quote:BzV-Gijsbert wordt weer vader
Het gaat boer Gijsbert voor de wind sinds hij in seizoen vijf van Boer zoekt Vrouw voor Femke koos. Hij wordt voor de tweede keer vader.
Femke en Gijsbert hebben samen al dochtertje Marije (1), Femke heeft ook zoon Romke (7) uit een eerdere relatie.
Ze is nu 14,5 week zwanger, vertelt ze stralend aan RTL Boulevard. Ze weten nog niet of het een meisje of een jongen wordt, vooral omdat Gijsbert het niet wil weten, maar Femke is wel heel nieuwsgierig. Haar zoon Romke weet ondertussen állang wat het gaat worden, zegt ze. "Het maakt hem niet uit of het een jongen of een meisje wordt, maar volgens zijn logica komt er na een meisje nu weer een jongetje."
Het kindje wordt in september verwacht.
Was de wiki dan niet bijgehouden? Meestal wordt wel braaf gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:26 schreef Meke het volgende:
Wat een pokkewerk, maar de OP is aangepastIk heb iedereen die de afgelopen twee topics werd genoemd erin gezet, en vanaf januari alle geboortes (daarvoor vond ik het niet heel erg meer 'onlangs'). Mocht er bekend zijn geworden wie wanneer uitgerekend is, wie er nog meer zwanger is of wie er stiekem al bevallen is, dan hoor ik het graag
quote:Op donderdag 20 maart 2014 05:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Was de wiki dan niet bijgehouden? Meestal wordt wel braaf gedaan.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:47 schreef Meke het volgende:
[..]De wiki was nog hetzelfde als de vorige OP.. Met zwangeren die in december 2013 uitgerekend waren en 'recente bevallingen' van een halfjaar geleden. Maar heb nu dit ook in de wiki aangepast
rechtsquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ziet die rijke pikmans er van Lieke eigenlijk uit?
Grappig, op de eerste foto lijkt hij wel een beetje op Lieke qua ogen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:09 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ja hij stond dan bij datum onbekend en mét datum, heb 'm wel bij datum onbekend eruit gehaaldquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef DonnaRush het volgende:
Oh, ik ben even in de Wiki. De tweeling van Michael Jordan is ook al een tijdje geboren (stond ook nog bij zwanger). En Jenelle Evans krijgt een jongetje.
quote:Alberto Stegeman wordt vader
Alberto Stegeman wordt vader. Dat heeft Patty Brard gezegd in Show Laat.
De vriendin van Stegeman, Judith, is in september uitgerekend. Volgens Brard zijn de aanstaande ouders dolgelukkig.
Stegeman is momenteel te zien in het programma Gestalkt. Daarin zoekt hij mensen op die al tijden worden gestalkt. Hij gaat hen helpen om het probleem op te lossen.
Wat een werk heb je verricht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef Meke het volgende:
Zo, de OP is ook weer up to dateThanks voor de hulp
![]()
En die typo komt waarschijnlijk omdat ik die gast niet ken en zijn naam schijnbaar niet lang genoeg kon onthouden haha!
Zie post #4quote:
oops.. niet gezienquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef kvd het volgende:
Oh, en Jos Verstappen wordt vader (maar ik kan het artikel niet meer vinden)
En dat het kan in Nederland, Alberto Stegeman ook
[..]
quote:Chris Hemsworth, Wife Elsa Pataky Welcome Twin Boys!
Chris Hemsworth and his wife Elsa Pataky welcomed twins on Thursday, March 20, his rep confirms to Us Weekly
They're here! Chris Hemsworth's wife, Elsa Pataky, has given birth to twin boys, their rep confirmed to Us Weekly on Friday, March 21. The couple welcomed their little bundles of joy at Cedars Sinai Medical Center in Los Angeles. No other info has been released. Click here to see more photos of the couple.
Us confirmed back in November 2013 that Hemsworth, 30, and the Fast and the Furious actress, 37, were expecting twins. The couple are already parents to daughter India Rose, 23 months.
Het geslacht was al bekendgemaakt door Sunnery James op de radio enkele weken geleden..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:34 schreef Vicky het volgende:
Doutzen krijgt een meisje!
[ afbeelding ]
Zou haar niet herkend hebben!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:34 schreef Vicky het volgende:
Doutzen krijgt een meisje!
[ afbeelding ]
zag het nog nergens staan...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het geslacht was al bekendgemaakt door Sunnery James op de radio enkele weken geleden..
Als 11e bij 'datum nog onbekend'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
zag het nog nergens staan...
ze staat sws niet in de OP zag ik
Spees Eend had er in het vorige topic bijna een rel van gemaaktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
zag het nog nergens staan...
ze staat sws niet in de OP zag ik
quote:Derde kind voor Isaac Hanson
De muzikale broeders Hanson hebben inmiddels meer kids dan hits.
Oudste Hanson Isaac (33) en zijn vrouw Nikki zijn donderdag de trotse ouders geworden van dochter Nina Odette. Ze hebben samen al zoons Clark Everett (7) en James Monroe (5).
"Na meer dan vijf jaar geen baby in huis te hebben gehad is het heel leuk om ons eerste kleine meisje ter verwelkomen", laat de MMMbopper aan People weten.
Isaac staat qua hoeveelheid spruiten nu gelijk aan zijn 'kleine' broertje Zac (28). Hij en zijn vrouw Kate kregen vijf maanden geleden hun derde kind, maar middelste broer Taylor (31) is er verreweg het drukst mee: hij heeft maar liefst vijf kinderen.
quote:Alyssa Milano is opnieuw zwanger
Alyssa Milano is opnieuw zwanger. De Charmed-actrice wordt binnenkort voor de tweede keer moeder.
Dat meldt haar manager aan US Weekly.
De actrice is al de moeder van de 2-jarige Milo.
Milano heeft er nooit een geheim van gemaakt graag nog een kind te willen. De actrice vertelde in februari nog dat zij en haar man David Bugliari gezinsuitbreiding wel zagen zitten.
"Het is niet dat we nu als twee machines aan een baby aan het werken zijn. We houden gewoon veel van elkaar en dus is dat niet nodig."
De 41-jarige actrice trouwde in 2009 met Bugliari.
Werd gisteren al gepost door hexje.quote:
En ik had nog wel de OP doorgespitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werd gisteren al gepost door hexje.
quote:"They are both very, very happy. Its still early, a friend of the couple says.
Responding to rumors last week that the couple was expecting twins, the source says, No, not twins."
Zou ik wel echt super leuk vindenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Volgens People is ze inderdaad zwanger.
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef Amarantha het volgende:
6 maanden zwanger? Damn ze lijkt echt net zwanger
Jaaa, ik ben sowieso fan van McFly, maar ik vind hen echt zo tof creatiefquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
Misschien niet echt heel erg beroemd in NL (hij is van McFly, zij de zus van Mario Falcone), maar wel een superlief filmpje:
En weer een bijzondere naam voor de liefhebbers: Buzz Michelangelo
Die filmpjes zijn inderdaad ook heel erg mooi/lief!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben sowieso fan van McFly, maar ik vind hen echt zo tof creatief![]()
Voor liefhebbers zijn ook en übercute
Edit; Hee als je een gewone hyperlink wil maken naar youtube doet 'ie dat nietDan komt alsnog het filmpje
![]()
Oh,quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Meke het volgende:
Evgenia Parakhina is vijf maanden zwanger, zojuist op Boulevard
Leuk!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Meke het volgende:
Evgenia Parakhina is vijf maanden zwanger, zojuist op Boulevard
heeft ze er al 5 ja? Omgquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef kvd het volgende:
Katie Price/Jordan wil een 6 de kind...zwanger?
hahaha ik dacht al dat ze misschien als laatste een tweeling had gehad, dat ik dat gemist hadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Euhm....Nee...fout van mij ... ze wil een vijfde
Haha, wat leuk gedaan!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
Misschien niet echt heel erg beroemd in NL (hij is van McFly, zij de zus van Mario Falcone), maar wel een superlief filmpje:
Godsamme wat gaafquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
En hun voetjes:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
De zoontjes van Chris Hemsworth en Elsa Pataky heten Tristan en Sasha.
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
En hun voetjes:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuke namen! Was wel heel erg benieuwd waarmee ze aankwamen na India. Pakistan en Tibet was ook een optie die ik ergens gelezen had
Nouja, ik snap dat opzich wel. Die jochies zijn amper een paar dagen oud, ik zou het dan ook geen prettig idee vinden om ze gelijk het hele internet over te laten gaan. Al slaat dat nergens op, het voelt toch wat beschermender.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zien
Neuh, dat zie je ook vaak bij niet celebs. Tis gewoon een ding om de voetjes of een handje te laten zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zien
Was hier al bekendquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef -Bushok het volgende:
Mila Kunis in verwachting![]()
http://m.spitsnieuws.nl/a(...)r-van-ashton-kutcher
Lijkt wel een photoshop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Anouk post dat nr5 er aan komt op dr FB maar dat kan haast niet toch?
[ afbeelding ]
A perfect addition to the family.
Beyond excited
Nr5itsaboy
Geloof dr niks van!
Ze zit toch midden in een verbouwing met dat nieuwe huis lijkt me (dat huis wat totaal niet geschikt is voor 5 kidsquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt wel een photoshop.
En wat een rare kamer. Ze heeft een heel modern appartement. Kan me werkelijk niet voorstellen dat daar zo'n oudbollige slaapkamer in zit.
Oh dat wist ik niet, dat ze in een verbouwing zit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ze zit toch midden in een verbouwing met dat nieuwe huis lijkt me (dat huis wat totaal niet geschikt is voor 5 kids). Ik geloof het eigenlijk niet hoor haha
Idd. Want de buik lijkt enorm door dat strakke shirt zo, maar volgens mij valt het nog wel mee. Niet al hoog zwanger iig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar het is toch een beetje een rare foto.
Hahaha als dat een recente foto is, waarom heb ik nergens bij Boulevard ofzo daar dan iets over gehoord? Kom op, elke "scheet" die BN-ers in Amsterdam maken wordt genoemd maar dit valt niet op????quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Deze schijnt onlangs gemaakt te zijn
[ afbeelding ]
Joh alles van haar wordt getipt, haar oude huis verkocht, haar nieuwe woning, etc etc.. Maar dit is niemand opgevallenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat ze denken ach gut, die is aangekomen, wat sneu zeg![]()
Ofzo?
Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |