abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137962758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:30 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg niet dat het een probleem is? Ik vraag waarom het afpakken van het Nederlandse paspoort bij regelmatig terugkerend crimineel gedrag geen optie is wanneer de persoon in kwestie ook een andere nationaliteit heeft (ongeacht welke).
Wellicht moet je de Nederlandse wet er even bijpakken. Voor het Nederlandse recht is enkel de Nederlandse nationaliteit van belang. Het zou rechtsongelijkheid in de hand werken als je externe factoren als een extra nationaliteit laat meewegen. Buiten dat, hoe wil je aantonen dat iemand een andere dan de Nederlandse nationaliteit heeft ?
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:34:04 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137962787
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is. Het debacle van Wilders of die strontjosti die hoopt op nóg een politieke moord.
Ik hoop in de zin van een politieke zelfmoord, oftewel dat Wilders hard achteruit gaat in zetelaantal.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:34:26 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137962799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom dat geen oplossing is? Bij een dubbel paspoort bijvoorbeeld?
ten eerste zal je ze dan eerst het land uit moeten zetten maar waarnaartoe?... Naar Marokko? die zien ze al aankomen

ten tweede kun je niet onder een Marokkaans paspoort uitkomen, en als je dat wel kon wat doe je dan met Marokkanen die hun Marokkaanse paspoort inleveren... en leg je dat dan alleen Marokkanen op, want er zijn nog wel meer criminelen in Nederland met een dubbel paspoort

ten derde zal de criminaliteit alleen maar intenser en harder worden, je wilt immers niet echt gesnapt worden als er een kans is om uitgeleverd te worden

En waar ga je de grens leggen... stelen van een zakje knikkers bij de marskramer?

te vierde zal de illegaliteit enorm toenemen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137962812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik hoop in de zin van een politieke zelfmoord, oftewel dat Wilders hard achteruit gaat in zetelaantal.
Wilders en zijn PVV willen helemaal niet regeren of besturen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:35:20 #205
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137962819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Wellicht moet je de Nederlandse wet er even bijpakken. Voor het Nederlandse recht is enkel de Nederlandse nationaliteit van belang. Het zou rechtsongelijkheid in de hand werken als je externe factoren als een extra nationaliteit laat meewegen. Buiten dat, hoe wil je aantonen dat iemand een andere dan de Nederlandse nationaliteit heeft ?
Het gaat me niet om of het staatsrechtelijk kan, maar om de praktische uitvoering. Als jij een Nederlands én Marokkaans paspoort hebt, waarom zou je dan de Nederlandse niet kunnen afnemen en de persoon op het vliegtuig naar Marokko kunnen zetten bij herhaaldelijk crimineel/onwenselijk gedrag? Wat is daarop tegen?
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef Re het volgende:

[..]

ten eerste zal je ze dan eerst het land uit moeten zetten maar waarnaartoe?... Naar Marokko? die zien ze al aankomen
Naar het land van de andere nationaliteit ja. Dubbele paspoorten staan toch gewoon geregistreerd? En als dat niet zo is, dan wordt dat tijd.
quote:
ten tweede kun je niet onder een Marokkaans paspoort uitkomen, en als je dat wel kon wat doe je dan met Marokkanen die hun Marokkaanse paspoort inleveren... en leg je dat dan alleen Marokkanen op, want er zijn nog wel meer criminelen in Nederland met een dubbel paspoort
Dat zeg ik, dubbele paspoorten in het algemeen. En als je die niet hebt, dan kan je het ook niet uitvoeren. Simpel.
quote:
ten derde zal de criminaliteit alleen maar intenser en harder worden, je wilt immers niet echt gesnapt worden als er een kans is om uitgeleverd te worden
Andersom laat je het dan gewoon uit je hoofd om de criminaliteit in te gaan. En doe je dat wel, dan heb je pech en loop je het risico op een hele zware straf cq. uitzetting. De rotte appels weggooien, de goede koesteren. Dat is toch het hele idee?
quote:
En waar ga je de grens leggen... stelen van een zakje knikkers bij de marskramer?
Misdrijven an sich. Daar mag de rechter zich dan over buigen.
quote:
te vierde zal de illegaliteit enorm toenemen
Met dichte grenzen lijkt me dat onwaarschijnlijk.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:35:30 #206
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_137962825
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:32 schreef gelly het volgende:
Buiten dat, hoe wil je aantonen dat iemand een andere dan de Nederlandse nationaliteit heeft ?
Is dat niet geregistreerd dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_137962841
Wilders is oke holle holleeee *O* *O* *O*
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:36:21 #208
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137962847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Wilders en zijn PVV willen helemaal niet regeren of besturen.
Nee, maar met domme uitspraken kan ie misschien gelegenheids-PVV'ers en gematigde PVV'ers wegjagen en de hardcore fans raken misschien eindelijk doordrongen dat Wilders nooit echt beleid kan maken.
pi_137962861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Het gaat me niet om of het staatsrechtelijk kan, maar om de praktische uitvoering.
Je zou denken dat het 1 met het ander samenhangt.
quote:
Als jij een Nederlands én Marokkaans paspoort hebt, waarom zou je dan de Nederlandse niet kunnen afnemen en de persoon op het vliegtuig naar Marokko kunnen zetten bij herhaaldelijk crimineel/onwenselijk gedrag? Wat is daarop tegen?
Nogmaals maar dan : hoe toon je aan dat iemand nog een andere nationaliteit heeft ?
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:37:36 #210
346939 Janneke141
pi_137962873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nee, maar met domme uitspraken kan ie misschien gelegenheids-PVV'ers en gematigde PVV'ers wegjagen en de hardcore fans raken misschien eindelijk doordrongen dat Wilders nooit echt beleid kan maken.
Met 'domme' uitspraken zorgt ie ervoor dat de andere partijen in Den Haag en Almere met een grote boog om hem heenlopen, en dan kan ie weer lekker gaan janken dat de PVV en (insert zoveel duizenden stemmers) worden buitengesloten. Wat hem in de peilingen gewoon weer een plus oplevert.
pi_137962894
Mijn naam is Derek Otte en ik ben geboren op 10 februari 1988 te Rotterdam. Hierbij doe ik aangifte van belediging tegen Geert Wilders, partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) en geboren op 6 september 1963 te Venlo.

Gisteravond, op woensdag 19 maart 2014, zag ik omstreeks 23:00 uur wat berichten op Twitter voorbij komen over een toespraak die Geert Wilders zou hebben gegeven op een partijbijeenkomst van de PVV in Den Haag. Via de website van de Volkskrant besloot ik een deel van deze speech, het deel waar nogal wat commotie over was ontstaan, te bekijken.

Op de beelden zag ik hoe Geert Wilders, in het bijzijn van zijn partijgenoten en een aantal leden van de pers, dus in het openbaar, zich mondeling en opzettelijk beledigend uitliet over een groep mensen wegens hun ras, dan wel godsdienst, dan wel levensovertuiging. Hij deed dit door de aanwezigen te vragen of zij meer of minder Marokkanen wilden. Toen de aanwezigen vol overtuiging scandeerden dat zij minder Marokkanen wensten, zag en hoorde ik Geert Wilders lachend antwoorden: “Dan gaan we dat regelen.”

Op grond van artikel 137c van ons Wetboek van Strafrecht maakte Geert Wilders zich hierbij schuldig aan het beledigen van een bevolkingsgroep. Op grond van artikel 137d van ons Wetboek van Strafrecht maakt Geert Wilders zich direct schuldig aan het aanzetten tot haat en discriminatie van mensen wegens hun ras, dan wel godsdienst, dan wel levensovertuiging. Daar zijn manier van werken niets meer te maken heeft met zakelijke berichtgeving, waar we normaal gesproken bij het bedrijven van politiek sprake van zou kunnen zijn, alsmede gezien het feit dat Geert Wilders weet of kan vermoeden dat zijn uitlatingen voor een bepaalde groep mensen beledigend zijn, maakt hij zich op basis van artikel 137e van ons Wetboek van Strafrecht ook indirect schuldig aan het aanzetten tot haat en discriminatie wegens hun ras, dan wel godsdienst, dan wel levensovertuiging.

Zonder enig vertrouwen dat er daadwerkelijk iets met deze aangifte zal gebeuren, geef ik, zoals vele mensen dat vandaag doen, een signaal af. In een democratische rechtsstaat als Nederland, ons mooie land, in een multiculturele samenleving waarin heel veel mensen uit heel veel windstreken dagelijks hun best doen om substantieel en structureel bij te dragen aan onze maatschappij, kan een publiek figuur het niet maken om zich -reeds tien jaar lang op verschillende manieren- op een dergelijke wijze uit te laten over moslims in het algemeen en Marokkaanse mensen in het bijzonder.

Als volksvertegenwoordiger draagt Geert Wilders volgens mij de verplichting om zich binnen de grenzen der betamelijkheid uit te laten en te gedragen. De vrijheid van meningsuiting is nooit bedoeld als de vrijheid om continu, constant, selectief en suggestief te beledigen en te bedreigen. Bij herhaling laat Geert Wilders in mijn ogen zien een groot gevaar voor de Nederlandse samenleving en de openbare orde te zijn en ik vraag u, de politie, het Openbaar Ministerie en, mocht het zo ver komen, de onafhankelijke rechter, zich eens te meer te buigen over het spoor van verbale vernieling dat Geert Wilders achterlaat.

Xenofobie kan en mag anno 2014 plaats hebben in een Westerse samenleving die er prat op gaat fatsoenlijk en weldenkend te zijn. Het is goed dat iedereen hier zijn of haar zegje kan doen, die vrijheid van Geert Wilders is immers ook die van u en mij. Echter houdt onze vrijheid op waar die van een ander begint. De uitingen van Geert Wilders tasten de menselijkheid en waardigheid van Marokkaanse mensen aan. Dit kan en mag niet, zeker niet als we naar het verleden kijken.

https://www.facebook.com/(...)944152097698?fref=ts
-
pi_137962897
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Je zou denken dat het 1 met het ander samenhangt.

[..]

Nogmaals maar dan : hoe toon je aan dat iemand nog een andere nationaliteit heeft ?
Kom op, dat zal toch wel ergens geregistreerd zijn?
pi_137962914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Met 'domme' uitspraken zorgt ie ervoor dat de andere partijen in Den Haag en Almere met een grote boog om hem heenlopen, en dan kan ie weer lekker gaan janken dat de PVV en (insert zoveel duizenden stemmers) worden buitengesloten. Wat hem in de peilingen gewoon weer een plus oplevert.
Ik heb nog nooit beelden gezien van een huilende Wilders niet 1 traan ? Bewijs !!!
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:39:23 #214
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137962916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is zo'n trucje toch uitgewerkt. Dit lijkt me iets met beperkte houdbaarheid. Dan is het wachten tot er een nieuw iemand opstaat die het weer net iets anders doet.
pi_137962920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kom op, dat zal toch wel ergens geregistreerd zijn?
Oeh, een kink in de kabel.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:54 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137962989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Het gaat me niet om of het staatsrechtelijk kan, maar om de praktische uitvoering. Als jij een Nederlands én Marokkaans paspoort hebt, waarom zou je dan de Nederlandse niet kunnen afnemen en de persoon op het vliegtuig naar Marokko kunnen zetten bij herhaaldelijk crimineel/onwenselijk gedrag? Wat is daarop tegen?

[..]

Naar het land van de andere nationaliteit ja.

[..]

Dat zeg ik, dubbele paspoorten in het algemeen. En als je die niet hebt, dan kan je het ook niet uitvoeren. Simpel.

[..]

Andersom laat je het dan gewoon uit je hoofd om de criminaliteit in te gaan. En doe je dat wel, dan heb je pech. De rotte appels weggooien, de goede koesteren. Dat is toch het hele idee?

[..]

Misdrijven an sich. Daar mag de rechter zich dan over buigen.

[..]

Met dichte grenzen lijkt me dat onwaarschijnlijk.
eigen criminelen eerst zullen we maar zeggen dan :')

dus hoe wilde je dit in een wet gaan gieten als een rechter er over moet gaan beslissen, hoe lang denk je dat een procedure gaat duren.

en grenzen dicht, natuurlijk, dat voorkomt illegaliteit

dit soort domme holle retoriek begint hilarisch te worden
pi_137962992
"ik ben bang dat Wilders straks ook Marokkanen aan het gas gaat zetten"

-
pi_137963028
quote:
Dat is 1 :)
pi_137963032
Kansloos
de politie is te druk met flitsen
pi_137963040
Al die mensen die serieus aangifte gaan doen... :')

Wat een lange teentjes heb je dan.
pi_137963044
Trouwens hij verloor wel stemmen . Heeft hij daarop nog wat te melden?
pi_137963062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:

Aangifte doen tegen een kansloze wannabe rap video of zoiets :D
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:45:00 #223
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963076
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:

Ik vond het anders een schokkende uitspraak. Weer een stapje verder.
pi_137963080
Huilende mokros op het P buro hahahah *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_137963091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef MMXMMX het volgende:
:')
pi_137963097
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Net zo kansloos inderdaad.

Wilders zelf is dan ook het voorbeeld van iemand met lange teentjes.
pi_137963098
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Alleen wordt daar de suggestie gewekt dat ze een kogel door zijn kop gaan schieten.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:45:59 #228
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137963104
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef Re het volgende:

[..]

eigen criminelen eerst zullen we maar zeggen dan :')

dus hoe wilde je dit in een wet gaan gieten als een rechter er over moet gaan beslissen, hoe lang denk je dat een procedure gaat duren.

en grenzen dicht, natuurlijk, dat voorkomt illegaliteit

dit soort domme holle retoriek begint hilarisch te worden
Het gaat erom of het afnemen van een paspoort kan worden gezien als een extra mogelijkheid naast de bestaande wetgeving. Of dat mogelijk zou moeten zijn. Ik vind van wel. En die procedure valt best mee, want three-strikes out. Drie keer een misdrijf begaan = out. En een misdrijf is duidelijk omschreven in de wet.

Wat betreft dichte grenzen, die helpen mee, is geen garantie. Dat is geen domme holle retoriek, dat is gewoon boerenverstand. Als je de deuren wijd open zet komen er veel muggen binnen. Als je een hor plaatst, dan komen er alsnog muggen binnen, maar minder.
pi_137963105
Laat Geert Wilders met rust en laat hem gewoon z'n ding doen, hij is een Nederlander en ziet gewoon dat Marokkanen er een tering-zooi van maken in zijn land. Stel je voor dat Nederlanders in Marokko er een puinhoop van maakte? Ik durf jullie te zeggen dat zij (de Nederlanders) er direct uitegegooid zouden worden!!!
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:46:06 #230
346939 Janneke141
pi_137963106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef MMXMMX het volgende:
Of ik snap je posts niet, of ik snap je UI niet. Beide is ook nog een optie.
pi_137963112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vond het anders een schokkende uitspraak. Weer een stapje verder.
Er was niets schokkend aan zijn uitspraak.

Of is criminaliteit willen aanpakken schokkend?
pi_137963139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef De_Ilias het volgende:
Laat Geert Wilders met rust en laat hem gewoon z'n ding doen, hij is een Nederlander en ziet gewoon dat Marokkanen er een tering-zooi van maken in zijn land. Stel je voor dat Nederlanders in Marokko er een puinhoop van maakte? Ik durf jullie te zeggen dat zij (de Nederlanders) er direct uitegegooid zouden worden!!!
Ik weet niet of dit ironie is, maar als je dit serieus meent.

Respect.
  Forum Admin donderdag 20 maart 2014 @ 12:47:32 #233
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137963143
Al die aangiftes en aandacht helpen hem alleen maar.. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:47:35 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je mist het hele stigmatiserende?
pi_137963148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Of ik snap je posts niet, of ik snap je UI niet. Beide is ook nog een optie.
Geeft niks gewoon naar school blijven gaan :)
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:48:21 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137963169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Het gaat erom of het afnemen van een paspoort kan worden gezien als een extra mogelijkheid naast de bestaande wetgeving. Of dat mogelijk zou moeten zijn. Ik vind van wel. En die procedure valt best mee, want three-strikes out. Drie keer een misdrijf begaan = out.

Wat betreft dichte grenzen, die helpen mee, is geen garantie. Dat is geen domme holle retoriek, dat is gewoon boerenverstand. Als je de deuren wijd open zet komen er veel muggen binnen. Als je een hor plaatst, dan komen er alsnog muggen binnen, maar minder.
korte procedure... weet je hoe lang het duurt om een asielzoeker uit het land te krijgen?

ik zie nog steeds niet hoe je dit in een wet gaat gieten, dat je het simpel vindt maakt het nog niet simpel natuurlijk
pi_137963177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Je mist het hele stigmatiserende?
Er was ook niets stigmatiserend aan zijn uitspraak.

Hij verklaard achteraf in verschillende interviews in welke context je zijn uitspraak "minder Marokkanen" moet zien.
pi_137963187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want alle Marokkanen zijn crimineel?
pi_137963196
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Welnee, maar ze zijn er wel in oververtegenwoordigd.

Logisch dus dat je er minder van wil hebben.
pi_137963206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er was ook niets stigmatiserend aan zijn uitspraak.

Hij verklaard achteraf in verschillende interviews in welke context je zijn uitspraak "minder Marokkanen" moet zien.
Mosterd na de maaltijd
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_137963208
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit ironie is, maar als je dit serieus meent.

Respect.
Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!
pi_137963215
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja als ze onder de de 6 jaar zijn zeker weten w/
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 12:50:34 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137963231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Ja als ze onder de de 6 jaar zijn zeker weten w/
Onder de de ja?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137963237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!
2

Ik hoop oprecht dat als Wilders aan de macht zou komen, dat hij het wel goed voor heeft met mensen als jij.
pi_137963239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Alleen wordt daar de suggestie gewekt dat ze een kogel door zijn kop gaan schieten.
Ik zag laatst een film waarin de president van de VS werd vermoord.
pi_137963259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ouderen zijn ook oververtegenwoordigd en veroorzaken daardoor problemen, daar wil ik er ook minder van hebben.
pi_137963274
quote:
9s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onder de de ja?
Moeilijk te begrijpen he ?
pi_137963278
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zag laatst een film waarin de president van de VS werd vermoord.
Lekker relevant.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:52:17 #249
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_137963300
Wilders raakt langzamerhand steeds verder van het padje af.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_137963302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Ouderen zijn ook oververtegenwoordigd en veroorzaken daardoor problemen, daar wil ik er ook minder van hebben.
60 % + van de ouderen is crimineel?
pi_137963304
quote:
0s.gif Opdonderdag 20 maart 2014 12:49 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Mooie redenering. Om kutmarokkanen aan te pakken hebben we politie. Dat laat je niet over aan andere marokkanen.
pi_137963309
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom specifiek Marokkanen dan, en niet gewoon "allochtonen" ?
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:52:44 #253
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137963310
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Re het volgende:

[..]

korte procedure... weet je hoe lang het duurt om een asielzoeker uit het land te krijgen?

ik zie nog steeds niet hoe je dit in een wet gaat gieten, dat je het simpel vindt maakt het nog niet simpel natuurlijk
PVV antwoord: veel te lang!

Mijn antwoord: veel te lang, want we maken alles veel te bureaucratisch en soft. Waarom kan het in Australië bijvoorbeeld zoveel makkelijker dan hier? Behalve dat het een eiland is en wij dat niet zijn? Daar keilen ze je gewoon terug op het vliegtuig naar de plek van herkomst als je illegaal bent of als je geen positieve toevoeging bent aan de maatschappij en niet op eigen benen kan staan.

In de wet gieten lijkt me niet heel moeilijk. Maak een wetsartikel waarin staat dat wanneer iemand drie maal een misdrijf heeft begaan, en diegene een dubbel paspoort heeft, hij/zij de Nederlandse nationaliteit (en dus paspoort) kan worden ontnomen. Dan verblijf je vanaf dat moment dus illegaal in Nederland, en ga je terug naar het land van je andere paspoort/nationaliteit. Als je graag de voordelen wil hebben van twee nationaliteiten, dan moet je de nadelen ook maar ondervinden.
pi_137963332
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lekker relevant.
Dat lijkt me wel ja. Artistieke vrijheid. Zoek het eens op.
pi_137963334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Het was inderdaad nog gevatter geweest als hij het woord allochtonen had gebruikt , inderdaad.
pi_137963346
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

2

Ik hoop oprecht dat als Wilders aan de macht zou komen, dat hij het wel goed voor heeft met mensen als jij.
Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )
pi_137963371
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )
Uiteraard, maar in hoeverre zijn zijn bash praktijken op de islam positief voor de islam dan?
pi_137963372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat Marokkanen agressief zijn en intimiderend aanwezig zijn omdat zij in groepjes het land verzieken Omdat ze denken dat ze god zelf zijn !!! w/
pi_137963378
Hoorde het gister op de radio.

Minder, minder, minder....

"nou dan gaan we dat regelen" :')

Lekker droog, moest er een beetje om lachen eigenlijk.
Verder maakt iedereen zich nu weer druk over een storm in een glas water, hij roept toch al jaren dat soort dingen.
Echt iets concreets gebeurt er toch niet (wat dat punt betreft).
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2014 @ 12:55:14 #260
230491 Zith
pls tip
pi_137963382
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

een moslim jongens pak hem!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_137963390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uiteraard, maar in hoeverre zijn zijn bash praktijken op de islam positief voor de islam dan?
Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!
pi_137963401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Van welke bevolkingsgroep is 60% crimineel dan ? Graag een bronvermelding erbij. Wilders en andere droeftoeters gebruiken namelijk erg selectief cijfers uit een onderzoeksrapport van enkele jaren geleden. Dat ging over een bepertke groep overlastgevers in Rotterdam van, ik geloof,12 to 16 jaar oud.

De echte cijfers zijn gewoon op de site van het CBS te vinden.
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2014 @ 12:56:22 #263
230491 Zith
pls tip
pi_137963406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef kree het volgende:
Hoorde het gister op de radio.

Minder, minder, minder....

"nou dan gaan we dat regelen" :')

Lekker droog, moest er een beetje om lachen eigenlijk.
Verder maakt iedereen zich nu weer druk over een storm in een glas water, hij roept toch al jaren dat soort dingen.
Echt iets concreets gebeurt er toch niet (wat dat punt betreft).
Nee nee, vroeger was het excuus van PVVers dat Wilders niet tegen personen was, maar tegen een religie, en dat hij daarom niet discrimineerde.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_137963415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!
Ik ken der ook wel wat, maar het is nogal speculatief om te zeggen dat dat door Wilders zijn gebash komt. :P
pi_137963417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee ze zorgen niet op die manier voor problemen.
pi_137963421
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee ze zorgen niet op die manier voor problemen.
Daar heeft Wilders het over.
pi_137963430
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dus er waren moslims die niet praktiserend meer waren maar door de borrelpraat weer praktiserend zijn geworden. :D
pi_137963434
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee nee, vroeger was het excuus van PVVers dat Wilders niet tegen personen was, maar tegen een religie, en dat hij daarom niet discrimineerde.
Weet ik, en criminelen en dit en dat en blablabla etc.
Hij roept maar, gelukkig kan hij het toch nooit alleen beslissen.
Do what you love, love what you do!
pi_137963435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan moet hij dat expliciet zeggen en niet extra gaan lopen stoken.
pi_137963445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ken der ook wel wat, maar het is nogal speculatief om te zeggen dat dat door Wilders zijn gebash komt. :P
Deels zal dat vast wel door Wilders komen, geloof me maar! Hoe dan ook reclame = reclame. Wilders ga maar lekker door met je praktijken, ik hoop dat je ooit moslim wordt.
pi_137963451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar wij kunnen dus nog wel meer andere vervelende dingen aan andere bevolkingsgroepen opnoemen die ons niet bevallen. Misschien moeten we daar ook wat kruistochten voor instellen.
pi_137963455
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus er waren moslims die niet praktiserend meer waren maar door de borrelpraat weer praktiserend zijn geworden. :D
Dat ook! Maar ik spreek nu echt over germaanse Hollanders!
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:59:12 #273
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dat ook! Maar ik spreek nu echt over germaanse Hollanders!
Met een baardmaans als vriendje zeker? :P
pi_137963488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Van welke bevolkingsgroep is 60% crimineel dan ? Graag een bronvermelding erbij. Wilders en andere droeftoeters gebruiken namelijk erg selectief cijfers uit een onderzoeksrapport van enkele jaren geleden. Dat ging over een bepertke groep overlastgevers in Rotterdam van, ik geloof,12 to 16 jaar oud.

De echte cijfers zijn gewoon op de site van het CBS te vinden.
http://mens-en-samenlevin(...)kaanse-jongeren.html

http://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/116939/116939.html

http://www.ingentaconnect(...)84/00000002/art00005

http://www.elsevier.nl/Ne(...)end-ELSEVIER329558W/
pi_137963495
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan moet hij dat expliciet zeggen en niet extra gaan lopen stoken.
Doet die ook niet.
pi_137963501
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Met een baardmaans als vriendje zeker? :P
Niet altijd een baardman toch.
pi_137963507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar wij kunnen dus nog wel meer andere vervelende dingen aan andere bevolkingsgroepen opnoemen die ons niet bevallen. Misschien moeten we daar ook wat kruistochten voor instellen.
pi_137963536
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Deels zal dat vast wel door Wilders komen, geloof me maar! Hoe dan ook reclame = reclame. Wilders ga maar lekker door met je praktijken, ik hoop dat je ooit moslim wordt.
_O-

Wilders zal nooit moslim worden, en zeker niet volgens jouw maatstaven.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:02:48 #279
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-

Precies, dan wordt ie straks uitgemaakt voor Salafiet/Sjiet/willekeurige stroming
pi_137963579
quote:

[..]

_O-

haha zeg nooit nooit xD
pi_137963580
quote:

[..]

_O-

Zijn voorhuid is iig al kwijt. :+
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:03:49 #282
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:02 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

haha zeg nooit nooit xD
Die andere PVV'er doet het lekker met zijn moslimpartij inderdaad :')
pi_137963603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Misschien kunnen we wat ouderen aan het euthanasieinfuus leggen. Vooral die ouderen die ongezond hebben geleefd, te dik zijn of op een andere manier als een amechtig obees wezen de zorg- en pensioengelden blokkeren voor mensen die het echt verdienen.

De eersten die daarvan profiteren zijn de ouderen die gezond hebben geleefd. We laten ons al te lang op kosten jagen door ouderen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:06:17 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963651
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien kunnen we wat ouderen aan het euthanasieinfuus leggen. Vooral die ouderen die ongezond hebben geleefd, te dik zijn of op een andere manier als een amechtig obees wezen de zorg- en pensioengelden blokkeren voor mensen die het echt verdienen.

De eersten die daarvan profiteren zijn de ouderen die gezond hebben geleefd. We laten ons al te lang op kosten jagen door ouderen.
Ik denk oprecht dat dit gedachtegoed steeds meer gaat heersen. Rokers moeten meer betalen, omdat ze roken, obesen omdat ze te zwaar zijn....
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:07:07 #285
346939 Janneke141
pi_137963668
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat dit gedachtegoed steeds meer gaat heersen. Rokers moeten meer betalen, omdat ze roken, obesen omdat ze te zwaar zijn....
Het is bij iedere verzekering zo dat risicogroepen meer betalen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:07:49 #286
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_137963688
En gelijk heeft'ie. Het is natuurlijk een nogal botte uitspraak... maar uiteindelijk is het gewoon een 'kans'berekening welke bevolkingsgroep het meeste ellende veroorzaakt. En met minder marokkanen daalt de criminaliteit nou eenmaal, feit.
pi_137963708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef baaart het volgende:
En met minder marokkanen daalt de criminaliteit nou eenmaal, feit.
Joh, dat is met elke bevolkingsgroep zo.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:08:39 #288
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is bij iedere verzekering zo dat risicogroepen meer betalen.
Ik bedoel te zeggen dat het steeds extremer wordt doorgetrokken en dat alles maar vanuit het geld wordt beredeneerd. Denk serieus dat ze gewoon bejaarden laten inslapen, omdat het te duur wordt.
pi_137963731
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

pi_137963745
quote:
Met linkjes strooien kan iedereen, kijk eens in het rapport waar naar gerefereerd wordt..

quote:
Van alle Marokkaanse jongens is maar liefst 65 procent tussen hun 12e en 23e levensjaar weleens aangehouden door de politie.
In Rotterdam, in 1 bepaald jaar, jongeren van 12 to 23 jaar, aangehouden door de politie, met welke reden ook, dus niet opgepakt of veroordeeld . En daaruit trekt Wilders, en kennelijk ook jij, de conclusie dat van alle Marokkanen 60% crimineel is. Juist. Er is al eerder gebleken dat statistiek niet aan de PVV en z'n aanhang besteed is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 13:10:30 ]
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:09:48 #291
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963746
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef baaart het volgende:
En gelijk heeft'ie. Het is natuurlijk een nogal botte uitspraak... maar uiteindelijk is het gewoon een 'kans'berekening welke bevolkingsgroep het meeste ellende veroorzaakt. En met minder marokkanen daalt de criminaliteit nou eenmaal, feit.
Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:10:09 #292
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_137963754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het is een kansberekening.

Herstel voor jou dan: met minder marokkanen daalt de criminaliteit het meeste.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.
Welke associatie verwacht je nog meer dan? :\
pi_137963768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Met linkjes strooien kan iedereen, kijk eens in het rapport waar naar gerefereed wordt..

[..]

In Rotterdam, in 1 bepaald jaar, jongeren van 12 to 23 jaar, aangehouden door de politie, met welke reden ook, dus niet opgepakt of veroordeeld . En daaruit trekt Wilders, en kennelijk ook jij, de conclusie dat van alle Marokkanen 60% crimineel is. Juist. Er is al eerder gebleken dat statistiek niet aan de PVV en z'n aanhang besteed is.
Nee, ik trek daaruit de conclusie dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en of in aanraking zijn gekomen met justitie.
pi_137963773
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

PVV stemmer :

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137963780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik trek daaruit de conclusie dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en of in aanraking zijn gekomen met justitie.
Surinamers en Antillianen nog meer. Waarom zegt Wilders daar niets over ?
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:11:53 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137963798
quote:
16s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef baaart het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het is een kansberekening.

Herstel voor jou dan: met minder marokkanen daalt de criminaliteit het meeste.

[..]

Welke associatie verwacht je nog meer dan? :\
Een racistische associatie ;)
pi_137963799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Surinamers en Antillianen nog meer. Waarom zegt Wilders daar niets over ?
Verwacht jij dat ik derek ogilvie ben ofzo?

Weet ik veel waarom hij daar niets over zegt... Antilliaanse vrienden misschien?
pi_137963815
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Verwacht jij dat ik derek ogilvie ben ofzo?

Weet ik veel waarom hij daar niets over zegt... Antilliaanse vrienden misschien?
Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.
pi_137963834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.
Misschien is hij zelf wel Marokkaan, en heeft die een minderwaardigheidscomplex.

You never know!
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:13:21 #300
346939 Janneke141
pi_137963837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Of misschien is het electoraal handiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')