Helaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:56 schreef Weissman het volgende:
Cor is zeker zo iemand die niks heeft tegen moslims maar een hekel heeft aan de islam
Is een regelmatige oprisping van een paar sukkels hier die maar niet willen begrijpen dat de rest daar hier niet op zit te wachten en snapt dat er in andere topics meer dan genoeg ruimte voor is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend je bent ff uurtje weg hier en er worden alleen nog maar kankerdikkemammoettankers gepost incl 'verrassing'.
Oei je zit warmquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
Etha: Zat je nu in het publiek of aan tafel bij DWDD?
Wellicht ook.quote:
Ik hoop t voor je sklquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb ook besloten om aardiger te zijn over JB.
Hier ga je wel heel erg kort door de bocht imho.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het jammere van lokale partijen is dat er vaak mensen zitten die totaal geen kaas hebben gegeten van politiek, bestuurskunde en beleid(maken). Daarom dus wel op grote partijen stemmen.
Nee praktisch nooit. Heb niet voor niks 4G.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Loggen jullie wel is in op een openbaar wifi netwerk, check
https://decorrespondent.n(...)rk/25988820-b2a600e1
Hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die DJ's van tegenwoordig het nog hebben over mixtapes; alsof ze ook nog maar iets op tape zetten (als ze uberhaupt weten wat dat is (laat staan hoe dat mixen vroeger ging)).
Lol met mijn hoogte zorg k ervoor dat jullie geen kindjes meer kunnen krijgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef seto het volgende:
wat de fuk ga je eraan doen dan manletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Landelijke partijen hebben gewoon een lokaal programma, als je in je dat programma kan vinden is het geen probleem. Desalniettemin ben ik het met je eens dat het bullshit is dat landelijke lijsttrekkers met elkaar in debat gaan over de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lokaal altijd eigen dorp stemmen imho. Het zegt mij niet zoveel dat een landelijke partij in sexbierum de winst pakt. Lokale verkiezingen horen geen podium te zijn voor landelijke lijsttrekkers om zieltjes te winnen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef seto het volgende:
gister trouwens eerste aflevering house of cards gekekenVertel me ALSJEBLIEFT meer hierover!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Bazigquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die DJ's van tegenwoordig het nog hebben over mixtapes; alsof ze ook nog maar iets op tape zetten (als ze uberhaupt weten wat dat is (laat staan hoe dat mixen vroeger ging)).
Goed: wat dan wel: zat je onder de tafel of was je een muzikant?quote:
waarom denk je dat van Nieuwkerk met zo'n brede voldane smile aan tafel zat gisteren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed: wat dan wel: zat je onder de tafel of was je een muzikant?
Die advertentie eronder die linkt naar een of andere internetpyramide scamquote:
Wat, ze is gewoon normaal toch?quote:
klinkt als een homoontmoetingsplaats, en ziet er straks ook zo uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:20 schreef Klokov het volgende:
Boys, 12 uur tanktopmeet @ Noorderplantsoen
Er komen geen tranniesquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
klinkt als een homoontmoetingsplaats, en ziet er straks ook zo uit
allemaal je eigen durex xtra sterk mee nemen
Noorderplantsoen is geen gekke plek met dit weer in 050.quote:
Is er ook zo'n plek in 040?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Noorderplantsoen is geen gekke plek met dit weer in 050.
Grasveldje in het PSV-stadiumquote:
Snap sowieso niet waar jouw aversie vandaan kwam. De strubbelingen tussen jou en Etha heb ik me altijd van gedistantieerd. Jammer dat ik dan toch haat ontvang puur vanwege associatie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb ook besloten om aardiger te zijn over JB.
Precies!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Noorderplantsoen is geen gekke plek met dit weer in 050.
Ray, in de GYM gaan we hard of gaan we niet. Gewoon barebacken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
klinkt als een homoontmoetingsplaats, en ziet er straks ook zo uit
allemaal je eigen durex xtra sterk mee nemen
Ik ga het niet zeggen Cor, sorry. Ben anoniem op dit forum. Maar je zit dichtbij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed: wat dan wel: zat je onder de tafel of was je een muzikant?
Konkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
Ik zou etha wel willen kontvingeren. Vraag me gew af hoe dat voelt. Eenmalig. No homo.
Tot zo VMS, ik ben die gast in de zwarte tanktop met die dikke musclesquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies!
Zie je zo Klokov.
[..]
Ray, in de GYM gaan we hard of gaan we niet. Gewoon barebacken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |