SC weet hoe je een vrouw nat krijgtquote:
Jij bent niet meer te reddenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC weet hoe je een vrouw nat krijgt
http://alternatievegenees(...)25/re-slaap-probleemquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
nee, de 1e regel komt uit de show Hype van De Vliegende Panters,
de 2e regel volgens mij uit Spelen met je Leven van Youp van 't Hek. En dan dan volgens mij uit het nummer Oma, Zwager Henk, Neef Jaapje en Maria.
Ik heb geen zus. Dat moet mijn moeder dan geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je je zus gesproken?
PADAMTSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC weet hoe je een vrouw nat krijgt
nee, jouw moederquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je je zus gesproken?
PADAMTSSSSSSSSSSSSSSSS
godsamme, dat heb je mooi verwoord op dat prikbordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://alternatievegenees(...)25/re-slaap-probleem
Godver
heet je moeder MAndaplint?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb geen zus. Dat moet mijn moeder dan geweest zijn.
ik luister niet, maar heeft ie niet een cd van System of a Down?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef themauster het volgende:
Je zou niet zeggen dat dit iemand is met het syndroom van down.
gezien haar request wel...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef themauster het volgende:
Je zou niet zeggen dat dit iemand is met het syndroom van down.
Die is niet vreemder dan die van de gemiddelde nederlander.quote:
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is niet vreemder dan die van de gemiddelde nederlander.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister niet, maar heeft ie niet een cd van System of a Down?
het is dat ik geen koffie zat te drinkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
CLAUDINEE
CLAUDINEE
CLAUDINEE
en voor kannibalen:
CLAUDINER
CLAUDINER
CLAUDINER
quote:
Het erge is dat wij ook radio op de plee hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef Againzender het volgende:
dit is dus het enige onderdeel waar ik niet tegen kan. tijd voor een sanitaire stop.
En de zon schijnt hier
Wordt het alleen maar makkelijker vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is dat wij ook radio op de plee hebben
maar ja, niks lekkerders dan met Claudia schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |