Interesseert me niet waar Wilders op had gehooptquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SO? Meneer Wilders had op grote winst gehoopt. Lekker NIET..
Zijn de grootste geworden ja met meer stemmen en een zetel meer en dat is knap met een concurrerende afsplitsing erbij.quote:
Maar met de ex-VVDraadslieden en hun wachtgeld heb je geen probleem?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
Het slechte nieuws is dat we nu een stuk of 300 ex-PvdA-raadsleden van wachtgeld kunnen gaan voorzien.
Straks gaan ze rellen bij de Klaagmuur van Katwijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de moslimpartij daar niet heeft gewonnen.
Amsterdam lelylaan waren ze er met een hele leger bijnaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het komt natuurlijk omdat ik nooit buiten kom, maar ik heb weinig flyeren gezien.
Nee, tuurlijk niet. Die hebben er hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar met de ex-VVDraadslieden en hun wachtgeld heb je geen probleem?
Heeft de PvdA je persoonlijk wat aangedaan ofzo? Dat je speciaal de PvdA noemt terwijl de VVD net zo hard zetels verliest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
Het slechte nieuws is dat we nu een stuk of 300 ex-PvdA-raadsleden van wachtgeld kunnen gaan voorzien.
Bezorgen is ook makkelijkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De Afhaalpartij gooit geen hoge ogen.
Dat van de VVD (en een hoop andere partijen) ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef OProg het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik krijg toch ergens de indruk dat verhoudingsgewijs het balkje van de PvdA een stuk korter is dan die van de lokalen.
[ afbeelding ]
Wij hebben geen moslims, we hebben soefi's. Zij hebben hun eigen tempel in de duinen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks gaan ze rellen bij de Klaagmuur van Katwijk.
Tot een uur of 1 gok ikquote:
1.10quote:
De PvdA verliest er de meeste. Er zijn trouwens best steekhoudende argumenten voor wachtgeld te geven. Maar dat lijkt me geen discussie voor dit topic.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar met de ex-VVDraadslieden en hun wachtgeld heb je geen probleem?
Raadsleden krijgen helemaal geen wachtgeld, tenzij de gemeente een eigen regeling heeft. En dat is vanaf dit jaar ook verleden tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
niet echt nieuws lijkt mequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
D66 werkt niet samen met de PVV.
Waarvan akte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |