Hoi moe, ik ben ChatGirl.quote:
Nee ik best veel gedaan vandaag. Het was bezoekers dag dus veel heen en weer gerend. Ik denk dat de lunch in de zon mij gaperig maakt.quote:
Wijn erbij zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik best veel gedaan vandaag. Het was bezoekers dag dus veel heen en weer gerend. Ik denk dat de lunch in de zon mij gaperig maakt.
Oh ja, het is weer donderdag, zuiplapquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal wel de beruchte after lunch dip zijn.
Deze week nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer donderdag, zuiplap
afkickverschijnselen danquote:
Daar doelde ik op met:quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
Godver wat een chaos bij mij om de hoek (ivm die schietpartij)
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft SC zich verstopt in z'n huis?![]()
Haha oh nu valt het kwartje pas!quote:
Vertel... Je kan je huis niet uit of wat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een criminele bende zeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
SC staat nu "MINDER MINDER MINDER" te scanderen vanaf zijn balkon. Zo gaat dat daar in Den Haag.quote:
Rijswijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC staat nu "MINDER MINDER MINDER" te scanderen vanaf zijn balkon. Zo gaat dat daar in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |