Sabine Uitslagquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Mirjam Sterk - ook zo'n christelijk kutje dat je wilt swaffelen.
de taskforce jeugdwerkloosheid incl. seksquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Mirjam Sterk - ook zo'n christelijk kutje dat je wilt swaffelen.
Machtiging ronselen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de juiste handeling eigenlijk, als er een dode aan het stembureau staat, die wel een geldig ID heeft?
Ziekenhuis bellen?
Iedereen kent dat nummer man. Helaasch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend voor de mensen geboren na 1995.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:30 schreef Nober het volgende:
En... is Pechtold al aan extra grasvelden begonnen in A'dam?
Ik stem voor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Krijgen we nog Dionne Stax vanavond?
Je zombie wapen pakkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de juiste handeling eigenlijk, als er een dode aan het stembureau staat, die wel een geldig ID heeft?
Ziekenhuis bellen?
Beetje eng....quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet te ver gaan, maar dit zijn gewoon hitlertaferelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
kiesraad bellen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ziekenhuis bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |