Niet altijd een baardman toch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met een baardmaans als vriendje zeker?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar wij kunnen dus nog wel meer andere vervelende dingen aan andere bevolkingsgroepen opnoemen die ons niet bevallen. Misschien moeten we daar ook wat kruistochten voor instellen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deels zal dat vast wel door Wilders komen, geloof me maar! Hoe dan ook reclame = reclame. Wilders ga maar lekker door met je praktijken, ik hoop dat je ooit moslim wordt.
Precies, dan wordt ie straks uitgemaakt voor Salafiet/Sjiet/willekeurige stromingquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Wilders zal nooit moslim worden, en zeker niet volgens jouw maatstaven.
haha zeg nooit nooit xDquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Zijn voorhuid is iig al kwijt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Misschien kunnen we wat ouderen aan het euthanasieinfuus leggen. Vooral die ouderen die ongezond hebben geleefd, te dik zijn of op een andere manier als een amechtig obees wezen de zorg- en pensioengelden blokkeren voor mensen die het echt verdienen.quote:
Ik denk oprecht dat dit gedachtegoed steeds meer gaat heersen. Rokers moeten meer betalen, omdat ze roken, obesen omdat ze te zwaar zijn....quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wat ouderen aan het euthanasieinfuus leggen. Vooral die ouderen die ongezond hebben geleefd, te dik zijn of op een andere manier als een amechtig obees wezen de zorg- en pensioengelden blokkeren voor mensen die het echt verdienen.
De eersten die daarvan profiteren zijn de ouderen die gezond hebben geleefd. We laten ons al te lang op kosten jagen door ouderen.
Het is bij iedere verzekering zo dat risicogroepen meer betalen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dit gedachtegoed steeds meer gaat heersen. Rokers moeten meer betalen, omdat ze roken, obesen omdat ze te zwaar zijn....
Joh, dat is met elke bevolkingsgroep zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef baaart het volgende:
En met minder marokkanen daalt de criminaliteit nou eenmaal, feit.
Ik bedoel te zeggen dat het steeds extremer wordt doorgetrokken en dat alles maar vanuit het geld wordt beredeneerd. Denk serieus dat ze gewoon bejaarden laten inslapen, omdat het te duur wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is bij iedere verzekering zo dat risicogroepen meer betalen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Joh, dat is met elke bevolkingsgroep zo.
Met linkjes strooien kan iedereen, kijk eens in het rapport waar naar gerefereerd wordt..quote:
In Rotterdam, in 1 bepaald jaar, jongeren van 12 to 23 jaar, aangehouden door de politie, met welke reden ook, dus niet opgepakt of veroordeeld . En daaruit trekt Wilders, en kennelijk ook jij, de conclusie dat van alle Marokkanen 60% crimineel is. Juist. Er is al eerder gebleken dat statistiek niet aan de PVV en z'n aanhang besteed is.quote:Van alle Marokkaanse jongens is maar liefst 65 procent tussen hun 12e en 23e levensjaar weleens aangehouden door de politie.
Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef baaart het volgende:
En gelijk heeft'ie. Het is natuurlijk een nogal botte uitspraak... maar uiteindelijk is het gewoon een 'kans'berekening welke bevolkingsgroep het meeste ellende veroorzaakt. En met minder marokkanen daalt de criminaliteit nou eenmaal, feit.
Zoals ik al zei, het is een kansberekening.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Joh, dat is met elke bevolkingsgroep zo.
Welke associatie verwacht je nog meer dan? :\quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.
Nee, ik trek daaruit de conclusie dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en of in aanraking zijn gekomen met justitie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Met linkjes strooien kan iedereen, kijk eens in het rapport waar naar gerefereed wordt..
[..]
In Rotterdam, in 1 bepaald jaar, jongeren van 12 to 23 jaar, aangehouden door de politie, met welke reden ook, dus niet opgepakt of veroordeeld . En daaruit trekt Wilders, en kennelijk ook jij, de conclusie dat van alle Marokkanen 60% crimineel is. Juist. Er is al eerder gebleken dat statistiek niet aan de PVV en z'n aanhang besteed is.
PVV stemmer :quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had Marokkanen niet eens aan criminaliteit gelinkt. Enige wat hij vroeg was 'meer of minder Marokkanen?' en toen 'Dat gaan we regelen'.
Surinamers en Antillianen nog meer. Waarom zegt Wilders daar niets over ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik trek daaruit de conclusie dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en of in aanraking zijn gekomen met justitie.
Een racistische associatiequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef baaart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is een kansberekening.
Herstel voor jou dan: met minder marokkanen daalt de criminaliteit het meeste.
[..]
Welke associatie verwacht je nog meer dan? :\
Verwacht jij dat ik derek ogilvie ben ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen nog meer. Waarom zegt Wilders daar niets over ?
Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Verwacht jij dat ik derek ogilvie ben ofzo?
Weet ik veel waarom hij daar niets over zegt... Antilliaanse vrienden misschien?
Misschien is hij zelf wel Marokkaan, en heeft die een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.
Of misschien is het electoraal handiger.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is 'ie een keer geklapt of mishandeld door een Marokkaan, misschien wel opgelicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |