SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door G.R.S. op 19-03-2014 18:01:08 ]
Er is iig werk van gemaakt. En de chick is prima.quote:
Ik dezequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Eleiko het volgende:
Ik krijg trouwens ads van maatjemeer dating en heftruckcertificaat halen
neger watquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
Man en vrouw willen liever terug broer en zus zijn
[ afbeelding ]
Een jong koppel uit Ruddervoorde gaat na amper zeven maanden huwelijk terug scheiden. Kenny (21) en Sanny (19) Daelemans zouden liever terug gewoon zoals vroeger broer en zus zijn.
Wat begon als een mooi sprookje, eindigt voor Kenny en Sanny in een ware nachtmerrie. De voormalige broer en zus stapten zeven maand geleden in het huwelijksbootje. Sinds enkele dagen zijn de twee echter opnieuw uit elkaar.Het duo wil liever gewoon terug broer en zus zijn, zoals voor hun huwelijk. Hun seksuele relatie willen de twee wel onderhouden. <-[ afbeelding ]
Kenny en Sanny maken deel uit van het kroostrijke gezin van papa Benny (38) en mama Mimmy (36), dat verder nog zeven kinderen telt. Beide ouders waren zeven maand geleden buitengewoon trots toen hun kinderen elkaar leken gevonden te hebben, en besloten om in het huwelijksbootje te stappen. ‘Kenny en Sanny volgden hun hart. Liefde kan toch zo mooi zijn’, zegt een geëmotioneerde Benny. ‘Het is dan ook triest om te zien dat ze vandaag terug gewoon broer en zus willen zijn. Mama en papa zijn zwaar ontgoocheld.’
Kenny ziet na mislukte relaties met zijn jongere zussen Kelly (18) en Jacky (16), en zijn nichtje Britney (15) nu opnieuw de liefde mislukken. Ook Sanny mislukte eerder al met haar grootvader Ricky (56) en oom Ricky junior (37). Beide ex-geliefden wensten zelf niet te reageren, maar grote broer Wesley (22) liet weten dat hun verdriet onbeschrijfelijk is. ‘Hun hele hele wereld stort in. Al hun mooie dromen over gelukkig samen oud worden, worden ineens met de grond gelijk gemaakt.’
Kenny en Sanny hebben samen twee kinderen, Chesney (2 jaar) en Heavenly (3 maanden). Vader en grootvader Benny hoopt dat beide kleinkinderen wel zullen slagen waarin zijn eigen kinderen mislukten, en dat is huwen en heel veel kindjes krijgen. ‘Dat zou van mij een heel trotse grootvader maken.’
Wil er graag heen maar heb allereerst (nog) geen geld en ten tweede niemand om mee te gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice.
Had jij het laatst niet over sziget? Ga je ook?
Player heeft al meer pussy gehad dan dima in zn hele levenquote:
Find a way bro. Zetten we daar gym meet. Dima komt ook, dus als dat geen dolle boel wordt..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wil er graag heen maar heb allereerst (nog) geen geld en ten tweede niemand om mee te gaan![]()
Of m'n vrienden werken fulltime en hebben geen tijd/geen vakantiedagen er voor over of ze zijn student en te arm/gierig.
geef mij kaartje.quote:
VMS' post heeft mij geïnspireerdquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef fathank het volgende:
Goed topic . VMS als je een chick was geweest had ik gyros en tsaziki voor je gemaakt.
Props voor GRS voor de dik terechte TT
Wacht. Wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een jong koppel uit Ruddervoorde gaat na amper zeven maanden huwelijk terug scheiden. Kenny (21) en Sanny (19) Daelemans zouden liever terug gewoon zoals vroeger broer en zus zijn.
Wat begon als een mooi sprookje, eindigt voor Kenny en Sanny in een ware nachtmerrie. De voormalige broer en zus stapten zeven maand geleden in het huwelijksbootje. Sinds enkele dagen zijn de twee echter opnieuw uit elkaar.Het duo wil liever gewoon terug broer en zus zijn, zoals voor hun huwelijk. Hun seksuele relatie willen de twee wel onderhouden. <-[ afbeelding ]
Kenny en Sanny maken deel uit van het kroostrijke gezin van papa Benny (38) en mama Mimmy (36), dat verder nog zeven kinderen telt. Beide ouders waren zeven maand geleden buitengewoon trots toen hun kinderen elkaar leken gevonden te hebben, en besloten om in het huwelijksbootje te stappen. ‘Kenny en Sanny volgden hun hart. Liefde kan toch zo mooi zijn’, zegt een geëmotioneerde Benny. ‘Het is dan ook triest om te zien dat ze vandaag terug gewoon broer en zus willen zijn. Mama en papa zijn zwaar ontgoocheld.’
Kenny ziet na mislukte relaties met zijn jongere zussen Kelly (18) en Jacky (16), en zijn nichtje Britney (15) nu opnieuw de liefde mislukken. Ook Sanny mislukte eerder al met haar grootvader Ricky (56) en oom Ricky junior (37). Beide ex-geliefden wensten zelf niet te reageren, maar grote broer Wesley (22) liet weten dat hun verdriet onbeschrijfelijk is. ‘Hun hele hele wereld stort in. Al hun mooie dromen over gelukkig samen oud worden, worden ineens met de grond gelijk gemaakt.’
Kenny en Sanny hebben samen twee kinderen, Chesney (2 jaar) en Heavenly (3 maanden). Vader en grootvader Benny hoopt dat beide kleinkinderen wel zullen slagen waarin zijn eigen kinderen mislukten, en dat is huwen en heel veel kindjes krijgen. ‘Dat zou van mij een heel trotse grootvader maken.’
Deze man.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:17 schreef fathank het volgende:
Biefstuk rijst groenten teriyakisaus.
Heb maar een bloemetje voor dr meegenomen
zoals er staatquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wacht. Wat?
ik klikte misdacht dat ik in NWS zat, zag de post van fathank en dacht "wat moet een post overr rijst met teriyakisaus in NWS', maar wacht, WAT?
Normaliter heerst er toch wel een goede sfeer op zulke festivals right?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga trouwens voor het onderzoekswerk hier heen:
[ afbeelding ]
Allemaal van die doorgesnoven idioten, gaat leuk worden. Hoop wel wat vechtpartijtjes te zien
Geen idee, nog nooit naar zo'n feest geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Normaliter heerst er toch wel een goede sfeer op zulke festivals right?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van die doorgesnoven idioten, gaat leuk worden. Hoop wel wat vechtpartijtjes te zien
Toen mijn broer nog naar Q-dance festivals ging zei die dat er altijd een goede sfeer hangt; mensen komen om te genieten van de muziek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit naar zo'n feest geweest.
Ja, echt super nice dat die weer happy is man.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Geweldig, Stafford. Hadden wij vroeger ook thuis, lieve beesten.
Wat is ditquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
25 euro gelijk geld kom ik het vandaag bij je ophalen.quote:
Je krijgt betaald om naar feesten te gaan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
In de gym. Voor de gym word je gelijk moe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Jongens wat is wijsheid, fappen voor de gym of na de gym?
quote:
naquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Jongens wat is wijsheid, fappen voor de gym of na de gym?
Haha, dope chick.quote:
nee joh, gewoon egaal bruin, dus niks geen kleding aanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker in de bikini aan het meertje liggen.
Beter boerkini voor de ekte ekte fokster.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee joh, gewoon egaal bruin, dus niks geen kleding aan
ja of jurkjes, pumps, af en toe een strap on.quote:
Die middelste bij DWDD over die zangeres?quote:
Brotip: als je moeder van thee houdt rij langs Harry's Tuincentrum, haal een muntplant en geef die aan je moeder. Kan ze zelf verse muntthee maken als ze dat ding een tijdje laat groeien.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja of jurkjes, pumps, af en toe een strap on.
Damn, dat is wel baas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Brotip: als je moeder van thee houdt rij langs Harry's Tuincentrum, haal een muntplant en geef die aan je moeder. Kan ze zelf verse muntthee maken als ze dat ding een tijdje laat groeien.
^^quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee joh, gewoon egaal bruin, dus niks geen kleding aan
Mijn pik is al bruiner dan de rest van m'n lichaam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Als je naakt in de zon ligt, moet je dan zonnebrand op je penis doen? En indien ja, kun je dan vragen of een vrouw je even in wil smeren, gewoon om het ijs te breken.
En dan drie tinten donkerder worden? No thanks Jeffquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker in de bikini aan het meertje liggen.
quote:
Daarom moet je ook vragen of je parner zijn anus beter reinigt voor de seks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn pik is al bruiner dan de rest van m'n lichaam.
Srs
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook vragen of je parner zijn anus beter reinigt voor de seks.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook vragen of je parner zijn anus beter reinigt voor de seks.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En dan drie tinten donkerder worden? No thanks Jeff
[..]
haha die bek van d'rquote:
Een donkerder huidskleur staat mij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sap, zou je ranzige chicks geven zo lang ze maar een dikke ass hebben (met vorm)?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Was net aan het trainen met een liftmaatje (broadcaster) toen er een chick met een zieke ass kwam. Hij de hele tijd "ja ik kan niet meer trainen man, te erg dit" en later "fuck ik word gewoon boos omdat die ass zo nice is" lol. Later sprak hij haar nog aan (it strikes again) maar ze kwam echt best dom over.
Ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sap, zou je ranzige chicks geven zo lang ze maar een dikke ass hebben (met vorm)?
Jen Selter bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja.
Nouja tenzij ze echt een 3/10 hoofd hebben.
Ok, ik denk vaak op straat Sap en Weiss zouden gevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja.
Nee zij is veel te dun en ze heeft een ass maar nauwelijks benen. Heb daarom het vermoeden dat het implants zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jen Selter bijvoorbeeld?
Ik moet trouwens nog een foto of video vinden waar ze daadwerkelijk sport![]()
Zou me niets verbazen. no haterquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee zij is veel te dun en ze heeft een ass maar nauwelijks benen. Heb daarom het vermoeden dat het implants zijn.
Whaha en inderdaad, ze heeft alleen maar sletfoto's waarop ze in yogapants rare poses doet op straat of in de gym
Klopt als je zoveel squat als zij doet geloven zou je toch iets meer glutes moeten hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. no hater
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Denk dezelfde die haar neus heeft gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef G.R.S. het volgende:
Haha, ben toch benieuwd wie haar plastisch chirurg is![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uit
heb je al vlinders door het mooie weer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
Vind het wel mooi zo'n ronde kont op van die slanke beentjesmisschien soort van onbewuste zelfhaat/projectie
Net gelezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Kom toevallig op misc een Jen Selter thread tegen, of had je die ook al gezien GRS?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160824561
quote:I got blocked by Paige Hathaway on Instagram for commenting "sloots gone sloot" a few months back. The pic had like 500+ comments lol
raar wijf, vind haar echt 3x niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jen Selter bijvoorbeeld?
Ik moet trouwens nog een foto of video vinden waar ze daadwerkelijk sport![]()
die gamer had een dogface, maar wat een lichaam!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja.
Ja precies, die zou ik gewoon raken. Deze:quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gamer had een dogface, maar wat een lichaam!
Ze staat ook altijd in die lordosis pose, zo met haar pelvis naar achteren gekanteld. Zo sta je normaal nooit, met zo'n holle rug.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef VMSDKR het volgende:
http://instagram.com/p/lu1MYWmkVz/
Die is niet echt.
maar wat een rotkop, hequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, die zou ik gewoon raken. Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon een lelijk nepwijfquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze staat ook altijd in die lordosis pose, zo met haar pelvis naar achteren gekanteld. Zo sta je normaal nooit, met zo'n holle rug.
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je al vlinders door het mooie weer?
Too much for me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah dat hoofd vind ik geen 3/10, ziet er op deze foto nog best redelijk uit:
[ afbeelding ]
Zou eerder zeggen 6/10. Maarja don't care, met zo'n lichaam mag je best een gaar hoofd hebben.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:26 schreef Eleiko het volgende:
Je zult maar PVV gestemd hebbeb, zeg: wat een tokkiesEn die polariserende woorden van Wilders helpen oom echt om de problemen in dit land op te lossen
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn jullie het nu met zijn allen over eens dat jullie Jen Selter niet zouden raken?
je moet je ogen eens open doen, dan zie je hoe nep ze isquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef seto het volgende:
[..]
indd hahah zijn ze gay ofzo lmao echt voor schut xP
ahah want spleetogen goeie xDquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet je ogen eens open doen, dan zie je hoe nep ze is
goedkoop met bril aanschaffen kleine glazenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goedkoop wonen met jou, hoeven we nooit een breedbeeld tv te kopen
vriend je bent ff uurtje weg hier en er worden alleen nog maar kankerdikkemammoettankers gepost incl 'verrassing'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef seto het volgende:
[..]
indd hahah zijn ze gay ofzo lmao echt voor schut xP
Wie nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die webcam video's van haar best vaak bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat lekker man. Spierpijn valt heel erg mee. Onderrug is net wel flink onder handen genomen, damn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:08 schreef Push. het volgende:
Hoe is t met Sheiko Yuri
kan je nog lopen?
Nice. Goed om te horen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gaat lekker man. Spierpijn valt heel erg mee. Onderrug is net wel flink onder handen genomen, damn.
Bij jou?
Doe je normale BP of PL BP?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Nice. Goed om te horen.
Onderrug heeft t zwaar en voorste schouderkoppen ook. Ga verder vrij steady. Heb ook wat gewicht aan m'n deadlift 1RM toegevoegd omdat dit ook iets te licht was. M'n techniek voor de deadlift is wel flink vooruit sinds ik flexibeler ben geworden
Nu huil ik mezelf maar van ellende in slaap.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
jajajajaja daar had ik je toch goffedomme ff tuk he!!!
Volgens mij alleen die foto toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ontmaskert GRS hier een US'er?
US / Sportieve Fok!kers #5
Slaap kindje slaap.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nu huil ik mezelf maar van ellende in slaap.
Channie83 is dus eigenlijk een Valeria. Oh well.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij alleen die foto toch?
GRS, doe je dat trouwens bij elke foto, zo'n reverse search?
Dus het is gewoon een Krentenbol / Juminelle nep account?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Channie83 is dus eigenlijk een Valeria. Oh well.
GN Yuribrah.
Hoeft niet. Een zekere user kwam ook heel vrouwelijk over maar bleek dat achteraf niet te zijn. Of nouja, soort van wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Diegene achter het profiel is sws een meisje.
LOL. Ik weet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een zekere user kwam ook heel vrouwelijk over maar bleek dat achteraf niet te zijn. Of nouja, soort van wel.
Hahaha aawquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
How second day of cut feels like
[ afbeelding ]
Meer PL BP. Krijg last van m'n schouders bij normale BP. Jij?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je normale BP of PL BP?
Nice man. Voor Sheiko is het sws belangrijk om veel te foamrollen/mobiliteit te doen hoorde ik. Ik ga die Limber 11 doen die ik gisteren postte, wellicht is 't ook wat voor jou.
Die ene in die gele skinnyjeans?quote:
Tijdje geleden zag ik ergens voorbij komen dat het een chick was die nu weer onder een andere naam verder postquote:
seats & sofa's?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:55 schreef Ethanolic het volgende:
Kaolo ING stuurt geen tancodedat zou bij de grote bank waar ik werk nooit gebeuren
kan ik nog stemmen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Klokov het volgende:
Flinke winst voor D66 in de grotere steden
Lokaal altijd eigen dorp stemmen imho. Het zegt mij niet zoveel dat een landelijke partij in sexbierum de winst pakt. Lokale verkiezingen horen geen podium te zijn voor landelijke lijsttrekkers om zieltjes te winnen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Klokov het volgende:
Meerdere fokkers die de chick achter Jumi ook gebald hebben. (Hoorde ik in de wandelgangen)quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tijdje geleden zag ik ergens voorbij komen dat het een chick was die nu weer onder een andere naam verder post
Een kloon maken oke... iemands hele leven imiteren/faken whole nother kinda crazy
I feel you. Sinds vrijdag niet meer normaal kunnen eten door buikgriep, loop nu 6 weken voor op gepland gewichtsverliesquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Het jammere van lokale partijen is dat er vaak mensen zitten die totaal geen kaas hebben gegeten van politiek, bestuurskunde en beleid(maken). Daarom dus wel op grote partijen stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lokaal altijd eigen dorp stemmen imho. Het zegt mij niet zoveel dat een landelijke partij in sexbierum de winst pakt. Lokale verkiezingen horen geen podium te zijn voor landelijke lijsttrekkers om zieltjes te winnen.
om de honger gister voor te zijn ging ik na een maaltijd rond 21:00 slapen. Ben net wakker, FMLquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi mooi? Ze luistere ons af is wat ze doen!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:50 schreef no1uknow het volgende:
Zit nu op het ministerie van veiligheid en justitie, cotdam ze doen wel mooie dingen met ons belastinggeld.
qua gebouw skklquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mooi mooi? Ze luistere ons af is wat ze doen!!
Hier ook ja, D66 is de grootste partij nu, en VVD en PvdA grote verliezers. Was wel te verwachten ook als je naar de landelijke politiek kijkt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Klokov het volgende:
Dafuq?quote:
lol neequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij alleen die foto toch?
GRS, doe je dat trouwens bij elke foto, zo'n reverse search?
Is er überhaupt een mocro hier?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef seto het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN IN DE #GYM?
Staatscourant van de staatsomroep: dat lees je toch niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Loggen jullie wel is in op een openbaar wifi netwerk, check
https://decorrespondent.n(...)rk/25988820-b2a600e1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mwehehhehehehe wat een boefquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs. Daarom stealt ze topics snapje
Grs is wel een goeie user. Ik mag iedereen hier wel. Behalve 2 iemanden mar die weten zelf wel wie ze zynquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehhehehehe wat een boef
Nee één knuffelmocro mag wel, toch?
Het gaat mij om het gedrag dat men vertoont: dus niet gluren, lastig vallen etc. Of het Marokkanen, andere allochtonen of tokkie-autochtonen zijn maakt mij niet uit. Ik probeer mensen te beoordelen op hun gedrag (= iets dat ze zelf kunnen beinvloeden).quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef seto het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN IN DE #GYM?
G.R.S. is zeker wel ok.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs is wel een goeie user. Ik mag iedereen hier wel. Behalve 2 iemanden mar die weten zelf wel wie ze zyn
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs is wel een goeie user. Ik mag iedereen hier wel. Behalve 2 iemanden mar die weten zelf wel wie ze zyn
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het gaat mij om het gedrag dat men vertoont: dus niet gluren, lastig vallen etc. Of het Marokkanen, andere allochtonen of tokkie-autochtonen zijn maakt mij niet uit. Ik probeer mensen te beoordelen op hun gedrag (= iets dat ze zelf kunnen beinvloeden).
Helaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:56 schreef Weissman het volgende:
Cor is zeker zo iemand die niks heeft tegen moslims maar een hekel heeft aan de islam
Is een regelmatige oprisping van een paar sukkels hier die maar niet willen begrijpen dat de rest daar hier niet op zit te wachten en snapt dat er in andere topics meer dan genoeg ruimte voor is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend je bent ff uurtje weg hier en er worden alleen nog maar kankerdikkemammoettankers gepost incl 'verrassing'.
Oei je zit warmquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
Etha: Zat je nu in het publiek of aan tafel bij DWDD?
Wellicht ook.quote:
Ik hoop t voor je sklquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb ook besloten om aardiger te zijn over JB.
Hier ga je wel heel erg kort door de bocht imho.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het jammere van lokale partijen is dat er vaak mensen zitten die totaal geen kaas hebben gegeten van politiek, bestuurskunde en beleid(maken). Daarom dus wel op grote partijen stemmen.
Nee praktisch nooit. Heb niet voor niks 4G.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Loggen jullie wel is in op een openbaar wifi netwerk, check
https://decorrespondent.n(...)rk/25988820-b2a600e1
Hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die DJ's van tegenwoordig het nog hebben over mixtapes; alsof ze ook nog maar iets op tape zetten (als ze uberhaupt weten wat dat is (laat staan hoe dat mixen vroeger ging)).
Lol met mijn hoogte zorg k ervoor dat jullie geen kindjes meer kunnen krijgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef seto het volgende:
wat de fuk ga je eraan doen dan manletje?
quote:
Landelijke partijen hebben gewoon een lokaal programma, als je in je dat programma kan vinden is het geen probleem. Desalniettemin ben ik het met je eens dat het bullshit is dat landelijke lijsttrekkers met elkaar in debat gaan over de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lokaal altijd eigen dorp stemmen imho. Het zegt mij niet zoveel dat een landelijke partij in sexbierum de winst pakt. Lokale verkiezingen horen geen podium te zijn voor landelijke lijsttrekkers om zieltjes te winnen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef seto het volgende:
gister trouwens eerste aflevering house of cards gekekenVertel me ALSJEBLIEFT meer hierover!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Bazigquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die DJ's van tegenwoordig het nog hebben over mixtapes; alsof ze ook nog maar iets op tape zetten (als ze uberhaupt weten wat dat is (laat staan hoe dat mixen vroeger ging)).
Goed: wat dan wel: zat je onder de tafel of was je een muzikant?quote:
waarom denk je dat van Nieuwkerk met zo'n brede voldane smile aan tafel zat gisteren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed: wat dan wel: zat je onder de tafel of was je een muzikant?
Die advertentie eronder die linkt naar een of andere internetpyramide scamquote:
Wat, ze is gewoon normaal toch?quote:
klinkt als een homoontmoetingsplaats, en ziet er straks ook zo uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:20 schreef Klokov het volgende:
Boys, 12 uur tanktopmeet @ Noorderplantsoen
Er komen geen tranniesquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
klinkt als een homoontmoetingsplaats, en ziet er straks ook zo uit
allemaal je eigen durex xtra sterk mee nemen
Noorderplantsoen is geen gekke plek met dit weer in 050.quote:
Is er ook zo'n plek in 040?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Noorderplantsoen is geen gekke plek met dit weer in 050.
Grasveldje in het PSV-stadiumquote:
Snap sowieso niet waar jouw aversie vandaan kwam. De strubbelingen tussen jou en Etha heb ik me altijd van gedistantieerd. Jammer dat ik dan toch haat ontvang puur vanwege associatie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb ook besloten om aardiger te zijn over JB.
Precies!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Noorderplantsoen is geen gekke plek met dit weer in 050.
Ray, in de GYM gaan we hard of gaan we niet. Gewoon barebacken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
klinkt als een homoontmoetingsplaats, en ziet er straks ook zo uit
allemaal je eigen durex xtra sterk mee nemen
Ik ga het niet zeggen Cor, sorry. Ben anoniem op dit forum. Maar je zit dichtbij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed: wat dan wel: zat je onder de tafel of was je een muzikant?
Konkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
Ik zou etha wel willen kontvingeren. Vraag me gew af hoe dat voelt. Eenmalig. No homo.
Tot zo VMS, ik ben die gast in de zwarte tanktop met die dikke musclesquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies!
Zie je zo Klokov.
[..]
Ray, in de GYM gaan we hard of gaan we niet. Gewoon barebacken.
Raedeckerstraat 2quote:
Heb nooit een aversie tegen jou gehad, alleen gingen mijn "grappen" wel wat erg ten koste van jou.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waar jouw aversie vandaan kwam. De strubbelingen tussen jou en Etha heb ik me altijd van gedistantieerd. Jammer dat ik dan toch haat ontvang puur vanwege associatie.
En dat geldt er voor nog een paar hierozal geen namen noemen maar ze weten zelf wel wie ze zijn
![]()
nee kom op nou, gewoon beestje bij de naam noemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waar jouw aversie vandaan kwam. De strubbelingen tussen jou en Etha heb ik me altijd van gedistantieerd. Jammer dat ik dan toch haat ontvang puur vanwege associatie.
En dat geldt er voor nog een paar hierozal geen namen noemen maar ze weten zelf wel wie ze zijn
![]()
Woont seto daar, met die 2 loempiakramen?quote:
Ray?quote:
??quote:
lolquote:
Ik heb niks tegen jou verder. Maar sommige mensen moeten stoppen met haten. Ik ga geen namen noemenquote:
dat geldt dus ook voor politiek, waar al 100 topics over zijn, muziek of atletische meisjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is een regelmatige oprisping van een paar sukkels hier die maar niet willen begrijpen dat de rest daar hier niet op zit te wachten en snapt dat er in andere topics meer dan genoeg ruimte voor is.
Deels eens. Het is best zinvol om van de vaste bewoners hier te weten wat de politieke/musikale/esthetische voorkeuren zijn. Echter: die dikke-reten-obsessie van sommigen kennen we nu wel. En atletische meisjes horen gewoon thuis in een GYM topicreeks.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat geldt dus ook voor politiek, waar al 100 topics over zijn, muziek of atletische meisjes
dikke reten horen ook in de gym thuis, enne, "vaste bewoners" whahhahahahhaquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deels eens. Het is best zinvol om van de vaste bewoners hier te weten wat de politieke/musikale/esthetische voorkeuren zijn. Echter: die dikke-reten-obsessie van sommigen kennen we nu wel. En atletische meisjes horen gewoon thuis in een GYM topicreeks.
Het is mij compleet onduidelijk waarom juist dikke reten thuishoren in een gymtopic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dikke reten horen ook in de gym thuis, enne, "vaste bewoners" whahhahahahha
Zou dat de reden zijn dat we hem niet konden ontdekken in DWDD?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Klokov het volgende:
Ik ga wel namen noemen, Etha je bent de manletking
Mogen er alleen goed getrainde mensen in de sportschool komen dan? Ecto's mogen ook in het BB topic posten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is mij compleet onduidelijk waarom juist dikke reten thuishoren in een gymtopic.
Alsof iedereen hier een shredded physique heeftquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is mij compleet onduidelijk waarom juist dikke reten thuishoren in een gymtopic.
Omdat ze anders nooit op die atletische meisjes kunnen lijken, je moet er echt wel voor doen, wil je zo slank worden/blijven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er is gewoon disproportioneel veel aandacht voor dikke-reten-vrouwen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier een shredded physique heeft
hij zat onder de tafel idd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat we hem niet konden ontdekken in DWDD?
Idd noem gewoon de namen van de dikke reet postersquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Klokov het volgende:
Wel beta trouwens, ik ga geen namen noemen
Komt door die brandweervrouw die jij ooit eens gepost hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er is gewoon disproportioneel veel aandacht voor dikke-reten-vrouwen.
Guttegut: die heeft wel indruk gemaakt, begrijp ik nuquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt door die brandweervrouw die jij ooit eens gepost hebt.
Waarschijnlijk omdat niet iedereen jouw voorkeur voor tiener lichamen ondersteunt, het is niet zo dat iedereen dezelfde smaak als jou heeft en dat kan je dan ook niet aan anderen opdringen, anders kom je nogal dictatoriaal over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er is gewoon disproportioneel veel aandacht voor dikke-reten-vrouwen.
De DWDD huispijperquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij zat onder de tafel idd.
[ afbeelding ]
Er zijn heel veel verschillende smaken v.w.b. vrouwen. Hier wordt er slechts eentje zwaar overbelicht. Het continu posten van die dikke-retenvrouwen is eerder dicatoriaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat niet iedereen jouw voorkeur voor tiener lichamen ondersteunt, het is niet zo dat iedereen dezelfde smaak als jou heeft en dat kan je dan ook niet aan anderen opdringen, anders kom je nogal dictatoriaal over.
nogmaals, dik is niet hetzelfde als groot, dus je ziet het verkeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verschillende smaken v.w.b. vrouwen. Hier wordt er slechts eentje zwaar overbelicht. Het continu posten van die dikke-retenvrouwen is eerder dicatoriaal.
die manlet grappen vind ik continue storendquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het posten van een bepaalde soort muziek dan ook. En het maken van manletgrappen.
groot/dik: je begrijpt mijn punt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nogmaals, dik is niet hetzelfde als groot, dus je ziet het verkeerd.
door een groot tekort aan testosteronquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waarom denk je dat Marie altijd zo'n hoog stemmetje heeft?
nee, omdat etha daar altijd onder de tafel zitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door een groot tekort aan testosteron
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die manlet grappen vind ik continue storend
Huh?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu nog leren luisteren naar anderen
Zou raken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel/ Hey Weissman
[ afbeelding ]
Ben je ook een kleintje ofso?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die manlet grappen vind ik continue storend
spoiler die shit mafkeesquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef THEFXR het volgende:
dit vind ik dus gewoon te dik
[ afbeelding ]
Welkom broeder, welkom tussen ons.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou raken.
Maar niet omdat ik persé een volle vrouwen fetish heb. Bijna alles wat niet in extremen valt zou ik raken
wel nee joh, is gewoon lekker stevig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef THEFXR het volgende:
dit vind ik dus gewoon te dik
[ afbeelding ]
wat is femlet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Nog een voornemen: geen manlet/femlet grappen meer maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |