Net zo kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aangifte doen tegen een kansloze wannabe rap video of zoiets
Alleen wordt daar de suggestie gewekt dat ze een kogel door zijn kop gaan schieten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aangifte doen tegen een kansloze wannabe rap video of zoiets
Het gaat erom of het afnemen van een paspoort kan worden gezien als een extra mogelijkheid naast de bestaande wetgeving. Of dat mogelijk zou moeten zijn. Ik vind van wel. En die procedure valt best mee, want three-strikes out. Drie keer een misdrijf begaan = out. En een misdrijf is duidelijk omschreven in de wet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef Re het volgende:
[..]
eigen criminelen eerst zullen we maar zeggen dan
dus hoe wilde je dit in een wet gaan gieten als een rechter er over moet gaan beslissen, hoe lang denk je dat een procedure gaat duren.
en grenzen dicht, natuurlijk, dat voorkomt illegaliteit
dit soort domme holle retoriek begint hilarisch te worden
Of ik snap je posts niet, of ik snap je UI niet. Beide is ook nog een optie.quote:
Er was niets schokkend aan zijn uitspraak.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond het anders een schokkende uitspraak. Weer een stapje verder.
Ik weet niet of dit ironie is, maar als je dit serieus meent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef De_Ilias het volgende:
Laat Geert Wilders met rust en laat hem gewoon z'n ding doen, hij is een Nederlander en ziet gewoon dat Marokkanen er een tering-zooi van maken in zijn land. Stel je voor dat Nederlanders in Marokko er een puinhoop van maakte? Ik durf jullie te zeggen dat zij (de Nederlanders) er direct uitegegooid zouden worden!!!
Je mist het hele stigmatiserende?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er was niets schokkend aan zijn uitspraak.
Of is criminaliteit willen aanpakken schokkend?
Geeft niks gewoon naar school blijven gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of ik snap je posts niet, of ik snap je UI niet. Beide is ook nog een optie.
korte procedure... weet je hoe lang het duurt om een asielzoeker uit het land te krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het gaat erom of het afnemen van een paspoort kan worden gezien als een extra mogelijkheid naast de bestaande wetgeving. Of dat mogelijk zou moeten zijn. Ik vind van wel. En die procedure valt best mee, want three-strikes out. Drie keer een misdrijf begaan = out.
Wat betreft dichte grenzen, die helpen mee, is geen garantie. Dat is geen domme holle retoriek, dat is gewoon boerenverstand. Als je de deuren wijd open zet komen er veel muggen binnen. Als je een hor plaatst, dan komen er alsnog muggen binnen, maar minder.
Er was ook niets stigmatiserend aan zijn uitspraak.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mist het hele stigmatiserende?
Want alle Marokkanen zijn crimineel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er was niets schokkend aan zijn uitspraak.
Of is criminaliteit willen aanpakken schokkend?
Welnee, maar ze zijn er wel in oververtegenwoordigd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want alle Marokkanen zijn crimineel?
Mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er was ook niets stigmatiserend aan zijn uitspraak.
Hij verklaard achteraf in verschillende interviews in welke context je zijn uitspraak "minder Marokkanen" moet zien.
Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ironie is, maar als je dit serieus meent.
Respect.
Ja als ze onder de de 6 jaar zijn zeker wetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want alle Marokkanen zijn crimineel?
Onder de de ja?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja als ze onder de de 6 jaar zijn zeker weten
2quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben serieus, het is jammer dat er voor de 'goede' Marokkanen last gemaakt wordt, maar dan hadden ze meer hun best moeten doen om de 'slechte' Marokkanen af te wijzen en aan te pakken!
Ik zag laatst een film waarin de president van de VS werd vermoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen wordt daar de suggestie gewekt dat ze een kogel door zijn kop gaan schieten.
Ouderen zijn ook oververtegenwoordigd en veroorzaken daardoor problemen, daar wil ik er ook minder van hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, maar ze zijn er wel in oververtegenwoordigd.
Logisch dus dat je er minder van wil hebben.
Lekker relevant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zag laatst een film waarin de president van de VS werd vermoord.
60 % + van de ouderen is crimineel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ouderen zijn ook oververtegenwoordigd en veroorzaken daardoor problemen, daar wil ik er ook minder van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |