De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rond Dordrecht moeten er ook nog een paar. Daar kom je toch wel langs?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee
Het oorspronkelijke plan was bij Amsterdam, een gemeente die nog moet, maar door die omleiding lukt dat niet.
Jep, ben nu een poging aan het doen om een plek te vinden dichtbij het station maar dat is bijna onmogelijk op mobiel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rond Dordrecht moeten er ook nog een paar. Daar kom je toch wel langs?
Vlakbij station Zwijndrecht. 5 a 10 minuten lopen denk ik. Op de Brugweg, iets ten zuidoosten van het station.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, ben nu een poging aan het doen om een plek te vinden dichtbij het station maar dat is bijna onmogelijk op mobiel.
Misschien kan jij me even een idee geven?
Omgeving Zwolle.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, ben nu een poging aan het doen om een plek te vinden dichtbij het station maar dat is bijna onmogelijk op mobiel.
Dat zou wel een goeie stunt zijn.quote:
Of met de boot naar Texelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie stunt zijn.Om vanuit Leiden, de Stok van zuid Limburg naar Overijssel te brengen. Kan ie beter doorrijden naar Groningen.
Ook een goeie.quote:
In welke trein zit je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IC naar Den Bosch in Roermond.quote:
Snel overstappen op de boemel naar Venloquote:
Gevonden: IC 700850quote:
Je zal wel in Dordrecht uit moeten stappen als je hem in die omgeving wilt leggen om vervolgens een andere trein te nemen... Maar dat zou je in Amsterdam toch ook hebben?quote:
Dichterbij, er rijdt ook een sprinter direct naar Leiden. Nu moet ik extra overstappen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je zal wel in Dordrecht uit moeten stappen als je hem in die omgeving wilt leggen om vervolgens een andere trein te nemen... Maar dat zou je in Amsterdam toch ook hebben?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb naar je trein gezwaaid vanuit mijn huis.
Ik zal je nog eens wat aanbiedenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:11 schreef Nattekat het volgende:
De trein nadert de grens met Brabant, ik heb Limburg overlegd
Je bood het aan buiten mijn routequote:
Je neemt vanaf Breda de stoptrein naar Zwijndrecht?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben uit mijn trein naar huis gestapt in Breda. Vul de rest maar in.
Mag dat allemaal op hetzelfde Kruidvat kaartje? Voor 13 euro?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je neemt vanaf Breda de stoptrein naar Zwijndrecht?
Naar mijn weten kan je de hele dag onbeperkt treinen. Dus hi jhad ook vanaf Leiden via Bunde de stok in Delfzijl kunnen leggen en dan via Middelburg en Den Helder weer naar huis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mag dat allemaal op hetzelfde Kruidvat kaartje? Voor 13 euro?
Dan kan ik ook wel eens een dagje Amsterdam doen met zo'n dagretour.
Dat kost me normaal 45 euro alleen al aan brandstof, dan nog files en duur parkeren en die hele bende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop