Voetbal in het indietopicquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:49 schreef On het volgende:
Ik probeer nu al een half jaar op tijd te zijn zodat ik hem Bruno Martins Indie kan noemen, maar vis altijd achter het net.
Wat gaat het vanavond worden? Exit voor Moyes?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Voetbal in het indietopic:r:r:r:r:r:r:r
Bruno Martins Indie is ook al geweestquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:50 schreef On het volgende:
[..]
Wat gaat het vanavond worden? Exit voor Moyes?
Ik hoop wel dat ze verliezen, maar niet dat Moyes eruit vliegtquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:50 schreef On het volgende:
[..]
Wat gaat het vanavond worden? Exit voor Moyes?
Hospice van The Antlers, maar die ken je zeker alquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb behoefte aan zwaar depri muziek. Iemand aanraders?
Verdomd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bruno Martins Indie is ook al geweest
Codeine?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eens. Ik heb wel een hoge pet op van Moyes. I.t.t. Ferguson, die ook wel wist dat kampioen worden met dit team moeilijk is. En alsnog zorgt Ferguson voor onrust door zijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze verliezen, maar niet dat Moyes eruit vliegt.
Misschien toevallig geluisterd, maar weet niet of dat dat album was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hospice van The Antlers, maar die ken je zeker al.
Low?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van die laatste twee niet zo enorm fan. Maar Mazzy is wel beetje depri jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Low?
Of Mazzy Star ofzo. Jeff Buckleys album werkt bij mij ook altijd wel.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:40 schreef Gehenna het volgende:
Lijst met indie-gerelateerde links:
Pat-sounds <-- OMG GREAT SHIT
NME zet alles wat jong en Brits is op de cover, Rolling Stone geeft een 10 aan elk album uitgebracht door een 60+-er. In deze tijden van subjectieve journalistiek, is Pat-Sounds mijn enige houvastquote:
Wat ik dus wilde vragen? Hebben ze ook spul dat iets ruiger is dan Repeater of allemaal hetzelfde ongeveer?quote:
Brand New - The Devil and God are Raging Inside Mequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alleen is het mij een beetje onduidelijk wat de beste nieuwe muziek op PS isquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
NME zet alles wat jong en Brits is op de cover, Rolling Stone geeft een 10 aan elk album uitgebracht door een 60+-er. In deze tijden van subjectieve journalistiek, is Pat-Sounds mijn enige houvast
Repeater is wel zo'n beetje het rauwste maar nog steeds erg de moeite waard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat ik dus wilde vragen? Hebben ze ook spul dat iets ruiger is dan Repeater of allemaal hetzelfde ongeveer?
Hier trouwens voor niks naar de uni geweest want college ging niet door.... Had ik weer een paar albums kunnen luisteren.
Ik zie 'r aankomende dinsdag in 't 'echie'. #swagquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:22 schreef BoerBert het volgende:
@Maxerazzi @DO2 #Angel #Olsen bij #KEXP ga kijken denk ik dan!
Vliefd of zo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zie 'r aankomende dinsdag in 't 'echie'. #swag
Aww ben je al zenuwachtig?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zie 'r aankomende dinsdag in 't 'echie'. #swag
Die zijn toch al over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen? Je hoort iig nooit meer iets van ze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is ze net zo leuk als 'r zussen Mary-Kate en Ashley?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn toch al over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen? Je hoort iig nooit meer iets van ze.
en 7 (of 13) songs natuurlijk, hoe ouder hoe rauwer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
Repeater is wel zo'n beetje het rauwste maar nog steeds erg de moeite waard.
(of je moet pre Fugazi naar Minor Threat willen luisteren)
quote:
quote:
Great Minds is ook wel vet jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Pretty Apollo is een geniale track, rest van dat album (Water for Mars?) ook erg sterk.
Van Cynequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Great Minds is ook wel vet ja![]()
En die nummers, over welk album heb je het?
Die nummers staan er niet op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |