Joh, waarom zeur je alleen over de PvdA dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PvdA verliest er de meeste. Er zijn trouwens best steekhoudende argumenten voor wachtgeld te geven. Maar dat lijkt me geen discussie voor dit topic.
OK, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Raadsleden krijgen helemaal geen wachtgeld, tenzij de gemeente een eigen regeling heeft. En dat is vanaf dit jaar ook verleden tijd.
Geen idee, ik ken alleen het Jupiler dorpscafé.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Johannes wat voor nobody café is dit nou
Soefi'squote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij hebben geen moslims, we hebben soefi's. Zij hebben hun eigen tempel in de duinen.
[ afbeelding ]
Op de tv gidsen staat tot 1:10 uquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodra mijn gemeente de uitslag bekend heeft gemaakt op de nos.nl app.
En jij geen zetel. Of heb je genoeg voorkeursstemmen denk je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
PvdA weggeveegd uit elke stad, wat een cadeau.
Mooie dag, mooie dag.
PvdA verliest fors meer dan de VVD hoor, let je wel op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heeft de PvdA je persoonlijk wat aangedaan ofzo? Dat je speciaal de PvdA noemt terwijl de VVD net zo hard zetels verliest.
Vandaar dat het steeds moeilijker wordt om raadsleden te vinden. Het is weliswaar geen fulltime job, je doet het er ook niet zo maar ff naast.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Raadsleden krijgen helemaal geen wachtgeld, tenzij de gemeente een eigen regeling heeft. En dat is vanaf dit jaar ook verleden tijd.
Oh die wilde ik quoten. Iets sneller zijn he!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
Als er toen een Kamerdebat was aangevraagd, dan zou ik daar gewoon aan hebben meegedaan.
+1quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
Boris, jammer dat die de kamer heeft verlaten.
Welnee, maar dat boeit me niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij geen zetel. Of heb je genoeg voorkeursstemmen denk je?
Sorry Johannes. Het spijt me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh die wilde ik quoten. Iets sneller zijn he!
Wilders is natuurlijk een simpele populist, maar hij heeft wel degelijk puntenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |