of zoiets
Het gaat erom of het afnemen van een paspoort kan worden gezien als een extra mogelijkheid naast de bestaande wetgeving. Of dat mogelijk zou moeten zijn. Ik vind van wel. En die procedure valt best mee, want three-strikes out. Drie keer een misdrijf begaan = out. En een misdrijf is duidelijk omschreven in de wet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef Re het volgende:
[..]
eigen criminelen eerst zullen we maar zeggen dan
dus hoe wilde je dit in een wet gaan gieten als een rechter er over moet gaan beslissen, hoe lang denk je dat een procedure gaat duren.
en grenzen dicht, natuurlijk, dat voorkomt illegaliteit
dit soort domme holle retoriek begint hilarisch te worden
Of ik snap je posts niet, of ik snap je UI niet. Beide is ook nog een optie.quote:
Er was niets schokkend aan zijn uitspraak.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond het anders een schokkende uitspraak. Weer een stapje verder.
Ik weet niet of dit ironie is, maar als je dit serieus meent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef De_Ilias het volgende:
Laat Geert Wilders met rust en laat hem gewoon z'n ding doen, hij is een Nederlander en ziet gewoon dat Marokkanen er een tering-zooi van maken in zijn land. Stel je voor dat Nederlanders in Marokko er een puinhoop van maakte? Ik durf jullie te zeggen dat zij (de Nederlanders) er direct uitegegooid zouden worden!!!
Je mist het hele stigmatiserende?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er was niets schokkend aan zijn uitspraak.
Of is criminaliteit willen aanpakken schokkend?
Geeft niks gewoon naar school blijven gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of ik snap je posts niet, of ik snap je UI niet. Beide is ook nog een optie.
korte procedure... weet je hoe lang het duurt om een asielzoeker uit het land te krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het gaat erom of het afnemen van een paspoort kan worden gezien als een extra mogelijkheid naast de bestaande wetgeving. Of dat mogelijk zou moeten zijn. Ik vind van wel. En die procedure valt best mee, want three-strikes out. Drie keer een misdrijf begaan = out.
Wat betreft dichte grenzen, die helpen mee, is geen garantie. Dat is geen domme holle retoriek, dat is gewoon boerenverstand. Als je de deuren wijd open zet komen er veel muggen binnen. Als je een hor plaatst, dan komen er alsnog muggen binnen, maar minder.
Er was ook niets stigmatiserend aan zijn uitspraak.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mist het hele stigmatiserende?
Want alle Marokkanen zijn crimineel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er was niets schokkend aan zijn uitspraak.
Of is criminaliteit willen aanpakken schokkend?
Welnee, maar ze zijn er wel in oververtegenwoordigd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want alle Marokkanen zijn crimineel?
Mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er was ook niets stigmatiserend aan zijn uitspraak.
Hij verklaard achteraf in verschillende interviews in welke context je zijn uitspraak "minder Marokkanen" moet zien.
Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ironie is, maar als je dit serieus meent.
Respect.
Ja als ze onder de de 6 jaar zijn zeker wetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want alle Marokkanen zijn crimineel?
Onder de de ja?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja als ze onder de de 6 jaar zijn zeker weten
2quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!
Ik zag laatst een film waarin de president van de VS werd vermoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen wordt daar de suggestie gewekt dat ze een kogel door zijn kop gaan schieten.
Ouderen zijn ook oververtegenwoordigd en veroorzaken daardoor problemen, daar wil ik er ook minder van hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, maar ze zijn er wel in oververtegenwoordigd.
Logisch dus dat je er minder van wil hebben.
Lekker relevant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zag laatst een film waarin de president van de VS werd vermoord.
60 % + van de ouderen is crimineel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ouderen zijn ook oververtegenwoordigd en veroorzaken daardoor problemen, daar wil ik er ook minder van hebben.
Mooie redenering. Om kutmarokkanen aan te pakken hebben we politie. Dat laat je niet over aan andere marokkanen.quote:Opdonderdag 20 maart 2014 12:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!
Waarom specifiek Marokkanen dan, en niet gewoon "allochtonen" ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, maar ze zijn er wel in oververtegenwoordigd.
Logisch dus dat je er minder van wil hebben.
PVV antwoord: veel te lang!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
korte procedure... weet je hoe lang het duurt om een asielzoeker uit het land te krijgen?
ik zie nog steeds niet hoe je dit in een wet gaat gieten, dat je het simpel vindt maakt het nog niet simpel natuurlijk
Het was inderdaad nog gevatter geweest als hij het woord allochtonen had gebruikt , inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom specifiek Marokkanen dan, en niet gewoon "allochtonen" ?
Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Ik hoop oprecht dat als Wilders aan de macht zou komen, dat hij het wel goed voor heeft met mensen als jij.
Uiteraard, maar in hoeverre zijn zijn bash praktijken op de islam positief voor de islam dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )
Omdat Marokkanen agressief zijn en intimiderend aanwezig zijn omdat zij in groepjes het land verzieken Omdat ze denken dat ze god zelf zijn !!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom specifiek Marokkanen dan, en niet gewoon "allochtonen" ?
een moslim jongens pak hem!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )
Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in hoeverre zijn zijn bash praktijken op de islam positief voor de islam dan?
Van welke bevolkingsgroep is 60% crimineel dan ? Graag een bronvermelding erbij. Wilders en andere droeftoeters gebruiken namelijk erg selectief cijfers uit een onderzoeksrapport van enkele jaren geleden. Dat ging over een bepertke groep overlastgevers in Rotterdam van, ik geloof,12 to 16 jaar oud.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
60 % + van de ouderen is crimineel?
Nee nee, vroeger was het excuus van PVVers dat Wilders niet tegen personen was, maar tegen een religie, en dat hij daarom niet discrimineerde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef kree het volgende:
Hoorde het gister op de radio.
Minder, minder, minder....
"nou dan gaan we dat regelen"
Lekker droog, moest er een beetje om lachen eigenlijk.
Verder maakt iedereen zich nu weer druk over een storm in een glas water, hij roept toch al jaren dat soort dingen.
Echt iets concreets gebeurt er toch niet (wat dat punt betreft).
Ik ken der ook wel wat, maar het is nogal speculatief om te zeggen dat dat door Wilders zijn gebash komt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!
Nee ze zorgen niet op die manier voor problemen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
60 % + van de ouderen is crimineel?
Daar heeft Wilders het over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ze zorgen niet op die manier voor problemen.
Dus er waren moslims die niet praktiserend meer waren maar door de borrelpraat weer praktiserend zijn geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!
Weet ik, en criminelen en dit en dat en blablabla etc.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee nee, vroeger was het excuus van PVVers dat Wilders niet tegen personen was, maar tegen een religie, en dat hij daarom niet discrimineerde.
Deels zal dat vast wel door Wilders komen, geloof me maar! Hoe dan ook reclame = reclame. Wilders ga maar lekker door met je praktijken, ik hoop dat je ooit moslim wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ken der ook wel wat, maar het is nogal speculatief om te zeggen dat dat door Wilders zijn gebash komt.
Dat kan wel zijn, maar wij kunnen dus nog wel meer andere vervelende dingen aan andere bevolkingsgroepen opnoemen die ons niet bevallen. Misschien moeten we daar ook wat kruistochten voor instellen.quote:
Dat ook! Maar ik spreek nu echt over germaanse Hollanders!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus er waren moslims die niet praktiserend meer waren maar door de borrelpraat weer praktiserend zijn geworden.
Met een baardmaans als vriendje zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat ook! Maar ik spreek nu echt over germaanse Hollanders!
http://mens-en-samenlevin(...)kaanse-jongeren.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Van welke bevolkingsgroep is 60% crimineel dan ? Graag een bronvermelding erbij. Wilders en andere droeftoeters gebruiken namelijk erg selectief cijfers uit een onderzoeksrapport van enkele jaren geleden. Dat ging over een bepertke groep overlastgevers in Rotterdam van, ik geloof,12 to 16 jaar oud.
De echte cijfers zijn gewoon op de site van het CBS te vinden.
Doet die ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet hij dat expliciet zeggen en niet extra gaan lopen stoken.
Niet altijd een baardman toch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met een baardmaans als vriendje zeker?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar wij kunnen dus nog wel meer andere vervelende dingen aan andere bevolkingsgroepen opnoemen die ons niet bevallen. Misschien moeten we daar ook wat kruistochten voor instellen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deels zal dat vast wel door Wilders komen, geloof me maar! Hoe dan ook reclame = reclame. Wilders ga maar lekker door met je praktijken, ik hoop dat je ooit moslim wordt.
Precies, dan wordt ie straks uitgemaakt voor Salafiet/Sjiet/willekeurige stromingquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Wilders zal nooit moslim worden, en zeker niet volgens jouw maatstaven.
haha zeg nooit nooit xDquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Zijn voorhuid is iig al kwijt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Misschien kunnen we wat ouderen aan het euthanasieinfuus leggen. Vooral die ouderen die ongezond hebben geleefd, te dik zijn of op een andere manier als een amechtig obees wezen de zorg- en pensioengelden blokkeren voor mensen die het echt verdienen.quote:
Ik denk oprecht dat dit gedachtegoed steeds meer gaat heersen. Rokers moeten meer betalen, omdat ze roken, obesen omdat ze te zwaar zijn....quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wat ouderen aan het euthanasieinfuus leggen. Vooral die ouderen die ongezond hebben geleefd, te dik zijn of op een andere manier als een amechtig obees wezen de zorg- en pensioengelden blokkeren voor mensen die het echt verdienen.
De eersten die daarvan profiteren zijn de ouderen die gezond hebben geleefd. We laten ons al te lang op kosten jagen door ouderen.
Het is bij iedere verzekering zo dat risicogroepen meer betalen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dit gedachtegoed steeds meer gaat heersen. Rokers moeten meer betalen, omdat ze roken, obesen omdat ze te zwaar zijn....
Joh, dat is met elke bevolkingsgroep zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef baaart het volgende:
En met minder marokkanen daalt de criminaliteit nou eenmaal, feit.
Ik bedoel te zeggen dat het steeds extremer wordt doorgetrokken en dat alles maar vanuit het geld wordt beredeneerd. Denk serieus dat ze gewoon bejaarden laten inslapen, omdat het te duur wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is bij iedere verzekering zo dat risicogroepen meer betalen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Joh, dat is met elke bevolkingsgroep zo.
Met linkjes strooien kan iedereen, kijk eens in het rapport waar naar gerefereerd wordt..quote:
In Rotterdam, in 1 bepaald jaar, jongeren van 12 to 23 jaar, aangehouden door de politie, met welke reden ook, dus niet opgepakt of veroordeeld . En daaruit trekt Wilders, en kennelijk ook jij, de conclusie dat van alle Marokkanen 60% crimineel is. Juist. Er is al eerder gebleken dat statistiek niet aan de PVV en z'n aanhang besteed is.quote:Van alle Marokkaanse jongens is maar liefst 65 procent tussen hun 12e en 23e levensjaar weleens aangehouden door de politie.
Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef baaart het volgende:
En gelijk heeft'ie. Het is natuurlijk een nogal botte uitspraak... maar uiteindelijk is het gewoon een 'kans'berekening welke bevolkingsgroep het meeste ellende veroorzaakt. En met minder marokkanen daalt de criminaliteit nou eenmaal, feit.
Zoals ik al zei, het is een kansberekening.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Joh, dat is met elke bevolkingsgroep zo.
Welke associatie verwacht je nog meer dan? :\quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.
Nee, ik trek daaruit de conclusie dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en of in aanraking zijn gekomen met justitie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Met linkjes strooien kan iedereen, kijk eens in het rapport waar naar gerefereed wordt..
[..]
In Rotterdam, in 1 bepaald jaar, jongeren van 12 to 23 jaar, aangehouden door de politie, met welke reden ook, dus niet opgepakt of veroordeeld . En daaruit trekt Wilders, en kennelijk ook jij, de conclusie dat van alle Marokkanen 60% crimineel is. Juist. Er is al eerder gebleken dat statistiek niet aan de PVV en z'n aanhang besteed is.
PVV stemmer :quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.
Surinamers en Antillianen nog meer. Waarom zegt Wilders daar niets over ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik trek daaruit de conclusie dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en of in aanraking zijn gekomen met justitie.
Een racistische associatiequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef baaart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is een kansberekening.
Herstel voor jou dan: met minder marokkanen daalt de criminaliteit het meeste.
[..]
Welke associatie verwacht je nog meer dan? :\
Verwacht jij dat ik derek ogilvie ben ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen nog meer. Waarom zegt Wilders daar niets over ?
Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Verwacht jij dat ik derek ogilvie ben ofzo?
Weet ik veel waarom hij daar niets over zegt... Antilliaanse vrienden misschien?
Misschien is hij zelf wel Marokkaan, en heeft die een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.
Of misschien is het electoraal handiger.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |