quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Againzender het volgende:
Dan maar wat van Kate aanvragen om het niveau weer omhoog te krijgen.
inb4 SC die z'n voorkeuren uitspreektquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa, mijn manager heeft een nieuwe baan gvonden, is als leidinggevende van een afdeling die hoogstwaarschijnlijk opgeheven gaat worden natuurlijk ook overbodig, en dat betekent dat er nu helemaal geen controle meer is. partytime all over the place![]()
![]()
ok, dat is wat overdreven natuurlijk
en er loopt een nieuw meisje op de belvloer rond en ze lacht om m'n grapjes![]()
en ja, ik maak irl ongeveer dezelfde flutgrappen als hier....
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa, mijn manager heeft een nieuwe baan gvonden, is als leidinggevende van een afdeling die hoogstwaarschijnlijk opgeheven gaat worden natuurlijk ook overbodig, en dat betekent dat er nu helemaal geen controle meer is. partytime all over the place![]()
![]()
en er loopt een nieuw meisje op de belvloer rond en ze lacht om m'n grapjes![]()
Bel Timur en Ramonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
haha, ze weet mn naam niet eens volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
inb4 SC die z'n voorkeuren uitspreekt
Ga lunchen danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ze weet mn naam niet eens volgens mij
misschien kent ze wel je nickname van FOK!, kwam ik bij mijn huidige baan na een dag achter dat de collega achter mij een bekende was van het forumquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ze weet mn naam niet eens volgens mij
ik heb net 2 muffins gegeten.....als ik nou zou zeggen: wil je een hapje van m'n muffin....zou ze dat dan als seksuele intimilitlatie opvatten?quote:
oh dat zou best kunnen ja.....ach, ik post hier niks beschame........kut.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kent ze wel je nickname van FOK!, kwam ik bij mijn huidige baan na een dag achter dat de collega achter mij een bekende was van het forum
hier regent hetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah er worden weer papegaaien vermoord
Opzettelijk de plaatsnaam fout schrijven en denk dat ik dat niet door hebquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hier regent het
Hoe is het weer daar in maxilheira grando?
hap hapquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Opzettelijk de plaatsnaam fout schrijven en denk dat ik dat niet door heb
Weer is lekker. Zonneschijn, klein briesje. 20 graden. Constant, als je 's ochtend wakker wordt weer je wat voor weer het is.
Mooi hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |