Het jammere van lokale partijen is dat er vaak mensen zitten die totaal geen kaas hebben gegeten van politiek, bestuurskunde en beleid(maken). Daarom dus wel op grote partijen stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lokaal altijd eigen dorp stemmen imho. Het zegt mij niet zoveel dat een landelijke partij in sexbierum de winst pakt. Lokale verkiezingen horen geen podium te zijn voor landelijke lijsttrekkers om zieltjes te winnen.
om de honger gister voor te zijn ging ik na een maaltijd rond 21:00 slapen. Ben net wakker, FMLquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
How second day of cut feels like
[ afbeelding ]
Mooi mooi? Ze luistere ons af is wat ze doen!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:50 schreef no1uknow het volgende:
Zit nu op het ministerie van veiligheid en justitie, cotdam ze doen wel mooie dingen met ons belastinggeld.
qua gebouw skklquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mooi mooi? Ze luistere ons af is wat ze doen!!
Hier ook ja, D66 is de grootste partij nu, en VVD en PvdA grote verliezers. Was wel te verwachten ook als je naar de landelijke politiek kijkt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Klokov het volgende:
Flinke winst voor D66 in de grotere steden
Dafuq?quote:
lol neequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij alleen die foto toch?
GRS, doe je dat trouwens bij elke foto, zo'n reverse search?
Is er überhaupt een mocro hier?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef seto het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN IN DE #GYM?
Staatscourant van de staatsomroep: dat lees je toch niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Loggen jullie wel is in op een openbaar wifi netwerk, check
https://decorrespondent.n(...)rk/25988820-b2a600e1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mwehehhehehehe wat een boefquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs. Daarom stealt ze topics snapje
Grs is wel een goeie user. Ik mag iedereen hier wel. Behalve 2 iemanden mar die weten zelf wel wie ze zynquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehhehehehe wat een boef
Nee één knuffelmocro mag wel, toch?
Het gaat mij om het gedrag dat men vertoont: dus niet gluren, lastig vallen etc. Of het Marokkanen, andere allochtonen of tokkie-autochtonen zijn maakt mij niet uit. Ik probeer mensen te beoordelen op hun gedrag (= iets dat ze zelf kunnen beinvloeden).quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef seto het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN IN DE #GYM?
G.R.S. is zeker wel ok.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs is wel een goeie user. Ik mag iedereen hier wel. Behalve 2 iemanden mar die weten zelf wel wie ze zyn
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs is wel een goeie user. Ik mag iedereen hier wel. Behalve 2 iemanden mar die weten zelf wel wie ze zyn
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het gaat mij om het gedrag dat men vertoont: dus niet gluren, lastig vallen etc. Of het Marokkanen, andere allochtonen of tokkie-autochtonen zijn maakt mij niet uit. Ik probeer mensen te beoordelen op hun gedrag (= iets dat ze zelf kunnen beinvloeden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |