Gelukkig voor India, staan terroristen niet bekend om hun gevoel voor humorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
De reactie is begrijpelijk maar niet minder lachwekkend! Wat denk je dat die terroristen denken als ze die uitspraken lezen en het is ze net gelukt om een dergelijke boeing te doen laten landen?
Dan moet nu op alle vliegvelden het systeem worden aangepast. Dus dat zal niet àla minute gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Dat zou heel erg dom zijn aangezien oververhitting en mechanical failure een stuk vaker voorkomt dan dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Wat is dit?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Draailamp het volgende:
Disclaimer:
Niets, behalve de laatste updates, uit deze openingspost mag gepubliceerd of gewijzigd zonder toestemming van Draailamp. Hij is bereikbaar per dm of pm.
Na aantoonbare schriftelijke toestemming zal er door het lid wat het verzoek indient een wijziging mogen plaats vinden. Hier vindt regelmatig controle op.
Auteurswet. Artikel 25. Nederlandse wet. http://www.wetboek-online.nl/wet/Aw/25.html
Elektronica zal vrijwel altijd te vernietigen zijn. Als de persoon in kwestie het maar graag genoeg wil en de juiste spullen heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Waarschijnlijk wordt het verplicht om vanaf 2018 het in nieuwe vliegtuigen in te bouwenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet nu op alle vliegvelden het systeem worden aangepast. Dus dat zal niet àla minute gebeuren.
Klopt. Maar elke beweging kost extra, dat is met elk gemotoriseerd vliegtuig zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die vliegbewegingen zijn ook allemaal speculaties gebaseerd op aannames dat het inderdaad om dat vliegtuig ging. En die verschillen in hoogte zijn niet eens mogelijk volgens de experts.
Dit is dommer want kan veel grotere consequenties hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat zou heel erg dom zijn aangezien oververhitting en mechanical failure een stuk vaker voorkomt dan dit.
.
Dat wil je niet. Mocht er eens iets zijn met zo'n systeem (kortsluiting, brand) dan wil je het wel kunnen uitschakelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat stand te pede alle vliegtuigen worden voorzien van niet uitzetbare communicatietechnieken.
Ja, lijkt me wat er gebeurd is. Uitgestrekt gebied, zonder pottenkijkers, zo vroeg in de ochtend.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef hmmmz het volgende:
Kan je met zo'n 777 ook landen op een harde (woestijn) vlakte? Zoals dat vliegtuig in Lord of War.
Er zijn geen feiten bijgekomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Draailamp het volgende:
Oké jongens, wat zijn nu de feiten?
Het veranderd met de dag.
Is hij nu dus richting het noorden volgens jullie en staat hij aan de grond?
Dan zijn de mensen ook al dood vrees ik, uitgehongerd en uitgedroogd
niet iedereen, ik denk nog steeds dat ie ergens in de indian ocean gecrasht isquote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb even wat gemist maar waarom denkt iedereen nu opeens dat hij aan de grond staat ergens?
Uiteraard afgemaakt, ik denk dat vergassing het makkelijkst is dan 230 mensen in een rij te zetten en allemaal af te knallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef matthijst het volgende:
Als hij geland zou zijn: reden?
En waar zijn de passagiers? Afgemaakt?
Waren walvissen op doorreis, nothing to see!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er al meer bekend over die koffers die zouden zijn gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |