Hier ook ja, D66 is de grootste partij nu, en VVD en PvdA grote verliezers. Was wel te verwachten ook als je naar de landelijke politiek kijkt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Klokov het volgende:
Flinke winst voor D66 in de grotere steden
Dafuq?quote:
lol neequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij alleen die foto toch?
GRS, doe je dat trouwens bij elke foto, zo'n reverse search?
Is er überhaupt een mocro hier?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef seto het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN IN DE #GYM?
Staatscourant van de staatsomroep: dat lees je toch niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Loggen jullie wel is in op een openbaar wifi netwerk, check
https://decorrespondent.n(...)rk/25988820-b2a600e1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mwehehhehehehe wat een boefquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs. Daarom stealt ze topics snapje
Grs is wel een goeie user. Ik mag iedereen hier wel. Behalve 2 iemanden mar die weten zelf wel wie ze zynquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehhehehehe wat een boef
Nee één knuffelmocro mag wel, toch?
Het gaat mij om het gedrag dat men vertoont: dus niet gluren, lastig vallen etc. Of het Marokkanen, andere allochtonen of tokkie-autochtonen zijn maakt mij niet uit. Ik probeer mensen te beoordelen op hun gedrag (= iets dat ze zelf kunnen beinvloeden).quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef seto het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN IN DE #GYM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |