Ik luisterde niet maar ik kan raden welk fragment hij daarna afspeeldequote:Op donderdag 20 maart 2014 06:45 schreef Pino112 het volgende:
"Moet Fleur meer of minder kleren aan?"
"Minder minder minder!quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luisterde niet maar ik kan raden welk fragment hij daarna afspeelde
quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:05 schreef Zaktabak het volgende:
Giel fuck nou eens op met dat fragment. Herhaalautist
Of zo'n raad de prijs spel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:36 schreef SilentChaos het volgende:
Valt me tegen dat Giel niet het Ali B "Hou je bek man" erachteraan heeft geplakt
manmanman, wat een knurft is Wilders
Zij had vroeger toch een hele andere neus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Lieke van Lexmond
Daar hang je hem toch niet vrijwillig in
twitter:NormaleMensen twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:41:57Ik hoop dat we het verkeerd verstaan hebben en dat de PVV-aanhang scandeerde om minder warme kranen. #GR2014 reageer retweet
Niet zo vrolijk hequote:
Jawelquote:
quote:
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor
En ook niet met m'n geode been uit het verkeerde bed
quote:
Drum je wel mee?quote:
Nou... ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Againzender het volgende:
wat vervelend dat donderdag mn vaste roostervrije dag is
vandaag heb je een zeefdag?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Againzender het volgende:
een val-in-de-open-goot-dagquote:
Ik heb vandaag geen veeroostervrijedagquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Againzender het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom even langs om te vertellen dat ik nog leef.
Je kan zeggen wat je wil. Maar hij kan dat wel goed. Dat het kutmuziek is, is een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:18 schreef remcoP het volgende:
"Sommige mensen kunnen dat gewoon heel goed, met alleen een gitaar het podium op en gaan."
En dan Nielson draaien.
Gezondheid.quote:
quote:
Wattes?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Tamabralski het volgende:
Véél minder. Beter nog, Stop er maar mee!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
U2
/ChatGirl
________
ChatGirl
/Bronson
________
Bronson
/Ieniminimuis
________
"
U2
/ChatGirl
________
ChatGirl
/Bronson
________
Bronson
/Ieniminimuis
________
"
/SilentChaos
Zat ff op een andere afdeling, zonder PCquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft SC zich verstopt in z'n huis?![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef Qunix het volgende:
Goeie TT.
Alleen dit kom ik even melden.
+1 voor pino.
Manmanmanquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
U2
/ChatGirl
________
ChatGirl
/Bronson
________
Bronson
/Ieniminimuis
________
"
U2
/ChatGirl
________
ChatGirl
/Bronson
________
Bronson
/Ieniminimuis
________
"
/SilentChaos
Ze noemden de TTquote:
Jijquote:
Hoi moe, ik ben ChatGirl.quote:
Nee ik best veel gedaan vandaag. Het was bezoekers dag dus veel heen en weer gerend. Ik denk dat de lunch in de zon mij gaperig maakt.quote:
Wijn erbij zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik best veel gedaan vandaag. Het was bezoekers dag dus veel heen en weer gerend. Ik denk dat de lunch in de zon mij gaperig maakt.
Oh ja, het is weer donderdag, zuiplapquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal wel de beruchte after lunch dip zijn.
Deze week nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer donderdag, zuiplap
afkickverschijnselen danquote:
Daar doelde ik op met:quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
Godver wat een chaos bij mij om de hoek (ivm die schietpartij)
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft SC zich verstopt in z'n huis?![]()
Haha oh nu valt het kwartje pas!quote:
Vertel... Je kan je huis niet uit of wat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een criminele bende zeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
SC staat nu "MINDER MINDER MINDER" te scanderen vanaf zijn balkon. Zo gaat dat daar in Den Haag.quote:
Rijswijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC staat nu "MINDER MINDER MINDER" te scanderen vanaf zijn balkon. Zo gaat dat daar in Den Haag.
Een pot nat.quote:
En alles ten oosten van Utrecht genaamd de provincie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles ten Westen van Utrecht is een pot nat genaamd de Randstad.
Waar het gemoedelijk isquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En alles ten oosten van Utrecht genaamd de provincie.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles ten Westen van Utrecht is een pot nat genaamd de Randstad.
[coenswijnenberg]quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En alles ten oosten van Utrecht genaamd de provincie.
Gaat het over Rijswijk?quote:
quote:
Sander zegt dat altijd op die manierquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
[coenswijnenberg]
Uterech!!!
[/coenswijnenberg]
quote:
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
En dit is mijn cadeau voor Roel morgenochtend:
Yup, vandaag dag 3quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:31 schreef SilentChaos het volgende:
Je bent er vroeg bij Roel! Al begonnen op je nieuwe werk?
Nu veel langere reistijd natuurlijk..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, vandaag dag 3. Gaat lekker
.
Mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, vandaag dag 3. Gaat lekker
.
Rond 35 minuten. Is te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu veel langere reistijd natuurlijk..
ja, dat zag ik toen ik thuiskwam (geen smartphone). Hij tweette mij ong 8 minuten voor zijn show, vermoedelijk vanuit de kleedkamer, en ongeveer op dat moment kwam ik dezelfde schouwburg binnenlopen om naar een show van Thomas van Luyn te gaan.quote:
Joss Stonequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
En dit is mijn cadeau voor Roel morgenochtend:
Hei(t) in Friesland kan ik me wel voorstellen....quote:
dat zeggen ze ook over de piemel van Hugh Heffner.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
WAT EEN KLASSIEKER! WAT EEN KLASSIEKER!
jij mag er ook wezen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
You're the hottest bitch in this place
quote:
BAZENPLAATquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Againzender het volgende:
Dan maar wat van Kate aanvragen om het niveau weer omhoog te krijgen.
inb4 SC die z'n voorkeuren uitspreektquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa, mijn manager heeft een nieuwe baan gvonden, is als leidinggevende van een afdeling die hoogstwaarschijnlijk opgeheven gaat worden natuurlijk ook overbodig, en dat betekent dat er nu helemaal geen controle meer is. partytime all over the place![]()
![]()
ok, dat is wat overdreven natuurlijk
en er loopt een nieuw meisje op de belvloer rond en ze lacht om m'n grapjes![]()
en ja, ik maak irl ongeveer dezelfde flutgrappen als hier....
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa, mijn manager heeft een nieuwe baan gvonden, is als leidinggevende van een afdeling die hoogstwaarschijnlijk opgeheven gaat worden natuurlijk ook overbodig, en dat betekent dat er nu helemaal geen controle meer is. partytime all over the place![]()
![]()
en er loopt een nieuw meisje op de belvloer rond en ze lacht om m'n grapjes![]()
Bel Timur en Ramonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
haha, ze weet mn naam niet eens volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
inb4 SC die z'n voorkeuren uitspreekt
Ga lunchen danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ze weet mn naam niet eens volgens mij
misschien kent ze wel je nickname van FOK!, kwam ik bij mijn huidige baan na een dag achter dat de collega achter mij een bekende was van het forumquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ze weet mn naam niet eens volgens mij
ik heb net 2 muffins gegeten.....als ik nou zou zeggen: wil je een hapje van m'n muffin....zou ze dat dan als seksuele intimilitlatie opvatten?quote:
oh dat zou best kunnen ja.....ach, ik post hier niks beschame........kut.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kent ze wel je nickname van FOK!, kwam ik bij mijn huidige baan na een dag achter dat de collega achter mij een bekende was van het forum
hier regent hetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah er worden weer papegaaien vermoord
Opzettelijk de plaatsnaam fout schrijven en denk dat ik dat niet door hebquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hier regent het
Hoe is het weer daar in maxilheira grando?
hap hapquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Opzettelijk de plaatsnaam fout schrijven en denk dat ik dat niet door heb
Weer is lekker. Zonneschijn, klein briesje. 20 graden. Constant, als je 's ochtend wakker wordt weer je wat voor weer het is.
Mooi hequote:
visualiseer een bos bloemen om je boosheid heen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak er maar grappen over. Ik heb slecht geslapen, ben sjaggie en boos. Dus.
inb4 grapjes over tijd van de maand enzo.
Ik moet bij oker altijd denken aan kots. Vreselijke kleur is hetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
visualiseer een bos bloemen om je boosheid heen!
en breng oker in je kamer. oker is van huis uit een juichkleur
Heb je de libelle weer gelezen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hier een leuke cowboy om het leed te verzachten:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak er maar grappen over. Ik heb slecht geslapen, ben sjaggie en boos. Dus.
inb4 grapjes over tijd van de maand enzo.
En daar ging mijn theequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
Jij weet ook hoe je een vrouw zo droog kan krijgen als de Sahara he
Was ik toch al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
Dankquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier een leuke cowboy om het leed te verzachten:![]()
[ afbeelding ]
Ook na die foto van ChatGirl?quote:
gelukkig is mijn bijnaam Lassie!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee, de 1e regel komt uit de show Hype van De Vliegende Panters,quote:
de 2e regel volgens mij uit Spelen met je Leven van Youp van 't Hek. En dan dan volgens mij uit het nummer Oma, Zwager Henk, Neef Jaapje en Maria.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
SC weet hoe je een vrouw nat krijgtquote:
Jij bent niet meer te reddenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC weet hoe je een vrouw nat krijgt
http://alternatievegenees(...)25/re-slaap-probleemquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
nee, de 1e regel komt uit de show Hype van De Vliegende Panters,
de 2e regel volgens mij uit Spelen met je Leven van Youp van 't Hek. En dan dan volgens mij uit het nummer Oma, Zwager Henk, Neef Jaapje en Maria.
Ik heb geen zus. Dat moet mijn moeder dan geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je je zus gesproken?
PADAMTSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC weet hoe je een vrouw nat krijgt
nee, jouw moederquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je je zus gesproken?
PADAMTSSSSSSSSSSSSSSSS
godsamme, dat heb je mooi verwoord op dat prikbordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://alternatievegenees(...)25/re-slaap-probleem
Godver
heet je moeder MAndaplint?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb geen zus. Dat moet mijn moeder dan geweest zijn.
ik luister niet, maar heeft ie niet een cd van System of a Down?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef themauster het volgende:
Je zou niet zeggen dat dit iemand is met het syndroom van down.
gezien haar request wel...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef themauster het volgende:
Je zou niet zeggen dat dit iemand is met het syndroom van down.
Die is niet vreemder dan die van de gemiddelde nederlander.quote:
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is niet vreemder dan die van de gemiddelde nederlander.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister niet, maar heeft ie niet een cd van System of a Down?
het is dat ik geen koffie zat te drinkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
CLAUDINEE
CLAUDINEE
CLAUDINEE
en voor kannibalen:
CLAUDINER
CLAUDINER
CLAUDINER
quote:
Het erge is dat wij ook radio op de plee hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef Againzender het volgende:
dit is dus het enige onderdeel waar ik niet tegen kan. tijd voor een sanitaire stop.
En de zon schijnt hier
Wordt het alleen maar makkelijker vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is dat wij ook radio op de plee hebben
maar ja, niks lekkerders dan met Claudia schijten
Floept er inderdaad uit alsof er niks aan de hand is danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wordt het alleen maar makkelijker van
radio op de plee, dat is wel wat voor het nieuwe huisquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:43 schreef Againzender het volgende:
nee, hier ga je pas van schijten JoeCocker
met z'n kutcovers
ik ook!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb liever de versie van The Beatles
mwoah, OP Claudio schijten lijkt me ook nog wel wat...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
vast niet, ze is toch een beetje anti-cock.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef Againzender het volgende:
eens kijken of Claudia mn opmerking over dhr Cocker gaat voorlezen.
wat had je gestuurd dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef Againzender het volgende:
eens kijken of Claudia mn opmerking over dhr Cocker gaat voorlezen.
dat John Lennon die cover van Joe Cocker (quote:
Ik moet nog uren wachtenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
Dat heb ik al 11,5 maandquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
Nog exact 2 uur...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
Bijna daten met Alexquote:
Nee ik kan niet vanavond helaasquote:
Wat is dat nou weer....quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer....
Ik was me al aan het verheugen op epische verhalen
Dan geef ik mijn hoop nog even niet op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gaat dit weekend helaas niet gebeuren
Tenzij m'n zus opeens een lekkere vriendin heeft gekregen en dat zij er morgen ook is op de verjaardag van m'n nichtje
qftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:45 schreef Againzender het volgende:
weer een echte Rob keuzeals je zijn programma's op kxradio luistert hoor je pas hoe ontzettend die man van muziek houdt, heerlijk.
ik luister van 10-14 3FM, en 's avonds, verder ook KX. Vooral dat basispakket laatst was geweldig. Mijn moeder was ook gelijk fan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
qft
Ondanks het KX topic hier op FOK best wel dood is, luister ik meer naar KX dan dat ik daar in dat topic ben.
taaltje vind ik niks, maar de muziek is vetquote:
quote:
Taaltjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
taaltje vind ik niks, maar de muziek is vet
Basispakket was nice!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister van 10-14 3FM, en 's avonds, verder ook KX. Vooral dat basispakket laatst was geweldig. Mijn moeder was ook gelijk fan.
ik voel je pijn......ik zit inmiddels anderhalve maand in onzekerheid of mijn baan blijft bestaan en daar hoop ik begin april uitsluitsel over te hebben maar zelfs dan kan er nog het 1 en ander veranderen....gedoe allemaal.quote:
maandagmiddag van 2 tot 4 kut het is weer maandag met Fred en de zuster vind ik altijd zeer amusant, en Fred noemt regelmatig mijn suggesties, heeft mij zelfs al eens een DVD opgeleverd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Basispakket was nice!
Ik luister met name donderdag naar Rob en zondag middag
Ik zal het eens proberenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
maandagmiddag van 2 tot 4 kut het is weer maandag met Fred en de zuster vind ik altijd zeer amusant, en Fred noemt regelmatig mijn suggesties, heeft mij zelfs al eens een DVD opgeleverd.
als je niet gelovig bent en tegen een licht Utregs accent kan een aanraderquote:
twitter:538 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:52:05#nowplaying Route 94 ft. Jess Glynne - My Love. De nieuwe #Radio538 #DanceSmash! reageer retweet
Zeer netjes benaderd door een Noors bedrijf die mijn foto's wil kopen. En zelf al met een zeer net prijsvoorstel kwamquote:
Pics van je foto's.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeer netjes benaderd door een Noors bedrijf die mijn foto's wil kopen. En zelf al met een zeer net prijsvoorstel kwam
Mooie foto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Herken je Scheveningen?quote:
Nu je het zegt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |