Mooie redenering. Om kutmarokkanen aan te pakken hebben we politie. Dat laat je niet over aan andere marokkanen.quote:Opdonderdag 20 maart 2014 12:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!
Waarom specifiek Marokkanen dan, en niet gewoon "allochtonen" ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, maar ze zijn er wel in oververtegenwoordigd.
Logisch dus dat je er minder van wil hebben.
PVV antwoord: veel te lang!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
korte procedure... weet je hoe lang het duurt om een asielzoeker uit het land te krijgen?
ik zie nog steeds niet hoe je dit in een wet gaat gieten, dat je het simpel vindt maakt het nog niet simpel natuurlijk
Het was inderdaad nog gevatter geweest als hij het woord allochtonen had gebruikt , inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom specifiek Marokkanen dan, en niet gewoon "allochtonen" ?
Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Ik hoop oprecht dat als Wilders aan de macht zou komen, dat hij het wel goed voor heeft met mensen als jij.
Uiteraard, maar in hoeverre zijn zijn bash praktijken op de islam positief voor de islam dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )
Omdat Marokkanen agressief zijn en intimiderend aanwezig zijn omdat zij in groepjes het land verzieken Omdat ze denken dat ze god zelf zijn !!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom specifiek Marokkanen dan, en niet gewoon "allochtonen" ?
een moslim jongens pak hem!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mij kan het werkelijk niet schelen wat Wilders wilt doen in Nederland, ik woon immers niet meer in Nederland en ik voel dat mijn band met Nederland steeds minder wordt. Integendeel zie ik juist dat Wilders mijn religie (de islam) bevorderd doormiddel zijn bash acties en anti islam uitspraken. Eigenlijk moet ik Wilders op een of andere manier bedanken om het feit dat hij zoveel aandacht aan de islam schenkt, negatieve reclame is OOK reclame als je begrijpt wat ik bedoel. : )
Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in hoeverre zijn zijn bash praktijken op de islam positief voor de islam dan?
Van welke bevolkingsgroep is 60% crimineel dan ? Graag een bronvermelding erbij. Wilders en andere droeftoeters gebruiken namelijk erg selectief cijfers uit een onderzoeksrapport van enkele jaren geleden. Dat ging over een bepertke groep overlastgevers in Rotterdam van, ik geloof,12 to 16 jaar oud.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
60 % + van de ouderen is crimineel?
Nee nee, vroeger was het excuus van PVVers dat Wilders niet tegen personen was, maar tegen een religie, en dat hij daarom niet discrimineerde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef kree het volgende:
Hoorde het gister op de radio.
Minder, minder, minder....
"nou dan gaan we dat regelen"
Lekker droog, moest er een beetje om lachen eigenlijk.
Verder maakt iedereen zich nu weer druk over een storm in een glas water, hij roept toch al jaren dat soort dingen.
Echt iets concreets gebeurt er toch niet (wat dat punt betreft).
Ik ken der ook wel wat, maar het is nogal speculatief om te zeggen dat dat door Wilders zijn gebash komt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!
Nee ze zorgen niet op die manier voor problemen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
60 % + van de ouderen is crimineel?
Daar heeft Wilders het over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ze zorgen niet op die manier voor problemen.
Dus er waren moslims die niet praktiserend meer waren maar door de borrelpraat weer praktiserend zijn geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bekeerde moslims moslim zijn geworden nadat wilders zijn anti islam oorlog is begonnen, ja ik ken ze persoonlijk!
Weet ik, en criminelen en dit en dat en blablabla etc.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee nee, vroeger was het excuus van PVVers dat Wilders niet tegen personen was, maar tegen een religie, en dat hij daarom niet discrimineerde.
Deels zal dat vast wel door Wilders komen, geloof me maar! Hoe dan ook reclame = reclame. Wilders ga maar lekker door met je praktijken, ik hoop dat je ooit moslim wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ken der ook wel wat, maar het is nogal speculatief om te zeggen dat dat door Wilders zijn gebash komt.
Dat kan wel zijn, maar wij kunnen dus nog wel meer andere vervelende dingen aan andere bevolkingsgroepen opnoemen die ons niet bevallen. Misschien moeten we daar ook wat kruistochten voor instellen.quote:
Dat ook! Maar ik spreek nu echt over germaanse Hollanders!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus er waren moslims die niet praktiserend meer waren maar door de borrelpraat weer praktiserend zijn geworden.
Met een baardmaans als vriendje zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat ook! Maar ik spreek nu echt over germaanse Hollanders!
http://mens-en-samenlevin(...)kaanse-jongeren.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Van welke bevolkingsgroep is 60% crimineel dan ? Graag een bronvermelding erbij. Wilders en andere droeftoeters gebruiken namelijk erg selectief cijfers uit een onderzoeksrapport van enkele jaren geleden. Dat ging over een bepertke groep overlastgevers in Rotterdam van, ik geloof,12 to 16 jaar oud.
De echte cijfers zijn gewoon op de site van het CBS te vinden.
Doet die ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet hij dat expliciet zeggen en niet extra gaan lopen stoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |