ik luister van 10-14 3FM, en 's avonds, verder ook KX. Vooral dat basispakket laatst was geweldig. Mijn moeder was ook gelijk fan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
qft
Ondanks het KX topic hier op FOK best wel dood is, luister ik meer naar KX dan dat ik daar in dat topic ben.
taaltje vind ik niks, maar de muziek is vetquote:
quote:
Taaltjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
taaltje vind ik niks, maar de muziek is vet
Basispakket was nice!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister van 10-14 3FM, en 's avonds, verder ook KX. Vooral dat basispakket laatst was geweldig. Mijn moeder was ook gelijk fan.
ik voel je pijn......ik zit inmiddels anderhalve maand in onzekerheid of mijn baan blijft bestaan en daar hoop ik begin april uitsluitsel over te hebben maar zelfs dan kan er nog het 1 en ander veranderen....gedoe allemaal.quote:
maandagmiddag van 2 tot 4 kut het is weer maandag met Fred en de zuster vind ik altijd zeer amusant, en Fred noemt regelmatig mijn suggesties, heeft mij zelfs al eens een DVD opgeleverd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Basispakket was nice!
Ik luister met name donderdag naar Rob en zondag middag
Ik zal het eens proberenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
maandagmiddag van 2 tot 4 kut het is weer maandag met Fred en de zuster vind ik altijd zeer amusant, en Fred noemt regelmatig mijn suggesties, heeft mij zelfs al eens een DVD opgeleverd.
als je niet gelovig bent en tegen een licht Utregs accent kan een aanraderquote:
twitter:538 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:52:05#nowplaying Route 94 ft. Jess Glynne - My Love. De nieuwe #Radio538 #DanceSmash! reageer retweet
Zeer netjes benaderd door een Noors bedrijf die mijn foto's wil kopen. En zelf al met een zeer net prijsvoorstel kwamquote:
Pics van je foto's.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeer netjes benaderd door een Noors bedrijf die mijn foto's wil kopen. En zelf al met een zeer net prijsvoorstel kwam
Mooie foto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Herken je Scheveningen?quote:
Nu je het zegt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |