Andries had goed zaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marije Knevel heet ze.
Ach, bij de NOS gaan ze later op de avond ook doodleuk de uitslag vertalen naar kamerzetels.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan spoor je echt niet. Wdb zijn SP-stemmers net zo weinig serieus te nemen als PVV-stemmers.
Hoi Timquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zo geil van Herman de Schermman
zou ze nog maagd zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marije Knevel heet ze.
Krijgt VIP plekken bij de EO jongerendag zeker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marije Knevel heet ze.
Het is Rozendaal of Roosendaal. Gekkie, ga ze niet door elkaar noemenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef OProg het volgende:
Rosendaal is binnen!
Belangengemeenschap Rozendaal
Progressief Akkoord Rozendaal
Rosendael '74
Ook hier weer geweldige partijen!
Dat hadden ze gwoon de dag ervoor al opgenomenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef OProg het volgende:
Hadden ze op De Krim vorige week ook een Herman de Schermman?
Wat jij met Alba hebt, heb ik met Marije.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt VIP plekken bij de EO jongerendag zeker.
Doe eens rustig timmie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is Rozendaal of Roosendaal. Gekkie, ga ze niet door elkaar noemen
Deze houd ik even onder mijn CTRL+Vquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zo geil van Herman de Schermman
Het is wel een leuke meid inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat jij met Alba hebt, heb ik met Marije.
Denk dat Knevel toch wel wat aardig zaad heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |