Wie nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die webcam video's van haar best vaak bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat lekker man. Spierpijn valt heel erg mee. Onderrug is net wel flink onder handen genomen, damn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:08 schreef Push. het volgende:
Hoe is t met Sheiko Yuri
kan je nog lopen?
Nice. Goed om te horen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gaat lekker man. Spierpijn valt heel erg mee. Onderrug is net wel flink onder handen genomen, damn.
Bij jou?
Doe je normale BP of PL BP?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Nice. Goed om te horen.
Onderrug heeft t zwaar en voorste schouderkoppen ook. Ga verder vrij steady. Heb ook wat gewicht aan m'n deadlift 1RM toegevoegd omdat dit ook iets te licht was. M'n techniek voor de deadlift is wel flink vooruit sinds ik flexibeler ben geworden
Nu huil ik mezelf maar van ellende in slaap.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
jajajajaja daar had ik je toch goffedomme ff tuk he!!!
Volgens mij alleen die foto toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ontmaskert GRS hier een US'er?
US / Sportieve Fok!kers #5
Slaap kindje slaap.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nu huil ik mezelf maar van ellende in slaap.
Channie83 is dus eigenlijk een Valeria. Oh well.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij alleen die foto toch?
GRS, doe je dat trouwens bij elke foto, zo'n reverse search?
Dus het is gewoon een Krentenbol / Juminelle nep account?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Channie83 is dus eigenlijk een Valeria. Oh well.
GN Yuribrah.

Hoeft niet. Een zekere user kwam ook heel vrouwelijk over maar bleek dat achteraf niet te zijn. Of nouja, soort van wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Diegene achter het profiel is sws een meisje.
LOL. Ik weet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een zekere user kwam ook heel vrouwelijk over maar bleek dat achteraf niet te zijn. Of nouja, soort van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |