Joh, waarom zeur je alleen over de PvdA dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PvdA verliest er de meeste. Er zijn trouwens best steekhoudende argumenten voor wachtgeld te geven. Maar dat lijkt me geen discussie voor dit topic.
OK, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Raadsleden krijgen helemaal geen wachtgeld, tenzij de gemeente een eigen regeling heeft. En dat is vanaf dit jaar ook verleden tijd.
Geen idee, ik ken alleen het Jupiler dorpscafé.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Johannes wat voor nobody café is dit nou
Soefi'squote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij hebben geen moslims, we hebben soefi's. Zij hebben hun eigen tempel in de duinen.
[ afbeelding ]
Op de tv gidsen staat tot 1:10 uquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodra mijn gemeente de uitslag bekend heeft gemaakt op de nos.nl app.
En jij geen zetel. Of heb je genoeg voorkeursstemmen denk je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
PvdA weggeveegd uit elke stad, wat een cadeau.
Mooie dag, mooie dag.
PvdA verliest fors meer dan de VVD hoor, let je wel op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heeft de PvdA je persoonlijk wat aangedaan ofzo? Dat je speciaal de PvdA noemt terwijl de VVD net zo hard zetels verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |