Techredacteur.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:26 schreef Blistering het volgende:
Treurig wel zeg, een social media expert.
Ze hadden geel geld voor tablets.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:27 schreef Studiotje het volgende:
Op tafel liggen papieren en pennen!11!!! BREKEND NIEUWS NOS SNEL PUSHEN DIE SHIT
quote:
twitter:BartMos twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:56Geert Wilders: "willen jullie hier meer of minder Marokkanen?" Kroeg: "Minder! Minder! Minder!" reageer retweet
twitter:JosHeymans twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:22Wilders tegen publiek: willen jullie in deze stad meer of minder Marokkanen. Het gehoor roept luidkeels 'minder'. #GR2014 reageer retweet
stom ook dat niemand daar juist naar handelt maar haar haar stempas laat inleverenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Best lullig als je dat te horen krijgt
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:27 schreef Falco het volgende:
Ik ben eigenlijk welweer toe aan Herman de Schermman
Het is net alsof ik naar de OS loop te kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Wombcat het volgende:
Het is wel weer NOS. Zijn er uitslagen te vertellen, gaan ze over andere dingen lullen
Een bepaalde groep is goed vertegenwoordigd in dit topic ja, die wel bekend staan als trouwe treinreizigers.quote:
Wat een pose, is hij de nieuwe Hitler?quote:
Live sport, beschouwenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Wombcat het volgende:
Het is wel weer NOS. Zijn er uitslagen te vertellen, gaan ze over andere dingen lullen
Ik doe maar net alsof ik het niet snap hequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een bepaalde groep is goed vertegenwoordigd in dit topic ja, die wel bekend staan als trouwe treinreizigers.
ssssst mag je niet zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een pose, is hij de nieuwe Hitler?
Even opsparen. Dan krijgen we zo meer Hermanquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Szura het volgende:
Rot op met dit gelul, toon ons uitslagen.
Typisch NOS.
Hij speecht wel hetzelfdequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Je zou bijna denken van wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Zeg wil je dit soort grappen niet meer maken? Erg beledigend voor een bepaalde groep.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een bepaalde groep is goed vertegenwoordigd in dit topic ja, die wel bekend staan als trouwe treinreizigers.
Wat is de juiste handeling eigenlijk, als er een dode aan het stembureau staat, die wel een geldig ID heeft?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
stom ook dat niemand daar juist naar handelt maar haar haar stempas laat inleveren
Mag je dat wel denken?quote:
Bron?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Uitslag Rotterdam gaat nog wel even duren. Chaos bij tellen.
Eerder de politie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de juiste handeling eigenlijk, als er een dode aan het stembureau staat, die wel een geldig ID heeft?
Ziekenhuis bellen?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er LIVE uitslagen, gaan we lullen over de prognose.
Service hè
OS NOS faaltopic Deja vuquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is net alsof ik naar de OS loop te kijken
vertel!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet vanzelfsprekend voor de mensen geboren na 1995.quote:
Ben wel nieuwsgierig wat bijvoorbeeld nida heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sabine Uitslagquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Mirjam Sterk - ook zo'n christelijk kutje dat je wilt swaffelen.
de taskforce jeugdwerkloosheid incl. seksquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Mirjam Sterk - ook zo'n christelijk kutje dat je wilt swaffelen.
Machtiging ronselen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de juiste handeling eigenlijk, als er een dode aan het stembureau staat, die wel een geldig ID heeft?
Ziekenhuis bellen?
Iedereen kent dat nummer man. Helaasch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend voor de mensen geboren na 1995.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:30 schreef Nober het volgende:
En... is Pechtold al aan extra grasvelden begonnen in A'dam?
Ik stem voor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Krijgen we nog Dionne Stax vanavond?
Je zombie wapen pakkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ziekenhuis bellen?
Beetje eng....quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet te ver gaan, maar dit zijn gewoon hitlertaferelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
kiesraad bellen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ziekenhuis bellen?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees hem niet, de teksten zijn veel te lang.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
Die tickertape voegt ook echt niets toe zo.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een redelijk geefbare dochter.
quote:
Niet eens?quote:
Erfstuk van Pim waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef Studiotje het volgende:
Heeft die man die naast die VVD'er zit nou een stuk vlees in zijn borstzakje?
Mwoahquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Andries Knevel heeft een lekkere dochter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Schiet al op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dordrecht heeft al 493 (van de circa 90 000) geteld.
Ik ben nogal D66 fan, maar de lokale afdeling hier heb ik niet zoveel vertrouwen in dus Pvdaquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Pax, wat heb je gestemd?
Die zijn volgende week wel klaar dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Geen kin?quote:
D66quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nogal D66 fan, maar de lokale afdeling hier heb ik niet zoveel vertrouwen in dus Pvda
Als ik ook in Groningen woonde had ik D66 gestemd.
Jij?
Dat schiet opquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Communist he.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Marijnissen blijft wel een beetje een enge, totalitaire leider
Agnes heeft moves.quote:
Pics?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Andries Knevel heeft een lekkere dochter.
Meerdere tellers die ik ken.quote:
Dan spoor je echt niet. Wdb zijn SP-stemmers net zo weinig serieus te nemen als PVV-stemmers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat een gelul van hem, dat vanwege deze uitslag het kabinet moet opstappen.
Piraten hebben niet hoog gescoord daar heel opvallendquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weer een traditioneel resultaat daar op Schiermonnikoog.
Cute!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/pro(...)180033/XW-toZdu.jpeg
Andries had goed zaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marije Knevel heet ze.
Ach, bij de NOS gaan ze later op de avond ook doodleuk de uitslag vertalen naar kamerzetels.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan spoor je echt niet. Wdb zijn SP-stemmers net zo weinig serieus te nemen als PVV-stemmers.
Hoi Timquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zo geil van Herman de Schermman
zou ze nog maagd zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marije Knevel heet ze.
Krijgt VIP plekken bij de EO jongerendag zeker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marije Knevel heet ze.
Het is Rozendaal of Roosendaal. Gekkie, ga ze niet door elkaar noemenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef OProg het volgende:
Rosendaal is binnen!
Belangengemeenschap Rozendaal
Progressief Akkoord Rozendaal
Rosendael '74
Ook hier weer geweldige partijen!
Dat hadden ze gwoon de dag ervoor al opgenomenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef OProg het volgende:
Hadden ze op De Krim vorige week ook een Herman de Schermman?
Wat jij met Alba hebt, heb ik met Marije.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt VIP plekken bij de EO jongerendag zeker.
Doe eens rustig timmie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is Rozendaal of Roosendaal. Gekkie, ga ze niet door elkaar noemen
Deze houd ik even onder mijn CTRL+Vquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zo geil van Herman de Schermman
Het is wel een leuke meid inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat jij met Alba hebt, heb ik met Marije.
Denk dat Knevel toch wel wat aardig zaad heeft.quote:
Ze praten daar zelf ook geen ABN.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is Rozendaal of Roosendaal. Gekkie, ga ze niet door elkaar noemen
Traditionele partijen verliezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:38 schreef Euribob het volgende:
Conservatief-rechts Nederland verliest.
Moet je niet hossen en doorzakken in een lokaal D66-cafe?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige belangrijke is het resultaat in Groningen.
Go democraten!
Lokpar staat op winst hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:38 schreef DJKoster het volgende:
Grote partijen op verlies, kleine op winst.. Succes met de coalitie vormingen.
Hebben we die dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je niet hossen en doorzakken in een lokaal D66-cafe?
Voor mij mijn eigen gemeente, aangezien daar een christelijke coalitie zit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Go democraten!
Nja Den Haag ben wel benieuwd, maar daar ga ik niet voor opblijven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Go democraten!
quote:
Zegt niet zoveel over hoe het per gemeente was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:38 schreef DJKoster het volgende:
Grote partijen op verlies, kleine op winst.. Succes met de coalitie vormingen.![]()
tis net een Pvda roosquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
Mooie papieren servet in de borstzak van pastors.
Ja lijkt mij ook dat het een servet is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
Mooie papieren servet in de borstzak van pastors.
Tuurlijk, morgen in het nieuws.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Apostrof het volgende:
Is dat Wilders Marokkanen momentje opgenomen of niet?
Ik kom oorspronkelijk uit Dieren, da's 10 km van Rozendaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:39 schreef OProg het volgende:
[..]
En ik had er eentje op Studie die vanuit daar deze kant op was gekomen. Die was gewoon ronduit lomp. Maar goed, dat zijn ze bij mij in het dorp soms ook.
Gejat uit t lokale restaurant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook dat het een servet is.
Inderdaad. Maar voor mijn eigen stad Enschede vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:39 schreef -0- het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel over hoe het per gemeente was.
Die krast alle namen door op zijn stemkaartje, en schrijft erboven Robben met een vakje erachterquote:
Annexatie door Putin?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar voor mijn eigen stad Enschede vrees ik het ergste.
Wat heb jij gestemd Sint?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een rondje in het land om maar 'ns kijken
Dat zouden ze hier ook doen volgens de overlevering.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Dieren, da's 10 km van Rozendaal.
Is erg afhankelijk van de persoon, maar de meeste daar in de buurt spreken toch redelijk ABN.
Enschedequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar voor mijn eigen stad Enschede vrees ik het ergste.
D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Karina, welk partij heb jij gekozen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |