Je neemt toch niet 1/3 brandstof MEER mee op zo'n vlucht? Dat stelt MAS nota bene zelf; dat er een normale hoeveelheid aanwezig is. 2 uur meer op een vlucht van 6 uur is niet "wat extra" meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja weet ik wat een beetje meer is.
Maar ik denk sowieso dat hij aan de grond staat, en zeker 1 ping ervoor ook al, misschien wel nog een uur eerder.
Op airliners.net staat dat het gebruikelijk is om voor 2 uur extra vliegtijd aan brandstof mee te nemen. Veel piloten op dat forum.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De "feiten" (perso vanochtend, staat bovenaan in de OP);
• Het vliegtuig had de normale hoeveelheid brandstof bij zich
• De vliegtijd KL-Peking is 5:49
• Beetje extra, zeg 41 min meer; 6,5 uur
• Tijd Start-PING = 7,5 uur
• PING werkt alleen als het vliegtuig vliegt of geland is (niet gecrasht)
Dat gaat niet he?
Ja, zeker eentje die al sinds 1981 vliegt.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:20 schreef Loekie1 het volgende:
Kan een piloot precies schatten wanneer hij nog net kan landen met de brandstof die hij heeft?
Dit zijn gewoon feiten gebracht door MAS op de eerste dag van de 'vermissing' op eigenlijke brandstof dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"MH370 lost contact two hours after it took off from Kuala Lumpur International Airport at 12.41am today and did not arrive at the Beijing International Airport where it was supposed to have landed at 6.30am.
MAS said it had enough fuel to stay in the air until 8.30am."
Is die 8:30 gebaseerd op feitelijke brandstof of juist die 8:11 meegenomen? Die laatste methode is geen eerlijke methode, want je mixt calibratiedata met je scenario.
Uiteraard, je weet wat het vliegtuig per uur verbruikt, dus met je resterende brandstof kun je Een goede berekening maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:20 schreef Loekie1 het volgende:
Kan een piloot precies schatten wanneer hij nog net kan landen met de brandstof die hij heeft?
Als hij naar een vooraf bepaald vliegveld of landingsbaantje moest vliegen zou daar in de evil planning wel rekening mee zijn gehouden.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:20 schreef Loekie1 het volgende:
Kan een piloot precies schatten wanneer hij nog net kan landen met de brandstof die hij heeft?
Dat geloof ik dan graag.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Op airliners.net staat dat het gebruikelijk is om voor 2 uur extra vliegtijd aan brandstof mee te nemen. Veel piloten op dat forum.
Vooral India vind ik lachwekkend nadat ze zelf hebben geqaarschuwd dat tientallen van hun vliegvelden, zo niet meer, onbeheerd zijn en kunnen worden gebruikt door terroristen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, dus als het vliegtuig straks echt ergens aan de grond staat. Zal er nog wel een giga diplomatieke rel ontstaan.
Welke signaal geven ze af aan terroristen als ze het tegenovergestelde beweren en zeggen: We hebben inderdaad het vliegtuig gemist. Onze defensie stelt dus inderdaad niets voor. Komt u maar, terroristen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef DeParo het volgende:
Overigens roepen al die landen nu dat geen vliegtuig ongezien hun luchtruim kan betreden maar gezien de waarschuwingen en gezien datgene wat er in Maleisie is gebeurd heb ik daar mijn grote twijfels bij in ieder geval.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je neemt toch niet 1/3 brandstof MEER mee op zo'n vlucht? Dat stelt MAS nota bene zelf; dat er een normale hoeveelheid aanwezig is. 2 uur meer op een vlucht van 6 uur is niet "wat extra" meer.
Ja, wat is het nouquote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Op airliners.net staat dat het gebruikelijk is om voor 2 uur extra vliegtijd aan brandstof mee te nemen. Veel piloten op dat forum.
Misschien had de piloot wel handlangers aan boord en aan de grond.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe kan een piloot tweehonderd mensen in bedwang houden tijdens zeven uur vliegen? Door de zeggen dat het een protestactie is tegen de regering van Maleisie en dat ze heel ver weg ergens veilig zullen landen.
By law moeten ze veel meer extra tijd aan brandstof meenemen, volgens mij minimaal 45 minuten + genoeg om naar dichtsbijzijnde alternatieve vliegveld te vliegen o.i.d. trant, dus eerder minimaal 1.5 uur extra.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De "feiten" (perso vanochtend, staat bovenaan in de OP);
• Het vliegtuig had de normale hoeveelheid brandstof bij zich
• De vliegtijd KL-Peking is 5:49
[*] Beetje extra, zeg 41 min meer; 6,5 uur
• Tijd Start-PING = 7,5 uur
• PING werkt alleen als het vliegtuig vliegt of geland is (niet gecrasht)
Dat gaat niet he?
Ja, die piloten hebben gelijk natuurlijk. Ik had een ideetje, maar wie ben ik nou om een piloot te gaan tegenspreken?quote:
Begrijp je hoe klein die kans is? Zo'n toestel zet je niet zomaar aan de grond op een "landingsbaantje". Zowiseo moet er zeer goed verlichting zijn, is die er niet en moest de piloot wachten tot het licht werd, dan hadden ze maar een window van een uur ofzo. Zon op rond 7 uur?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als hij naar een vooraf bepaald vliegveld of landingsbaantje moest vliegen zou daar in de evil planning wel rekening mee zijn gehouden.
Laat je wel de communicatieapparatuur aanstaan?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Draailamp het volgende:
OP is gewijzigd, de laatste wijzing was van 22:23.
Mocht er nog e.e.a. aangevuld moeten worden hoor ik dat graag.
Voor ik ga slapen.
Ik wens u verder een goeie vlucht door dit topic. Enjoy
De reactie is begrijpelijk maar niet minder lachwekkend! Wat denk je dat die terroristen denken als ze die uitspraken lezen en het is ze net gelukt om een dergelijke boeing te doen laten landen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welke signaal geven ze af aan terroristen als ze het tegenovergestelde beweren en zeggen: We hebben inderdaad het vliegtuig gemist. Onze defensie stelt dus inderdaad niets voor. Komt u maar, terroristen.
Er zijn zat redenen te bedenken om zeker twee uur extra mee te nemen. Ten eerste heb je sowieso al een half uur wettelijk reserve bij je. Daarnaast nog genoeg om uit te wijken mocht je bestemming niet meer voldoen. Dat alleen al is in de praktijk minimaal een uur extra, er van uitgaande dat je uitwijk vliegveld slechts op en half uur vliegen ligt, maar dat kan ook verder zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je neemt toch niet 1/3 brandstof MEER mee op zo'n vlucht? Dat stelt MAS nota bene zelf; dat er een normale hoeveelheid aanwezig is. 2 uur meer op een vlucht van 6 uur is niet "wat extra" meer.
Die vliegbewegingen zijn ook allemaal speculaties gebaseerd op aannames dat het inderdaad om dat vliegtuig ging. En die verschillen in hoogte zijn niet eens mogelijk volgens de experts.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die piloten hebben gelijk natuurlijk. Ik had een ideetje, maar wie ben ik nou om een piloot te gaan tegenspreken?
2 uur it is. Maar dan wel 2 uur "rustig vliegen". Niet allerlei achtbaantoeren uithalen met je vliegtuig. Dan is je brandstof sneller op.
Als het vooraf geplanned is is verlichting niet zo gek moeilijk te regelenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Begrijp je hoe klein die kans is? Zo'n toestel zet je niet zomaar aan de grond op een "landingsbaantje". Zowiseo moet er zeer goed verlichting zijn, is die er niet en moest de piloot wachten tot het licht werd, dan hadden ze maar een window van een uur ofzo. Zon op rond 7 uur?
Kwestie van goed plannen, als je weet waar je heen moet dan zullen ze daarmee ook rekening hebben gehouden, net als met het hebben van genoeg brandstof.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Begrijp je hoe klein die kans is? Zo'n toestel zet je niet zomaar aan de grond op een "landingsbaantje". Zowiseo moet er zeer goed verlichting zijn, is die er niet en moest de piloot wachten tot het licht werd, dan hadden ze maar een window van een uur ofzo. Zon op rond 7 uur?
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laat je wel de communicatieapparatuur aanstaan?
Gelukkig voor India, staan terroristen niet bekend om hun gevoel voor humorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
De reactie is begrijpelijk maar niet minder lachwekkend! Wat denk je dat die terroristen denken als ze die uitspraken lezen en het is ze net gelukt om een dergelijke boeing te doen laten landen?
Dan moet nu op alle vliegvelden het systeem worden aangepast. Dus dat zal niet àla minute gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Dat zou heel erg dom zijn aangezien oververhitting en mechanical failure een stuk vaker voorkomt dan dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Wat is dit?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Draailamp het volgende:
Disclaimer:
Niets, behalve de laatste updates, uit deze openingspost mag gepubliceerd of gewijzigd zonder toestemming van Draailamp. Hij is bereikbaar per dm of pm.
Na aantoonbare schriftelijke toestemming zal er door het lid wat het verzoek indient een wijziging mogen plaats vinden. Hier vindt regelmatig controle op.
Auteurswet. Artikel 25. Nederlandse wet. http://www.wetboek-online.nl/wet/Aw/25.html
Elektronica zal vrijwel altijd te vernietigen zijn. Als de persoon in kwestie het maar graag genoeg wil en de juiste spullen heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Waarschijnlijk wordt het verplicht om vanaf 2018 het in nieuwe vliegtuigen in te bouwenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet nu op alle vliegvelden het systeem worden aangepast. Dus dat zal niet àla minute gebeuren.
Klopt. Maar elke beweging kost extra, dat is met elk gemotoriseerd vliegtuig zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die vliegbewegingen zijn ook allemaal speculaties gebaseerd op aannames dat het inderdaad om dat vliegtuig ging. En die verschillen in hoogte zijn niet eens mogelijk volgens de experts.
Dit is dommer want kan veel grotere consequenties hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat zou heel erg dom zijn aangezien oververhitting en mechanical failure een stuk vaker voorkomt dan dit.
.
Dat wil je niet. Mocht er eens iets zijn met zo'n systeem (kortsluiting, brand) dan wil je het wel kunnen uitschakelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Ja, lijkt me wat er gebeurd is. Uitgestrekt gebied, zonder pottenkijkers, zo vroeg in de ochtend.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef hmmmz het volgende:
Kan je met zo'n 777 ook landen op een harde (woestijn) vlakte? Zoals dat vliegtuig in Lord of War.
Er zijn geen feiten bijgekomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Draailamp het volgende:
Oké jongens, wat zijn nu de feiten?
Het veranderd met de dag.
Is hij nu dus richting het noorden volgens jullie en staat hij aan de grond?
Dan zijn de mensen ook al dood vrees ik, uitgehongerd en uitgedroogd
niet iedereen, ik denk nog steeds dat ie ergens in de indian ocean gecrasht isquote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb even wat gemist maar waarom denkt iedereen nu opeens dat hij aan de grond staat ergens?
Uiteraard afgemaakt, ik denk dat vergassing het makkelijkst is dan 230 mensen in een rij te zetten en allemaal af te knallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef matthijst het volgende:
Als hij geland zou zijn: reden?
En waar zijn de passagiers? Afgemaakt?
Waren walvissen op doorreis, nothing to see!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er al meer bekend over die koffers die zouden zijn gezien?
hoax, niets kon bevestigd wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er al meer bekend over die koffers die zouden zijn gezien?
Volgens mij zijn ze geland in die Taklamakan woestijn. Lekker desolaat gebied inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wat er gebeurd is. Uitgestrekt gebied, zonder pottenkijkers, zo vroeg in de ochtend.
hoax, althans niet gevondenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er al meer bekend over die koffers die zouden zijn gezien?
Jeeej, ik heb bijna iemand meequote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet iedereen, ik denk nog steeds dat ie ergens in de indian ocean gecrasht is
Moeten ze wel ff met die twee andere pings komen, anders g aik nog denken dat Ucci een punt heeft met het stilstaan van het toestel
Hotan aan de rand van die woestijn heeft redelijk lange landingsbaanquote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geland in die Taklamakan woestijn. Lekker desolaat gebied inderdaad.
Als zo'n vliegtuig daar kan landen lijkt me dat ook het meest waarschijnlijk. Paar tankwagens erbij, volgooien, achteruit duwen en weer laten opstijgen. Passagiers vermoorden en organen verkopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wat er gebeurd is. Uitgestrekt gebied, zonder pottenkijkers, zo vroeg in de ochtend.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
https://twitter.com/Alicia2050/status/445302048863436800quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef matthijst het volgende:
OK, passagiers vergast, klink goed. Maar waarom vliegtuig gejat?
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
Nu worden al die gevalletjes natuurlijk enorm uitgelicht, terwijl vliegtuigen nog best vaak van koers afwijken om technische redenen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
kan ik die post nog wijzigenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
Ahjoh niks aan het handje, de piloot zal z'n tandenborstel wel vergeten zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alicia2050/status/445302048863436800
Nee;quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ahjoh niks aan het handje, de piloot zal z'n tandenborstel wel vergeten zijn.
Het NSS scenarioquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef poemojn het volgende:
Wil degene die zei "en met 4 gekaapte Boeings heb je nog meer kans op een geslaagde aanslag" even op z'n handen gaan zitten?![]()
http://twitter.com/flightradar24/status/445310689805340673
Nou af en toe lees ik wat maar wel een beetje morbide humor inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig voor India, staan terroristen niet bekend om hun gevoel voor humor
Inderdaad. Gebeurt dagelijks, maar nu valt het op, dus wordt het "nieuws".quote:
Briljant.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alicia2050/status/445302048863436800
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alicia2050/status/445302048863436800
ik ook.. wij waren de eersten en als dat ding gevonden wordt op de bodem van de oceaan dan gaan wij met de eer strijkenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoho
ik denk nog steeds dat de piloot de boel heeft gecrasht in de indian ocean
Waarom zou je een vliegtuig vol passagiers jatten?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef matthijst het volgende:
OK, passagiers vergast, klink goed. Maar waarom vliegtuig gejat?
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alicia2050/status/445302048863436800
Omdat het zo'n 500 miljoen (vliegtuig + gijzelaars) waard is misschien?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waarom zou je een vliegtuig vol passagiers jatten?
AAnslag op nucleaire top den haag en verkopen van organen voor de financieringquote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waarom zou je een vliegtuig vol passagiers jatten?
Dan zou het gaan om het vliegtuig en niet om de passagiers.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef HiZ het volgende:
Waarom zou je een vliegtuig vol passagiers jatten?
Hoeveel boeings vliegen er zonder passagiers en zijn te stelen waar je mee weg kan komen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waarom zou je een vliegtuig vol passagiers jatten?
Morgenochtend op de voorpagina Telegraafquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Gebeurt dagelijks, maar nu valt het op, dus wordt het "nieuws".
Twitter, wat een bagger is dat ook.
Een grotere vergaarbak van onzin dan FOK! en dat is knap.
Serieus, 500 miljoen? Wowquote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef El_Matador het volgende:
Omdat het zo'n 500 miljoen (vliegtuig + gijzelaars) waard is misschien?
Je bent op een idee gekomen?quote:
Dit dus, die gegevens moeten al lang bekend zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik morgenochtend bij het opstaan nog niets kan vinden over de 7.11 en 6.11 pings, dan weet ik het zeker. Daar is echt geen 48u voor nodig. En ook als hij niet zichtbaar was, hadden ze het kunnen melden.
Ben het vaak met je eens, maar nu niet. Twitter is een van de meste media voro sport en nieuws. Verspreid supersnelquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Gebeurt dagelijks, maar nu valt het op, dus wordt het "nieuws".
Twitter, wat een bagger is dat ook.
Een grotere vergaarbak van onzin dan FOK! en dat is knap.
Ja, ongeveer:quote:
Prijskaartje aan zo'n 777 is 250-300 miljoen. Dan nog aardig wat geld eisen per persoon, dan kom je omoi in die richting.quote:
Kanonnen, wat een bedragquote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef El_Matador het volgende:
250 miljoen voor het vliegtuig (nieuwprijs)
Laat een vliegtuig charteren via een of andere front-organisatie en laat dat vervolgens verdwijnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef Renn het volgende:
[..]
Hoeveel boeings vliegen er zonder passagiers en zijn te stelen waar je mee weg kan komen?
Ja? En aan wie zou je het willen verkopen tegen die prijs?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat het zo'n 500 miljoen (vliegtuig + gijzelaars) waard is misschien?
Hou je er rekening mee dat een Chinees wat minder oplevert? Daar zijn er nl. wat meer van..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ongeveer:
250 miljoen voor het vliegtuig (nieuwprijs)
239 passagiers die levensverzekeringen, bagage en een prijs voor gijzelingsonderhandelingen hebben
Vroeg in de ochtend landen op een verlaten vlakte kan misschien best. Plaatselijke nomade omgekocht.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef Luxuria het volgende:
Als het vliegtuig ergens geland is, had op zijn minst 1 iemand toch wel iets gezien?
De verkoopprijs is lager, maakt niet uitquote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja? En aan wie zou je het willen verkopen tegen die prijs?
Denk nou eens na joh.. stel dat ze die passagiers gijzelen.. dan moeten ze dus over een langere periode al die mensen in leven houden door voedsel te regelen etc.. vind het maar een onzinnige hypothese dat dat vliegtuig ergens aan de grond staatquote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ongeveer:
250 miljoen voor het vliegtuig (nieuwprijs)
239 passagiers die levensverzekeringen, bagage en een prijs voor gijzelingsonderhandelingen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |