quote:BzV-Gijsbert wordt weer vader
Het gaat boer Gijsbert voor de wind sinds hij in seizoen vijf van Boer zoekt Vrouw voor Femke koos. Hij wordt voor de tweede keer vader.
Femke en Gijsbert hebben samen al dochtertje Marije (1), Femke heeft ook zoon Romke (7) uit een eerdere relatie.
Ze is nu 14,5 week zwanger, vertelt ze stralend aan RTL Boulevard. Ze weten nog niet of het een meisje of een jongen wordt, vooral omdat Gijsbert het niet wil weten, maar Femke is wel heel nieuwsgierig. Haar zoon Romke weet ondertussen állang wat het gaat worden, zegt ze. "Het maakt hem niet uit of het een jongen of een meisje wordt, maar volgens zijn logica komt er na een meisje nu weer een jongetje."
Het kindje wordt in september verwacht.
Was de wiki dan niet bijgehouden? Meestal wordt wel braaf gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:26 schreef Meke het volgende:
Wat een pokkewerk, maar de OP is aangepastIk heb iedereen die de afgelopen twee topics werd genoemd erin gezet, en vanaf januari alle geboortes (daarvoor vond ik het niet heel erg meer 'onlangs'). Mocht er bekend zijn geworden wie wanneer uitgerekend is, wie er nog meer zwanger is of wie er stiekem al bevallen is, dan hoor ik het graag
quote:Op donderdag 20 maart 2014 05:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Was de wiki dan niet bijgehouden? Meestal wordt wel braaf gedaan.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:47 schreef Meke het volgende:
[..]De wiki was nog hetzelfde als de vorige OP.. Met zwangeren die in december 2013 uitgerekend waren en 'recente bevallingen' van een halfjaar geleden. Maar heb nu dit ook in de wiki aangepast
rechtsquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ziet die rijke pikmans er van Lieke eigenlijk uit?
Grappig, op de eerste foto lijkt hij wel een beetje op Lieke qua ogen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:09 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ja hij stond dan bij datum onbekend en mét datum, heb 'm wel bij datum onbekend eruit gehaaldquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef DonnaRush het volgende:
Oh, ik ben even in de Wiki. De tweeling van Michael Jordan is ook al een tijdje geboren (stond ook nog bij zwanger). En Jenelle Evans krijgt een jongetje.
quote:Alberto Stegeman wordt vader
Alberto Stegeman wordt vader. Dat heeft Patty Brard gezegd in Show Laat.
De vriendin van Stegeman, Judith, is in september uitgerekend. Volgens Brard zijn de aanstaande ouders dolgelukkig.
Stegeman is momenteel te zien in het programma Gestalkt. Daarin zoekt hij mensen op die al tijden worden gestalkt. Hij gaat hen helpen om het probleem op te lossen.
Wat een werk heb je verricht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef Meke het volgende:
Zo, de OP is ook weer up to dateThanks voor de hulp
![]()
En die typo komt waarschijnlijk omdat ik die gast niet ken en zijn naam schijnbaar niet lang genoeg kon onthouden haha!
Zie post #4quote:
oops.. niet gezienquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef kvd het volgende:
Oh, en Jos Verstappen wordt vader (maar ik kan het artikel niet meer vinden)
En dat het kan in Nederland, Alberto Stegeman ook
[..]
quote:Chris Hemsworth, Wife Elsa Pataky Welcome Twin Boys!
Chris Hemsworth and his wife Elsa Pataky welcomed twins on Thursday, March 20, his rep confirms to Us Weekly
They're here! Chris Hemsworth's wife, Elsa Pataky, has given birth to twin boys, their rep confirmed to Us Weekly on Friday, March 21. The couple welcomed their little bundles of joy at Cedars Sinai Medical Center in Los Angeles. No other info has been released. Click here to see more photos of the couple.
Us confirmed back in November 2013 that Hemsworth, 30, and the Fast and the Furious actress, 37, were expecting twins. The couple are already parents to daughter India Rose, 23 months.
Het geslacht was al bekendgemaakt door Sunnery James op de radio enkele weken geleden..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:34 schreef Vicky het volgende:
Doutzen krijgt een meisje!
[ afbeelding ]
Zou haar niet herkend hebben!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:34 schreef Vicky het volgende:
Doutzen krijgt een meisje!
[ afbeelding ]
zag het nog nergens staan...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het geslacht was al bekendgemaakt door Sunnery James op de radio enkele weken geleden..
Als 11e bij 'datum nog onbekend'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
zag het nog nergens staan...
ze staat sws niet in de OP zag ik
Spees Eend had er in het vorige topic bijna een rel van gemaaktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
zag het nog nergens staan...
ze staat sws niet in de OP zag ik
quote:Derde kind voor Isaac Hanson
De muzikale broeders Hanson hebben inmiddels meer kids dan hits.
Oudste Hanson Isaac (33) en zijn vrouw Nikki zijn donderdag de trotse ouders geworden van dochter Nina Odette. Ze hebben samen al zoons Clark Everett (7) en James Monroe (5).
"Na meer dan vijf jaar geen baby in huis te hebben gehad is het heel leuk om ons eerste kleine meisje ter verwelkomen", laat de MMMbopper aan People weten.
Isaac staat qua hoeveelheid spruiten nu gelijk aan zijn 'kleine' broertje Zac (28). Hij en zijn vrouw Kate kregen vijf maanden geleden hun derde kind, maar middelste broer Taylor (31) is er verreweg het drukst mee: hij heeft maar liefst vijf kinderen.
quote:Alyssa Milano is opnieuw zwanger
Alyssa Milano is opnieuw zwanger. De Charmed-actrice wordt binnenkort voor de tweede keer moeder.
Dat meldt haar manager aan US Weekly.
De actrice is al de moeder van de 2-jarige Milo.
Milano heeft er nooit een geheim van gemaakt graag nog een kind te willen. De actrice vertelde in februari nog dat zij en haar man David Bugliari gezinsuitbreiding wel zagen zitten.
"Het is niet dat we nu als twee machines aan een baby aan het werken zijn. We houden gewoon veel van elkaar en dus is dat niet nodig."
De 41-jarige actrice trouwde in 2009 met Bugliari.
Werd gisteren al gepost door hexje.quote:
En ik had nog wel de OP doorgespitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werd gisteren al gepost door hexje.
quote:"They are both very, very happy. Its still early, a friend of the couple says.
Responding to rumors last week that the couple was expecting twins, the source says, No, not twins."
Zou ik wel echt super leuk vindenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Volgens People is ze inderdaad zwanger.
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef Amarantha het volgende:
6 maanden zwanger? Damn ze lijkt echt net zwanger
Jaaa, ik ben sowieso fan van McFly, maar ik vind hen echt zo tof creatiefquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
Misschien niet echt heel erg beroemd in NL (hij is van McFly, zij de zus van Mario Falcone), maar wel een superlief filmpje:
En weer een bijzondere naam voor de liefhebbers: Buzz Michelangelo
Die filmpjes zijn inderdaad ook heel erg mooi/lief!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben sowieso fan van McFly, maar ik vind hen echt zo tof creatief![]()
Voor liefhebbers zijn ook en übercute
Edit; Hee als je een gewone hyperlink wil maken naar youtube doet 'ie dat nietDan komt alsnog het filmpje
![]()
Oh,quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Meke het volgende:
Evgenia Parakhina is vijf maanden zwanger, zojuist op Boulevard
Leuk!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Meke het volgende:
heeft ze er al 5 ja? Omgquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef kvd het volgende:
Katie Price/Jordan wil een 6 de kind...zwanger?
hahaha ik dacht al dat ze misschien als laatste een tweeling had gehad, dat ik dat gemist hadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Euhm....Nee...fout van mij ... ze wil een vijfde
Haha, wat leuk gedaan!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
Misschien niet echt heel erg beroemd in NL (hij is van McFly, zij de zus van Mario Falcone), maar wel een superlief filmpje:
Godsamme wat gaafquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
En hun voetjes:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
De zoontjes van Chris Hemsworth en Elsa Pataky heten Tristan en Sasha.
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
En hun voetjes:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuke namen! Was wel heel erg benieuwd waarmee ze aankwamen na India. Pakistan en Tibet was ook een optie die ik ergens gelezen had
Nouja, ik snap dat opzich wel. Die jochies zijn amper een paar dagen oud, ik zou het dan ook geen prettig idee vinden om ze gelijk het hele internet over te laten gaan. Al slaat dat nergens op, het voelt toch wat beschermender.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zien
Neuh, dat zie je ook vaak bij niet celebs. Tis gewoon een ding om de voetjes of een handje te laten zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zien
Was hier al bekendquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef -Bushok het volgende:
Mila Kunis in verwachting![]()
http://m.spitsnieuws.nl/a(...)r-van-ashton-kutcher
Lijkt wel een photoshop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Anouk post dat nr5 er aan komt op dr FB maar dat kan haast niet toch?
[ afbeelding ]
A perfect addition to the family.
Beyond excited
Nr5itsaboy
Geloof dr niks van!
Ze zit toch midden in een verbouwing met dat nieuwe huis lijkt me (dat huis wat totaal niet geschikt is voor 5 kidsquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt wel een photoshop.
En wat een rare kamer. Ze heeft een heel modern appartement. Kan me werkelijk niet voorstellen dat daar zo'n oudbollige slaapkamer in zit.
Oh dat wist ik niet, dat ze in een verbouwing zit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ze zit toch midden in een verbouwing met dat nieuwe huis lijkt me (dat huis wat totaal niet geschikt is voor 5 kids). Ik geloof het eigenlijk niet hoor haha
Idd. Want de buik lijkt enorm door dat strakke shirt zo, maar volgens mij valt het nog wel mee. Niet al hoog zwanger iig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar het is toch een beetje een rare foto.
Hahaha als dat een recente foto is, waarom heb ik nergens bij Boulevard ofzo daar dan iets over gehoord? Kom op, elke "scheet" die BN-ers in Amsterdam maken wordt genoemd maar dit valt niet op????quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Deze schijnt onlangs gemaakt te zijn
[ afbeelding ]
Joh alles van haar wordt getipt, haar oude huis verkocht, haar nieuwe woning, etc etc.. Maar dit is niemand opgevallenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat ze denken ach gut, die is aangekomen, wat sneu zeg![]()
Ofzo?
Nee toch?
http://ishootpeople.nl/?q=anoukquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Hahaha als dat een recente foto is, waarom heb ik nergens bij Boulevard ofzo daar dan iets over gehoord? Kom op, elke "scheet" die BN-ers in Amsterdam maken wordt genoemd maar dit valt niet op????![]()
![]()
Nouja ze heeft geen vent (toch?). Anouk die haar jas een beetje ongemakkelijk dicht houdt lijkt me niet direct een reden om te denken aan een zwangerschapquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Hahaha als dat een recente foto is, waarom heb ik nergens bij Boulevard ofzo daar dan iets over gehoord? Kom op, elke "scheet" die BN-ers in Amsterdam maken wordt genoemd maar dit valt niet op????![]()
![]()
Zwaar tafelen is een reden om een zwangerschap aan te nemen, dus een onhandige jas ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nouja ze heeft geen vent (toch?). Anouk die haar jas een beetje ongemakkelijk dicht houdt lijkt me niet direct een reden om te denken aan een zwangerschap.
Haha nou ik vind het toch verbazingwekkend, als je soms ziet hoe Albert halve berichten vermeldt, en dan dit nieuws laat lopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nouja ze heeft geen vent (toch?). Anouk die haar jas een beetje ongemakkelijk dicht houdt lijkt me niet direct een reden om te denken aan een zwangerschap.
Weet ik niet, het is wel haar vijfde kind..?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar is het niet een enorme buik voor vier maanden?
Er staat ook nergens hoe lang maar dit is idd echt geen vier maanden buik hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar is het niet een enorme buik voor vier maanden?
dit kan never nooit vier maanden zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is wel haar vijfde kind..?
quote:Hoewel de manager van Anouk bevestigt dat baby nummer vijf eraan zit te komen, is het alsnog goed mogelijk dat het gaat om een grap. De grote tatoeage die Anouk op haar arm heeft, is op de foto niet te zien. Opvallend is ook dat een goede vriend van de Birds-zangeres zegt niets te weten van een zwangerschap.
True.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Haha nou ik vind het toch verbazingwekkend, als je soms ziet hoe Albert halve berichten vermeldt, en dan dit nieuws laat lopenMaar okee die foto's van 21 maart zien er behoorlijk zwanger uit, wie weet is het toch waar
Aandacht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou die sleeve, die kan echt wel tot onder die mouwen zitten. Ik vraag me alleen af waarom iemand zo een grap zou maken zelf?
en.quote:Shirma Rouse – achtergrondzangeres bij Anouk – bevestigt aan Shownieuws de zwangerschap. Ze is vanzelfsprekend heel blij voor Anouk en wist nog niets toen ze samen in december 2013 in Ziggo Dome speelden. Daarna heeft Anouk haar band en crew ingelicht en iedereen heeft het grote nieuws geheim gehouden, totdat Anouk zelf het moment zou kiezen het openbaar te maken.
Anouk’s manager bevestigt de zwangerschap en wil niets kwijt over wie de vader is.
Het regent felicitaties via Facebook. Vele fans op de social media zijn met stomheid geslagen en zeer verbaasd. Ze kunnen het nauwelijks geloven. Ook denken velen aan een vroege 1 april-grap. Ze zijn ook niet vergeten dat Anouk eerder een geintje uithaalde dat op het eerste gezicht – ook door haar omgeving – als heel serieus en waar gebracht werd.
Anouk heeft al vier kinder
Ik gok op een nieuwe 'Even Apeldoorn bellen'-reclame. Haar Songfestival-grap van vorig jaar was ook niet grappig, maar het brengt wel geld op, dus tjaquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou die sleeve, die kan echt wel tot onder die mouwen zitten. Ik vraag me alleen af waarom iemand zo een grap zou maken zelf?
Oh die van vorig jaar vond ik wel heel erg grappig maar ik denk niet dat ze nu weer een nieuwe maken met dezelfde persoonquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op een nieuwe 'Even Apeldoorn bellen'-reclame. Haar Songfestival-grap van vorig jaar was ook niet grappig, maar het brengt wel geld op, dus tja
Wat was er vorig jaar?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die van vorig jaar vond ik wel heel erg grappig maar ik denk niet dat ze nu weer een nieuwe maken met dezelfde persoon
Volgens mij was dat dat stomdronken gedoetje bij het songfestivalquote:
Shirma is ook altijd nonstop zwanger.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef Turbomuis het volgende:
op show.nl wordt het bevestigd door Shirma Rouse
[..]
en.
Omdat het Anouk isquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef Starlie het volgende:
Als het een 1 april grap is waarom zou je die dan al op 26 maart maken?![]()
Voorbeeld genomen aan vriendje Geer?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef Starlie het volgende:
Als het een 1 april grap is waarom zou je die dan al op 26 maart maken?![]()
Welke ex? Die eerste?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het leuk voor d'r vinden! Ze lijkt me echt leuk als mama, de kinderen die ze al heeft lijken me leukkies en de vergelijking met een tokkiemoeder die voor de kinderbijslag doorfokt, slaat natuurlijk nergens op. Als iemand hele voetbalelftallen kindekes in d'r eentje kan onderhouden is het Anouk natuurlijk wel.
En dan zou ik het NOG leuker vinden als het idd van haar ex is en ze weer met hem is, want dat vond ik altijd een doddig stelletje!
Ja waar ze dat nestje mee had. Niet die van dat enkele kind.quote:
Die heeft toch nog niet zo heel erg lang geleden een kind (of tweede kind) met zijn nieuwe vrouw/vriendin gekregen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja waar ze dat nestje mee had. Niet die van dat enkele kind.
O weet ik dat. Ik las ergens over "zouden de geruchten dat ze weer terug is bij Postman dan toch waar zijn??"quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef kvd het volgende:
[..]
Die heeft toch nog niet zo heel erg lang geleden een kind (of tweede kind) met zijn nieuwe vrouw/vriendin gekregen?
Ik heb het net opgezocht, mei vorig jaar. Zou dus kunnenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O weet ik dat. Ik las ergens over "zouden de geruchten dat ze weer terug is bij Postman dan toch waar zijn??"
Ja, van de postbode zou tof zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het leuk voor d'r vinden! Ze lijkt me echt leuk als mama, de kinderen die ze al heeft lijken me leukkies en de vergelijking met een tokkiemoeder die voor de kinderbijslag doorfokt, slaat natuurlijk nergens op. Als iemand hele voetbalelftallen kindekes in d'r eentje kan onderhouden is het Anouk natuurlijk wel.
En dan zou ik het NOG leuker vinden als het idd van haar ex is en ze weer met hem is, want dat vond ik altijd een doddig stelletje!
Was dat een fugly break up? Had het idee dat het zo'n we-houden-nog-wel-veel-van-elkaar-maar-de-koek-is-op-dinkie was...quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb het net opgezocht, mei vorig jaar. Zou dus kunnen
Maar ik heb niet het idee dat die 2 het nog heel goed met elkaar kunnen vinden...
Dacht ik ook, met die van kind numero 4 ging het niet zo netjes volgens mij!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was dat een fugly break up? Had het idee dat het zo'n we-houden-nog-wel-veel-van-elkaar-maar-de-koek-is-op-dinkie was...
Ja, want dat was een overspelige niksnuthoer, waar we nooit meer iets van hoordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dacht ik ook, met die van kind numero 4 ging het niet zo netjes volgens mij!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, want dat was een overspelige niksnuthoer, waar we nooit meer iets van hoorden
Ik ben al aan het zoeken, kom oa dit tegenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was dat een fugly break up? Had het idee dat het zo'n we-houden-nog-wel-veel-van-elkaar-maar-de-koek-is-op-dinkie was...
Was dus niet zo heel gezellig...quote:Remon Stotijn haalt uit naar ex Anouk
van onze redactie
'Postman' Remon Stotijn lijkt er gezien zijn uitspraken maar wat blij mee te zijn dat hij is gescheiden van zijn ex Anouk. "Zij was een vlucht, ja", laat de rapper weten.
In de VARA-gids vertelt de rapper openhartig over hun relatie. "Het was niet alleen een hel, dat zou een belediging naar mijn drie kinderen zijn, maar ik ben wel een stuk van mezelf verloren", zo vertelt hij. "Ik kwam Anouk tegen in de tijd dat mijn groep Postmen net uit elkaar gevallen was. Dat raakte mij zo heavy dat ik dacht: shit! dan stort ik me maar op die vrouw."
Remon bekent dat Anouk een vlucht was. "Ik hield in de eerste instantie ook niet van haar muziek. En al helemaal niet van haar burgerlijkheid." Ook is de rapper het niet eens met Anouks verklaring dat de scheiding van het stel in goede harmonie heeft plaatsgevonden. "Nee, dat was háár antwoord. Ik weet niet waarom ze dat zo naar buiten wilde brengen. Ik weet alleen dat ik dacht: in goede harmonie?! Juist gebrek daaraan heeft er in the first place voor gezorgd dat ik bij haar weg ben gegaan. Ik wilde zo niet meer leven." Maar, zo vertelt hij: "Ik ben een gentleman. Ik heb Anouk ook nooit bedrogen, terwijl ik die verlangens wel had."
Dat Anouk opnieuw tot over haar oren verliefd is op rapper Unorthadox gaat er bij Remon niet in, ondanks dat de zangeres onlangs het woord 'DOX' op haar arm liet tatoeren. "Als je echt happy bent, hoef je het niet van de daken te schreeuwen. Dan zie je dat wel gewoon aan iemands gezicht."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze treedt niet zo heel vaak op he.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:32 schreef kvd het volgende:
Vage verklaring van de manager van Anouk. Oa niet weten hoe lang ze zwanger is? Lijkt mij wel handig om dat te weten ivm mogelijke boekingen ed.
Geen idee, ik hou haar niet zo in de gaten. Lees nu wel dat ze bezig is met het opnemen van een album, normaliter volgt daar meestal wel een tour op en de nodige promotie. Kan me voorstellen dat dat nu moeilijker wordt/niet door kan gaan/aangepast moet worden aan de zwangerschap (clausules in contracten ivm mogelijk afzeggen door de zwangerschap/vroege bevalling) enzovoort.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze treedt niet zo heel vaak op he.
quote:Practice makes perfect: Grant Show is a dad!
The Devious Maids star and his wife, Campaign actress Katherine LaNasa, welcomed a baby girl on Tuesday, March 25, his rep confirms to PEOPLE.
Daughter Eloise McCue Show was born at 5:21 p.m., weighing 6 lbs., 3 oz.
In August, the former Melrose Place star, 52, told PEOPLE they had babies on the brain.
“We are working on it – practice, practice, practice,” Show said. “We’re both older, so it’s a little difficult, but we’re working on it.”
While Eloise is their first child together, LaNasa, 47, is also mom to Henry Lee, 23, her son with Dennis Hopper.
After proposing to LaNasa in July 2012, the couple were married the following month in Topanga, Calif.
E! News was the first to report the birth.
Ze zou van de zomer uitgerekend zijn. Dus dan moet ze nog een maand of drie/vier. Dat wordt dan afzien, als ze nu al zo'n enorme buik heeft...quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:32 schreef kvd het volgende:
Vage verklaring van de manager van Anouk. Oa niet weten hoe lang ze zwanger is? Lijkt mij wel handig om dat te weten ivm mogelijke boekingen ed.
Die show was fake, toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:10 schreef DonnaRush het volgende:
Voor wie Breaking Amish volgde op TLC.
Sabrina is moeder geworden van een dochter Oakley Lelia
http://starcasm.net/archives/265262
Het is ook de 5e he. Dan groei je vaak veel sneller. Ik dacht eerst ook dat het een grap was, zo'n buik, heb echt even gedacht dat het misschien een foto van haar vorige zwangerschap was. Tot ik bedacht hoe snel ik zélf ook alweer een flinke buik had bij mijn vierde zwangerchapquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ze zou van de zomer uitgerekend zijn. Dus dan moet ze nog een maand of drie/vier. Dat wordt dan afzien, als ze nu al zo'n enorme buik heeft...
Oef! Okeequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:04 schreef MQBM het volgende:
[..]
Het is ook de 5e he. Dan groei je vaak veel sneller. Ik dacht eerst ook dat het een grap was, zo'n buik, heb echt even gedacht dat het misschien een foto van haar vorige zwangerschap was. Tot ik bedacht hoe snel ik zélf ook alweer een flinke buik had bij mijn vierde zwangerchap![]()
![]()
Ter illustratie, hier was ik ongeveer 16 weken zwanger, ik moest dus nog 24 weken![]()
[ afbeelding ]
Maar Jenni was/is heel misselijk, was veel aan het overgeven en een paar uur per dag aan het sporten....groot verschil...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oef! Okee
Ter vergelijk , Jenni Farley (JWoww) is op deze foto 4 maanden zwanger, net zo ver dus
[ afbeelding ]
Maar vast niet van haar vierde of vijfde kindquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oef! Okee
Ter vergelijk , Jenni Farley (JWoww) is op deze foto 4 maanden zwanger, net zo ver dus
[ afbeelding ]
Zo das wel het andere uiterste ja!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oef! Okee
[ afbeelding ]
Echt? Wat tof voor haar!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Meke het volgende:
Nou die is denk ik bekender dan menig ander hier in dit topic hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Jula123 het volgende:
Beroemd is misschien een groot woord, maar Marly van der Velden (Nina GTST) is zwanger.
Zo leukquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Jula123 het volgende:
Beroemd is misschien een groot woord, maar Marly van der Velden (Nina GTST) is zwanger.
Ik dacht ik zoek even een leuke foto op waarbij ze doet alsof ze zwanger is in GTST, maar dat lukte niet.. Dus bij dezequote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Met die foto weet ik nog niet wie het is
Oh dat is wel opmerkelijk. Dat ze zo stellig beweert eerst niet moeder te willen worden! Ik ben benieuwd waar die omslag vandaan komt danquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:30 schreef Jula123 het volgende:
Marly van der Velden heeft geen behoefte om ooit moeder te worden. Zo vertelt de soapactrice in Story.
Het soapie kan niet wachten om met haar geliefde Mike in het huwelijksbootje te stappen. Kinderen ziet ze echter niet zitten. "Wat ik heel zeker weet is dat we onze liefde niet gaan bekronen met een kindje. Ik heb helemaal niet de behoefte om moeder te worden," vertelt de 25-jarige brunette in het weekblad. "Mijn vriendinnen dromen als van kinds af aan over een gezinnetje. Ik vind kinderen best leuk, zolang ze maar van een ander zijn."
Misschien toch door haar zwangerschap in gtst veranderd van mening?
Haha, nou ze zit al goed in de rolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht ik zoek even een leuke foto op waarbij ze doet alsof ze zwanger is in GTST, maar dat lukte niet.. Dus bij deze;
[ afbeelding ]
Ze staat in de OP bij datum onbekendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wisten jullie al dat Christina Aguilera zwanger is? Ik zie het in deze B&Z niet staan maar zit mobiel dus lastig terug te kijken in vorige topic (lees: lui). Ze verwacht een meisje.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh. Hier gebruik ik ook gewoon het telefoonargument voor
Deze reeks is daar geschikter voor: SHO / Celebs en hun koters, deel 39quote:Op maandag 31 maart 2014 13:16 schreef DonnaRush het volgende:
Kate? Nee..
Mogen gewoon babykiekjes niet? Mijn excuus dan.
Jakkie... wat ziet zij er vies uit! Vind het meer een "Ik eet elke avond 3 hamburgers" buik.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:56 schreef Turbomuis het volgende:
In het kader van Dit Willen We Vast Allemaal Heel Graag Zien:
Peter Jan Rens en Virginia
[ afbeelding ]
Dat, en PJ ziet eruit alsof hij nu al slapeloze nachten van z'n kleinkind heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jakkie... wat ziet zij er vies uit! Vind het meer een "Ik eet elke avond 3 hamburgers" buik.
Huilen van het lachen dan maarquote:Op woensdag 2 april 2014 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
Ik weet niet of ik keihard moet gaan lachen of gaan huilen..
Trotse opa en dochter.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:56 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakvol, vader en dochterquote:Op woensdag 2 april 2014 09:56 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dochter voor Demy de Zeeuw
Demy de Zeeuw en zijn vriendin Daniëlle Slof zijn woensdagavond ouders geworden van een meisje.
De kersverse dochter van de voetballer heeft de naam Roqi gekregen.
"Onze kleine prinses is geboren. Ze heet Roqi en weeg 4.16 gram", schrijft Demy op Twitter.
Begin september maakte het stel bekend in verwachting te zijn van hun eerste kindje.
Ik dacht Rocky, maar dat het een meisje is brengt me aan het twijfelenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Spreek je dat uit als Rookie? Of Rokwie? :/
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:12 schreef Spees_Eend het volgende:
4,16 gramdirect na bevruchting geboren
![]()
Wat een debiele naam trouwens
Ik gok het eerste. Ro-kie. Klemtoon kan alleen wel zowel op begin als einde..quote:Op donderdag 3 april 2014 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Spreek je dat uit als Rookie? Of Rokwie? :/
Ik dacht ook meteen aan Rocky, maar dat is voor een meisje idd wat gek. Maar ik kijk tegenwoordig nergens meer van op.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht Rocky, maar dat het een meisje is brengt me aan het twijfelen
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zou denken Roo-kie, maar als je het uitspreekt als Kees verbaast het me ook niet.
Voor de luie klikkersquote:Snooki, die eigenlijk Nicole Polizzi heet, is al de moeder van zoon Lorenzo. De realityster vertelt aan het blad dat ze bewust haar kinderen achter elkaar krijgt.
"We zijn al aan het proberen vanaf november en hebben iedere maand een test gedaan. We willen dat onze kinderen ongeveer even oud zijn", aldus de moeder van de anderhalf jaar oude Lorenzo.
Polizzi en haar verloofde Jionni LaValle willen dit jaar ook nog in het huwelijksbootje stappen. "We kunnen haast niet wachten, want we hebben lang genoeg gewacht."
In februari doken de eerste geruchten al op dat Polizzi zwanger zou zijn, destijds heeft niemand het nieuws bevestigd.
Polizzi en LaValle verloofden zich in maart 2012 en maakten toen ook bekend hun eerste kind te krijgen. De realityster en haar vriend trouwen in de herfst, naar verwachting zal rond dezelfde tijd hun tweede kind worden geboren.
Heb zowaar het hele stukje gelezen. Ik vind het een sympathiek mens en ze lijkt mij echt een leuke moeder. Denk dat er veel onwaarheden over haar geschreven worden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:20 schreef MQBM het volgende:
Snooki zwanger van de tweede (als het hier al stond, excuus, heb gekeken maar zag er zo snel niets over staan)
http://snookinicole.celeb(...)my-second-pregnancy/
Snooki is sowieso heel erg veranderd (op een goede manier) sinds ze moeder isquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb zowaar het hele stukje gelezen. Ik vind het een sympathiek mens en ze lijkt mij echt een leuke moeder. Denk dat er veel onwaarheden over haar geschreven worden.
Ik lees wel meer slechte zinnen daar...ze krijgt bewust haar kinderen achter elkaar....ja, dat doen de meeste vrouwen aangezien meerlingen nou eenmaal veel minder voorkomen.quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het jurkje zag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Een hele grote gok, maar ik zie Chantal Jansen in de herhaling van Everbody Dance Now in een wijdvallend jurkje. Misschien wel zwanger..
quote:She spent much of the last week anxiously waiting for the arrival of her fifth child and on Friday, Kerry Katona finally gave birth to her baby daughter.
While no name has officially been announced, Kerry is thought to be calling her little bundle of joy Jorgie, after the baby's father, George Kay, 40.
And her fiancé couldn't wait to share the news with his followers on Twitter.
He wrote: '@KerryKatona7 thank you for bringing my beautiful daughter into this world last night! You are both amazing xxxxxxxx'
Kerry, 33, did not respond to the tweet or post any message of her own, instead sharing the news with her own Twitter followers by simply retweeting George's original post.
No doubt the loved-up pair will be delighted to have finally met their baby, as earlier in the week Kerry tweeted: 'Too excited the waiting is killing me :-) xxxxx.'
The Daily Star reports that the name choice came about because the pair initially thought they were having a little boy and had settled on the name George James Katona Kay.
But they were left puzzled when it was revealed in December they were actually having a daughter.
After struggling to think of a new girl’s name they both liked they decided to stick with their first choice, albeit with a tweak, because they loved it so much.
Kerry and George have received congratulatory messages from Kerry's Atomic Kitten bandmates Natasha Hamilton and Liz McClarnon.
Liz tweeted: 'Well I'm in love, baby Katona/Kay is perfect. I met her finally last night. Well done @KerryKatona7 & @mrgajkay.'
Natasha, who is currently pregnant with her fourth child with Ritchie Neville, said: 'A huge congrats to @KerryKatona7 & @mrgsjkay on the arrival of their baby girl. Can't wait to get back to uk and get some cuddles.'
Kerry already has four children - Molly, 11, and Lilly-Sue, 10, with Westlife's Brian McFadden, who she married in 2002, and Max, five, and Heidi, six, with second husband Mark Croft.
The Atomic Kitten singer and former rugby player George got engaged last April after he proposed at the top of Blackpool Tower. MailOnline has contacted a spokesperson for Kerry Katona for further details.
Ik dacht altijd dat hij gay wasquote:Op maandag 7 april 2014 12:11 schreef laziness het volgende:
Dat mens is echt niet goed wijs. En maar bankroet gaan elke paar jaar op kosten van de belastingbetaler
Genoemde bandmate Natasha Hamilton is al geen haar beter lees ik net. Die verwacht haar vierde kind van deze keer Ritchie Neville (zat vroeger in Five). De vorige drie kinderen zijn ook ieder van een andere vader.
Ik had het ook gelezen, maar ik weet het niet hoor... Telegraaf is nou niet echt een heel betrouwbare krant. Had ergens ook weer gelezen dat het kind van een Amsterdamse kapper is.quote:Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Suusje79 het volgende:
Volgens de Telegraaf is Anouk zwanger van Afrojack... Het is een premium verhaal dus waarom dat precies gedacht wordt weet ik niet. Een goed ingelichte bron zou het hebben verteld maar het kan ook zo maar een aanname kunnen zijn omdat ze samen een nummer gemaakt hebben. Maar wie weet dus letterlijk en figuurlijk!
quote:Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Suusje79 het volgende:
Volgens de Telegraaf is Anouk zwanger van Afrojack... Het is een premium verhaal dus waarom dat precies gedacht wordt weet ik niet. Een goed ingelichte bron zou het hebben verteld maar het kan ook zo maar een aanname kunnen zijn omdat ze samen een nummer gemaakt hebben. Maar wie weet dus letterlijk en figuurlijk!
quote:'Rihanna is zwanger'
Rihanna zou de laatste tijd opvallend ver uit de buurt blijven van feestjes met drank en drugs...
De 26-jarige zangeres staat erom bekend dat ze altijd wel te porren is voor een feestje, maar haar feestvreugde zou de laatste tijd ver te zoeken zijn. Volgens de site MediaTakeOut kan dat maar één ding betekenen: ze moet wel zwanger zijn...
Een insider vertelt dat ze daarom, geheel tegen haar natuur in, niet meer rookt of drinkt en ook niet meer in de buurt wil zijn van mensen die dat wel doen. Rihanna zou al enige tijd een relatie hebben met zanger Drake, maar wil zelfs niet bij hem zijn als hij het feestbeest uithangt.
"Ze weigerde naar het afsluitingsfeestje van zijn tour te gaan omdat er veel gedronken en geblowd zou worden. Dus bleef ze moederziel alleen op haar hotelkamer", verklapt de bron.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lange tekst dus spoiler
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 08-04-2014 21:21:56 ]Your beauty never ever scared me.
Ja, mooi buikje ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef purebliss het volgende:
[..]
Ze ziet er een stuk mooier/gezonder uit nu ze zwanger is.
quote:Peggy Vrijens in verwachting
Peggy Vrijens droom is uitgekomen. De actrice, die vorig jaar onthulde klaar te zijn voor gezinsuitbreiding, is zes maanden zwanger.
Dat zei Peggy woensdagochtend in Koffietijd.
Vorig jaar oktober vertelde de 37-jarige actrice in een interview met Viva dat ze graag moeder wil worden. "Dat lijkt me hartstikke leuk. Ik kijk er op een bepaalde manier naar uit om zo'n nieuwe fase in te gaan", zei ze toen.
Jwoww en Snooki zijn in het echt denk ik heel anders (= minder ordinair) dan op tvquote:Op woensdag 9 april 2014 12:28 schreef vencodark het volgende:
Jwoww is meestal wel wat ordinair maar ik vind toch dat ze een leuke uitstraling heeft. Lijkt mij een leuke meid.
Denk dat ze in het echt ook serieus goeie vriendinnen zijn, dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jwoww en Snooki zijn in het echt denk ik heel anders (= minder ordinair) dan op tv
Dat ze goede vriendinnen *buiten de tv om* zijn is allang bekend toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat ze in het echt ook serieus goeie vriendinnen zijn, dat geloof ik wel.
Leukquote:
k-fed heeft een dochter erbijquote:Op woensdag 9 april 2014 13:13 schreef Meke het volgende:
Ik ging de OP even bijwerken, en we hebben twee bevallingen gemist,
Esmée de la Bretonière is 28 maart bevallen van een dochtertje; Zena!
Kevin Federline heeft een zoontje!
En ik vermoed dat Assisi Jackson (de kleindochter van Mick Jagger) ondertussen ook wel bevallen is aangezien ze in september bekend maakte dat ze zwanger was, maar dat kan ik niet vinden
Assisi was halverweg maart nog gewoon zwanger, 8 maanden. Dus het kan er inmiddels zijn, maar ook nog net nietquote:Op woensdag 9 april 2014 13:13 schreef Meke het volgende:
Ik ging de OP even bijwerken, en we hebben twee bevallingen gemist,
Esmée de la Bretonière is 28 maart bevallen van een dochtertje; Zena!
Kevin Federline heeft een zoontje!
En ik vermoed dat Assisi Jackson (de kleindochter van Mick Jagger) ondertussen ook wel bevallen is aangezien ze in september bekend maakte dat ze zwanger was, maar dat kan ik niet vinden
quote:
Oh, dan heeft ze het gewoon vet vroeg bekend gemaakt.. Kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 14:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Assisi was halverweg maart nog gewoon zwanger, 8 maanden. Dus het kan er inmiddels zijn, maar ook nog net niet
http://www.dailymail.co.u(...)re-new-arrivals.html
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Anouk zelf niet zo goed weet wie de vader is
Jawel!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Niemand vind de lap tekst over Anouk interessant?
quote:Maakten Johnny Depp en Amber Heard onlangs nog hun verloving bekend, nu komt er alweer nieuws aan. Volgens een ex van Amber zou ze namelijk zwanger zijn.
In In Touch Weekly onthult hij: "Ze is zwanger! Ik zag haar drie weken geleden nog." Amber en acteur Mark Wystrach hadden enkele jaren geleden een relatie, maar ze hebben volgens Mark nog steeds contact. Ambers management heeft nog niet gereageerd op het gerucht.
Johnny Depp heeft al twee kinderen met zijn ex-vrouw Vanessa Paradis. Dinsdag zei hij in een interview met Extra TV nog dat hij erg van kinderen houdt. "Man, ik zou er 100 maken", aldus de acteur.
quote:Mike Myers verwelkomt dochtertje
Mike Myers is voor de tweede keer vader geworden.
De Austin Powers-acteur en zijn vrouw Kelly zijn vrijdag de trotse ouders geworden van dochter Sunday Molly, meldt People.
Het stel trouwde in 2010 en verwelkomden in 2011 hun zoontje Spike. Het stel maakte de zwangerschap van Sunday Molly afgelopen oktober bekend.
''Iedereen die zegt dat het vaderschap het mooiste is wat je kan overkomen, begrijpt het. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn leven'', zei Myers destijds.
quote:Prins William hint op tweede baby
Prins William heeft gehint op het krijgen van een tweede baby.
Tijdens de tour die de prins en zijn vrouw Kate maken door Nieuw-Zeeland en Australië, maakte William een grapje waardoor het lijkt alsof het koppel snel weer een baby wil.
De prins kreeg door een vrouw een sjaal aangeboden als cadeautje voor baby George, die ook mee is op reis.
"Je moet er wellicht snel weer één maken", aldus de prins tegen de vrouw. Daarmee lijkt William te hinten op een broertje of zusje voor George.
"De manier waarop hij het zei was het alsof hij me een geheimpje meedeelde", aldus de maker van het cadeautje tegen lokale media.
William en Kate zijn nog net geen jaar de ouders van George, die op 22 juli 2013 geboren werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*is* samen toch?quote:Op maandag 14 april 2014 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zij was toch samen met Ids Postma?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)hte-verrassing.dhtmlquote:Anni Friesinger en Ids Postma verwachten in het voorjaar hun tweede kind. Het voormalige schaatskoppel heeft al een dochter, de inmiddels 2-jarige Josephine, met wie Friesinger in het Oostenrijkse Salzburg woont. Postma heeft in Friesland zijn boerderij. Postma en Friesinger hebben een langeafstandsrelatie.
In Bild bevestigt de drievoudig olympisch schaatskampioen de zwangerschap, die voor haar en de Friese topschaatser van weleer 'écht een grote verrassing' is. 'Dit was gewoon niet gepland. De natuur heeft het kennelijk zo gewild. We verheugen ons er enorm op', zegt Friesinger in Bild.
Friesinger ziet in de langeafstandrelatie met Postma geen enkel bezwaar. 'Heel ons leven zijn we nog nooit langer dan zes weken samengeweest, maar we hebben elkaar ook nooit langer dan tien dagen níet gezien. Dit leven is absoluut geen enkele belasting voor ons. Als we samen zijn hebben we alleen tijd voor elkaar.'
Even later dronk Kate een wijntje, dus ik denk het niet...quote:
quote:zo 13 apr 2014, 16:58
Kate ontkracht zwangerschapsgeruchten
van onze redactie
Kate maakt tijdens haar bezoek aan Nieuw-Zeeland een duidelijk statement: ze drinkt een glas wijn.
Ook zegt ze "blij te zijn weer te kunnen drinken na de bevalling van baby George".
En een ingewijde van de familie bevestigt het nieuws nogmaals aan het Amerikaanse magazine US Weekly: "Kate is niet zwanger. Zij en prins William willen in de toekomst hun gezin uitbreiden, maar nu nog niet."
quote:Op maandag 14 april 2014 10:54 schreef kvd het volgende:
Anouk afgelopen weekend
[ afbeelding ]
Het stukje wat erbij staatDat hoofd ook, echt zo een moment dat je adem haalt, nét knippert met je ogen en FLITS, de foto wordt genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft ze wel een jongen uitgezocht enkel voor zijn zaad en wil ze de nieuwe baby solo doen, je weet het niet!
Oh en ik ga wel mee met het verhaal, dat ze veel eerder bevalt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Leuk!quote:Op maandag 14 april 2014 11:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
*is* samen toch?
Edit:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)hte-verrassing.dhtml
quote:Op maandag 14 april 2014 10:54 schreef kvd het volgende:
Anouk afgelopen weekend
[ afbeelding ]
Het stukje wat erbij staatZou het dan toch echt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Twijfel je dan nog? We zijn inmiddels een paar weken verder, er is nog geen reclamespot geweest (en om een paar weken te faken dat je zwanger bent voor een reclamespot compleet met dikke buik enzovoort is wel een heel klein beetje heel erg raar) en het was geen 1 april grap. Het moet dus wel echt zijn.quote:
Ik vond het nog steeds raar en had er toch een beetje vraagtekens bijquote:Op maandag 14 april 2014 12:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Twijfel je dan nog? We zijn inmiddels een paar weken verder, er is nog geen reclamespot geweest (en om een paar weken te faken dat je zwanger bent voor een reclamespot compleet met dikke buik enzovoort is wel een heel klein beetje heel erg raar) en het was geen 1 april grap. Het moet dus wel echt zijn.
Hoezo dan? Ze is niemand verplicht om een zwangerschap wereldkundig te maken... en het feit dat ze geen zichtbare verkering heeft zegt ook niet heel veel, het maakt een zwangerschap iig niet onmogelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het nog steeds raar en had er toch een beetje vraagtekens bij
Slecht, mwah. Ze ziet er vooral moe uit vind ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:51 schreef June. het volgende:
Die jwoww gaat er ook steeds slechter uitzien.
Dat ze niet vertelt wie de vader is?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dit echt zo stoer van Anouk
Dat ze zich door vent nummer 3 heeft laten bezwangeren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dit echt zo stoer van Anouk
Als iemand zich ongegeneerd door vent nummer 3 mag laten bezwangeren is het Anouk wel. Ze betaalt haar eigen rekeningen en is prima in staat nog 28 kinderen van 28 vaders te baren zonder dat ze bij wie dan ook haar handje op hoeft te houden lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ze zich door vent nummer 3 heeft laten bezwangeren?
In feite is dat ook alleen maar interessant als het een min of meer BN'er is, als het de manager van de afdeling brood bij AH is boeit het niemand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ze niet vertelt wie de vader is?
Vind ik ook hoor!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als iemand zich ongegeneerd door vent nummer 3 mag laten bezwangeren is het Anouk wel. Ze betaalt haar eigen rekeningen en is prima in staat nog 28 kinderen van 28 vaders te baren zonder dat ze bij wie dan ook haar handje op hoeft te houden lijkt mij.
Daarnaast lijkt ze me, ondanks dat ze eeen pietsje een tokkiekantje kan hebben?, me wel echt een hele leuke moeder, die goed voor haar kinderen is.
En dat ze dan ook gewoon de wereld in slingert, joehoe ik ben al weer even zwanger!! En verder niets, vind ik ook hilarisch
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor!
Ze lijkt me echt een hele leuke moeder sowieso!
ik wilde vanmiddag al soortgelijk reageren maar hield me in: co-sign!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als iemand zich ongegeneerd door vent nummer 3 mag laten bezwangeren is het Anouk wel. Ze betaalt haar eigen rekeningen en is prima in staat nog 28 kinderen van 28 vaders te baren zonder dat ze bij wie dan ook haar handje op hoeft te houden lijkt mij.
Daarnaast lijkt ze me, ondanks dat ze eeen pietsje een tokkiekantje kan hebben?, me wel echt een hele leuke moeder, die goed voor haar kinderen is.
En dat ze dan ook gewoon de wereld in slingert, joehoe ik ben al weer even zwanger!! En verder niets, vind ik ook hilarisch
Aan de voor- of achterkant van de jurk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie ?? Babybump bij mevrouw Nick Carter ?
Hahahahahquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Aan de voor- of achterkant van de jurk?
Dat ass!
vind je het gek met al die ingrepen,?? alhoewel ik het wel begrijp, ze had ook eerst echt z'n kampershoofdquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:51 schreef June. het volgende:
Die jwoww gaat er ook steeds slechter uitzien.
Ik zie nu pas dat zij dan, net als Snooki, van die vreselijke kleurlenzen had.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
vind je het gek met al die ingrepen,?? alhoewel ik het wel begrijp, ze had ook eerst echt z'n kampershoofd
[ afbeelding ]
Op twitter werd gezegd dat ze niet preggo isquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie ?? Babybump bij mevrouw Nick Carter ?
alsof je niet zonder operaties van die uitstraling af kan komenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
vind je het gek met al die ingrepen,?? alhoewel ik het wel begrijp, ze had ook eerst echt z'n kampershoofd
[ afbeelding ]
http://www.buzzfeed.com/k(...)-clinton-is-pregnantquote:Chelsea and Hillary Clinton appeared on stage with America Ferrera, an actress best known for her starring role in the ABC series Ugly Betty.
Ferrera, who moderated the hour-and-a-half conversation, started to close the event, when Chelsea lifted the microphone to her face. “One more thing, very quickly,” she said, before announcing the news, met with a flash of applause.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |