Moordenaar!quote:Op maandag 28 april 2014 08:24 schreef iemand het volgende:
Goedemorgen lieve FOK!gebruikers,
Ik had afgelopen vrijdag een gesprek met mijn leidinggevende. Strekking: we zijn op het werk om te werken (nee, echt?) en ik kreeg de vriendelijke vraag of ik alleen tijdens pauzes gebruik wilde maken van Facebook en andere social media-sites...
Nou, nee.Ik blijf doorgaan met Facebook en met FOK!, want anders komt de dag nooit om.
Klacht: Leidinggevenden die het je moeilijk willen maken.
Antiklacht: Niemand stopt mij!
Fijne maandag.
Er had eens een meisje in Epequote:
Knapquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ga al sinds november 2013 2 uur per dag naar de sportschool. Ik kan het vanwege omstandigheden niet elke dag doen, maar wel ongeveer 20 dagen per week. En om de sportschool te missen moet er echt iets ernstigs gebeuren: minder dan 3 uur slaap, een zware onvoldoende op de uni of werkweigering
Vraag me af wat de stand van een huis met een muizenplaag te maken kan hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:35 schreef Iemand het volgende:
[..]
Dubbele post, Maar het feit dat je vraagt of je ze zelf moet zoeken verklaart mischien ook je luiheid / stand van je huis
Wie het weet mag het zeggen....quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:26 schreef Iemand het volgende:
Twee uur kan eigenlijk nooit lang genoeg zijn om te rijzen? Heb je toevallig baking soda toegvoegd haha.
Normaal kneed je een deeg, laat je het rijzen, kneed je het en vorm je het nog een keer en doe je het in een rijsmandje of een kom ingevet met olie of meel of iets zodat je het deeg er uit kunt 'gooien' als het ware, je moet het deeg eigenlijk niet meer aanraken aangezien je zo de luchtbubbels kapot in het deeg. De luchtbellen zorgen voor de luchtigheid (duh). Als je die kapot slaat kan er dus niks groeien.
Dus langer wachten voordat je gaat bakken, vuistregel: minimaal 2 keer het volume na het rijzen voor het bakken.
En nu ik: Heeft iemand een recept voor een lekkere franse grote boule?
Ik zou graag wit meel willen gebruiken (type 405, 10gr eiwit), ben ik reeël?
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:42 schreef iemand het volgende:
[..]
Herrinder me nog dat op de middelbare school sowieso gesmeerde broodjes altijd weggegooid werden. 'Was niet cool'
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:59 schreef iemand het volgende:
Natuurlijk gaat die koek niet altijd op, anders zou je immers ook niet twijfelen.
Niet origineel, wel schokkend.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:00 schreef Molurus het volgende:
Een school is geen ideologisch hobbyclubje. Een school vervult een zeer belangrijke maatschappelijke functie, en op deze manier water bij de wijn doen ben ik bepaald geen voorstander van. Stuur die kinderen dan maar na een naschools bijbelclubje, zoals anderen hun kinderen bijvoorbeeld naar een sportclub sturen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:32 schreef iemand het volgende:
Er moet komma voor het onderwerp I bij After en As. Enelaatste zin moet je but(oid) toevoegen.
Je gebruikt verschillende tijden door elkaar. Dat mag, maar het moet wel gegrond zijn en dat is bij jou niet het geval.
Geld voor alle klanten? Ja, dan gaan banken wel failliet idd (topic ging over ING).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geld voor alle klanten toch? Zijn die machines duurder geworden?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Geld voor alle klanten? Ja, dan gaan banken wel failliet idd (topic ging over ING).
Gezien z'n oeuvre (voornamelijk [ONZ] en [KLB]) zal-ie wel bedoelen dat 'het soberzo is'.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:46 schreef TheHappyPrince het volgende:
Wat moet het zijn dan, snap er niks van
Het moet geldT zijn. Nu zegt hij letterlijk dat alle klanten gratis geld krijgen.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:46 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Wat moet het zijn dan snap er niks van
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:46 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Wat moet het zijn dan snap er niks van
En "herrinder me nog" had hij niet eens gezien!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gezien z'n oeuvre (voornamelijk [ONZ] en [KLB]) zal-ie wel bedoelen dat 'het soberzo is'.
Daar ging het natuurlijk om, maar sowieso moet natuurlijk wel soberso zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
En "herrinder me nog" had hij niet eens gezien!
Ik doelde op het sowieso, herinnder zag ik zo snel niet staanquote:Op maandag 5 mei 2014 09:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar ging het natuurlijk om, maar sowieso moet natuurlijk wel soberso zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |