Ze hebben allemaal behoorlijk wat te compenseren geloof ik dat ze in de politiek zijn gegaanquote:
"De huidige wethouder moet Pleyte"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Rey: 'Sluit maar achter aan in die Rey'
Dat is niet grappig, maar dieptriest, en de vraag die er aan voorafgaat al helemaal..quote:
Waar een deel van niet eens wist dat hij niet in hun gemeente mee deed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En zijn stemmers trappen er maar in dat hij niet bij het establishment hoort
Die Radio538 microfoonquote:
Dan kan het helemaal, aangezien ik dan zoals het hoort de 'oudere' ben in de relatie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik word wel vaak een jaar of 5 jonger geschat. En dat zit in de familie gelukkig.
Walgelijke man.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef UpsideDown het volgende:
Van Rey is wel de baas van deze verkiezingen.
Bodyguards?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Kijk die criminele marokkanen achter van Rey.
Die inwoners daar hebben een stroomstoot van Teeven gekregen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
Wie stemt er nu op zo'n ouwe lul als van Rey?
Is ook veel te veel lezen, zo'n stembiljet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar een deel van niet eens wist dat hij niet in hun gemeente mee deed.
Ik heb ook maar gewoon op iemand gestemd waarvan ik de leeftijd niet weet. #Yoloquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
Wie stemt er nu op zo'n ouwe lul als van Rey?
Alba heeft net afgezegd als mijn +1, dat is een beetje jammerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan kan het helemaal, aangezien ik dan zoals het hoort de 'oudere' ben in de relatie.
Johannes en A4LF moge wel getuige zijn imo, wat jij?
Ik heb er inderdaad geen last van. Maar wat is nou de concrete oplossing van Wilders? Uitzetten naar Marokko kan niet. Alle andere partijen erkennen het probleem ook alleen roepen zij geen populistische onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Symphonic het volgende: [..] nee hoor
Waarschijnlijk woon jij in een deel van NL waar deze problemen niet spelen? en nee, ik ben geen racist, maar de kop in het zand steken en de problemen de problemen laten omdat we lief moeten zijn voor onze Medelanders, die tijd heb ik wel gehad
Jawel, net als Wildersquote:
Ik ben niet zo moeilijk, ik vind het prima.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan kan het helemaal, aangezien ik dan zoals het hoort de 'oudere' ben in de relatie.
Johannes en A4LF moge wel getuige zijn imo, wat jij?
neequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
een stem op de pvv is als je reet afvegen met het stembiljet
Mijn Beppe wil wel lekkere hapjes koken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, ik vind het prima.
PvdA en VVD nog meerquote:
Tenzij de VVD met de PVV in zee wil.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
D66 zal wel in het college belanden.
Ah joh gaan we voor de bruiloft wat dagen naar de Sneekweek, daar kun je wel een Friesche godin aan de haak slaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba heeft net afgezegd als mijn +1, dat is een beetje jammer
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn Beppe wil wel lekkere hapjes koken.
SO? Meneer Wilders had op grote winst gehoopt. Lekker NIET..quote:
Gedooggemeentequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tenzij de VVD met de PVV in zee wil.
Sneekweek, dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah joh gaan we voor de bruiloft wat dagen naar de Sneekweek, daar kun je wel een Friesche godin aan de haak slaan.
Gaan ze dan terug in de tijd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
NIEUWE PROGNOSE: SGP SAMEN MET CDA DE GROOTSTE IN KATWIJK!
Improvisatie. Zoals alleen de echte grootmeester dat kan.quote:
Katwijk kan niet verder terug in de tijd.quote:
Bij zo'n schuimparty merk je ook niet dat ik wat té opgewonden ben geraakt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah joh gaan we voor de bruiloft wat dagen naar de Sneekweek, daar kun je wel een Friesche godin aan de haak slaan.
Waar een wil is, is een wegquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Katwijk kan niet verder terug in de tijd.
Katwijk interesseert ons niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
NIEUWE PROGNOSE: SGP SAMEN MET CDA DE GROOTSTE IN KATWIJK!
Interesseert me niet waar Wilders op had gehooptquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SO? Meneer Wilders had op grote winst gehoopt. Lekker NIET..
Zijn de grootste geworden ja met meer stemmen en een zetel meer en dat is knap met een concurrerende afsplitsing erbij.quote:
Maar met de ex-VVDraadslieden en hun wachtgeld heb je geen probleem?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
Het slechte nieuws is dat we nu een stuk of 300 ex-PvdA-raadsleden van wachtgeld kunnen gaan voorzien.
Straks gaan ze rellen bij de Klaagmuur van Katwijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de moslimpartij daar niet heeft gewonnen.
Amsterdam lelylaan waren ze er met een hele leger bijnaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het komt natuurlijk omdat ik nooit buiten kom, maar ik heb weinig flyeren gezien.
Nee, tuurlijk niet. Die hebben er hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar met de ex-VVDraadslieden en hun wachtgeld heb je geen probleem?
Heeft de PvdA je persoonlijk wat aangedaan ofzo? Dat je speciaal de PvdA noemt terwijl de VVD net zo hard zetels verliest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
Het slechte nieuws is dat we nu een stuk of 300 ex-PvdA-raadsleden van wachtgeld kunnen gaan voorzien.
Bezorgen is ook makkelijkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De Afhaalpartij gooit geen hoge ogen.
Dat van de VVD (en een hoop andere partijen) ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef OProg het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik krijg toch ergens de indruk dat verhoudingsgewijs het balkje van de PvdA een stuk korter is dan die van de lokalen.
[ afbeelding ]
Wij hebben geen moslims, we hebben soefi's. Zij hebben hun eigen tempel in de duinen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks gaan ze rellen bij de Klaagmuur van Katwijk.
Tot een uur of 1 gok ikquote:
1.10quote:
De PvdA verliest er de meeste. Er zijn trouwens best steekhoudende argumenten voor wachtgeld te geven. Maar dat lijkt me geen discussie voor dit topic.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar met de ex-VVDraadslieden en hun wachtgeld heb je geen probleem?
Raadsleden krijgen helemaal geen wachtgeld, tenzij de gemeente een eigen regeling heeft. En dat is vanaf dit jaar ook verleden tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
niet echt nieuws lijkt mequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
D66 werkt niet samen met de PVV.
Waarvan akte.
Joh, waarom zeur je alleen over de PvdA dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PvdA verliest er de meeste. Er zijn trouwens best steekhoudende argumenten voor wachtgeld te geven. Maar dat lijkt me geen discussie voor dit topic.
OK, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Raadsleden krijgen helemaal geen wachtgeld, tenzij de gemeente een eigen regeling heeft. En dat is vanaf dit jaar ook verleden tijd.
Geen idee, ik ken alleen het Jupiler dorpscafé.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Johannes wat voor nobody café is dit nou
Soefi'squote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij hebben geen moslims, we hebben soefi's. Zij hebben hun eigen tempel in de duinen.
[ afbeelding ]
Op de tv gidsen staat tot 1:10 uquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodra mijn gemeente de uitslag bekend heeft gemaakt op de nos.nl app.
En jij geen zetel. Of heb je genoeg voorkeursstemmen denk je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
PvdA weggeveegd uit elke stad, wat een cadeau.
Mooie dag, mooie dag.
PvdA verliest fors meer dan de VVD hoor, let je wel op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heeft de PvdA je persoonlijk wat aangedaan ofzo? Dat je speciaal de PvdA noemt terwijl de VVD net zo hard zetels verliest.
Vandaar dat het steeds moeilijker wordt om raadsleden te vinden. Het is weliswaar geen fulltime job, je doet het er ook niet zo maar ff naast.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Raadsleden krijgen helemaal geen wachtgeld, tenzij de gemeente een eigen regeling heeft. En dat is vanaf dit jaar ook verleden tijd.
Oh die wilde ik quoten. Iets sneller zijn he!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
Als er toen een Kamerdebat was aangevraagd, dan zou ik daar gewoon aan hebben meegedaan.
+1quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
Boris, jammer dat die de kamer heeft verlaten.
Welnee, maar dat boeit me niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij geen zetel. Of heb je genoeg voorkeursstemmen denk je?
Sorry Johannes. Het spijt me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh die wilde ik quoten. Iets sneller zijn he!
Wilders is natuurlijk een simpele populist, maar hij heeft wel degelijk puntenquote:
Strikt genomen stonden ze vanochtend allemaal op 0.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kunnen ze nou blij zijn na al die verliezen?
Ja of niet dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Mark die zichzelf nog steeds serieus neemt.....
Je kon zelfs nog op haar stemmen volgens mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef Nober het volgende:
Els Borst was toch ook D66? Dus gewoon uit medeleven gestemd op die partij.
Ach, wordt 'ie nog door iemand serieus genomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Mark die zichzelf nog steeds serieus neemt.....
Die kwam een knappe Travo tegen achter de schermen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef Godshand het volgende:
Mark heeft zoenafdrukken op zijn wang?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef Cavaliers het volgende:
Houd je klep Dominique. Ik wil Ferry terug.
Beide gemeenten toch verloren t.o.v. 2010?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In Almere de grootste en in Den Haag nek-aan-nek met D66.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef Friek_ het volgende:
Jammer dat 'ie niet Wilders gelijk gaf over de Marokkanen. Dit was z'n moment.
In Almere is dat zeker en Den Haag lijkt het zo te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beide gemeenten toch verloren t.o.v. 2010?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef Friek_ het volgende:
Jammer dat 'ie niet Wilders gelijk gaf over de Marokkanen. Dit was z'n moment.
Yep, dat is echt zelfs voor de rest van de biblebelt nog een strenge gemeentequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
SGP wordt daar altijd eerste toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |