SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je voor de enige serieuze reactie en bovenal niet kwetsende opmerking in dat originele topic.quote:Op maandag 28 april 2014 21:45 schreef DW457 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, grappig. Anyway, even serieus nu. Je bent nu eenmaal hoe je bent en dat weten de mensen die je hebben uitgenodigd ook neem ik aan. Boeiend dat je wat dikker bent, uiteindelijk gaat het om wat je uitstraalt. Als je veel onzekerheid uitstraalt dan ben je automatisch ook onaantrekkelijk, dus werk hier aan. Aan je uitstraling werken gaat trouwens sneller en makkelijker dan aan je figuur.
Nee echt? Ik denk 24/7 aan afvallen. Het is het belangrijkste in mijn leven. En ik faal er compleet mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:44 schreef LookAtMe het volgende:
Heb je er al aan gedacht om af te vallen? Dat lijkt mij de meest logische stap.
Het is inderdaad deze zaterdag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:45 schreef Scuidward het volgende:
Het feestje zal wel op korte termijn zijn? Doe gewoon zo'n short aan en een hawaishirt.
Op de langere termijn beetje aan werken.
Ze zijn inderdaad niet perfect. Aan de andere kant zijn ze ook niet volledig mislukt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:46 schreef trovey het volgende:
Dan moet je gaan, fuck degene die commentaar heeft...alsof zij perfect zijn.In de tussentijd kun je natuurlijk wel wat aan je gewichtsprobleem doen.
Heb je ook een fatsoenlijk schema bij je sportschool? En voedings advies en hou je je er ook aan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee echt? Ik denk 24/7 aan afvallen. Het is het belangrijkste in mijn leven. En ik faal er compleet mee.
Ik ga al sinds november 2013 2 uur per dag naar de sportschool. Ik kan het vanwege omstandigheden niet elke dag doen, maar wel ongeveer 20 dagen per week. En om de sportschool te missen moet er echt iets ernstigs gebeuren: minder dan 3 uur slaap, een zware onvoldoende op de uni of werkweigering.
Ok probeer ik gezond te eten. Als ik normaal eet zijn het 2000 calorieën. Ik zit echter zowat mijn hele leven op dieet: 1500 calorieën, 1000 calorieën, 500 calorieën, etc. Waardoor ik echt altijd honger heb. (Al moet ik toegeven dat er om de zoveel tijd momenten zijn waarbij ik dat dieet gewoon niet kan volhouden. Tentamenweken, projecten die af moeten, sportvakanties, etc) En dan komt alles wat ik af ben gevallen er meteen weer aan.
Daarnaast ben ik tijdens koningsdag voor het eerst in maanden met alcohol uitgegaan. Dat mag immers niet aangezien dat een week lijnen en sporten teniet doet.
Oh en natuurlijk de extreme diëten. Soms voel ik me waardeloos en heb ik zoiets van ach als het ongezond is of ik dood ga ofzo /care, in ieder geval ben ik niet dik. Dan stop ik 2 weken met eten, drink ik alleen maar Red Bull, ik alleen maar wortels, of dat soort dingen.
Voor november 2013 at ik trouwens ook echt significant minder dan mijn vrienden. En was ik ook continu, albeit minder consequent, bezig met afvallen.
Jij ook niet ook al denk je dat zelf misschien. Er zijn vast dingen bij jou die heel goed gelukt zijn....kunnen bijvoorbeeld je ogen en/of je lach zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet perfect. Aan de andere kant zijn ze ook niet volledig mislukt.
Jij bent ook niet volledig mislukt...je bent alleen dik...quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet perfect. Aan de andere kant zijn ze ook niet volledig mislukt.
Fruit zit vol met suikers, en je moet juist WEL tussendoortjes eten... alleen dan geen ongezonde tussendoortjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:00 schreef bierdrinker93 het volgende:
Ga niet te snel willen! Begin eerst met 2 keer op een dag fruit eten, en geen tussendoortjes! En nog een tip: als je een snack bui voelt aankomen neem een glas water. Of beter nog neem een Fles water mee. Zodat de fles water altijdd binnen handbereik is. Als je dit vol houd, met een goed slaap/eet ritme dan hoef je niet meer dan 2-3 keer in de week naar de sportschool voor een uurtje per keer. Trust me i know what i am doing.
Precies. Dit blijft een veelgemaakte fout, maar weinig kcal betekent niet dat je meteen snel afvalt. Je kunt beter een normale hoeveelheid eten en binnen dat 'dieet' de juiste voedingsstoffen binnenkrijgen ipv zo weinig te eten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:07 schreef Homijn het volgende:
Ik ben geen dieet-expert, maar volgens mij is jezelf uithongeren en op een calorie-arm dieet van 1500 kcal zetten niet bepaald verstandig. Integendeel zelfs: het werkt averechts. Als het lichaam minder brandstof binnenkrijgt, wordt de verbranding vertraagd.
Als je zo slecht eet, dat je je daardoor lamlendig voelt, ben je niet goed bezig. Ik zou zeggen: ga normaal eten; zo tussen de 2000 en 2500 kcal per dag. Dat wat een volwassen man nodig heeft. Blijf daarnaast sporten en zorg voor voldoende nachtrust.
Win ook vooral advies in bij deskundigen in plaats van zelf aan te modderen.
Ik heb van kleins af aan altijd mee gekregen twee stuk fruit per dag. En als je elke dag een appel of een banaan eet ik zie niet waarom dit slecht is. En ja gezonde tussendoortjes mogen natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Fruit zit vol met suikers, en je moet juist WEL tussendoortjes eten... alleen dan geen ongezonde tussendoortjes.
Dit! Zeker op de lange termijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:07 schreef Homijn het volgende:
Win ook vooral advies in bij deskundigen in plaats van zelf aan te modderen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent een jonge knul maar je lijkt wel een bejaarde met dat gemekker.
Als je normaal eet en op een normaal gewicht bent is er natuurlijk helemaal niets mis met fruit. Sowieso bestaat er geen 'slecht' eten. Maar dat doet er niets aan af dat een appel 12% suiker is en er als je af wil vallen dus wel gezondere dingen zijn te bedenken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:11 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Ik heb van kleins af aan altijd mee gekregen twee stuk fruit per dag. En als je elke dag een appel of een banaan eet ik zie niet waarom dit slecht is. En ja gezonde tussendoortjes mogen natuurlijk wel.
Ik kan het niet geloven..quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:46 schreef NieuweNier het volgende:
In het zwembad, op het strand, in de sauna; ik kan nergens mijn shirt uit hebben zonder iedere 10 minuten uitgescholden te worden.
Wat zijn de goede dingen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:15 schreef Homijn het volgende:
Ik denk dat TS sowieso geen leuk feestje beleeft als hij erheen gaat. Hij kan zich er wel heel stoer overeen zetten, maar hij zal de hele avond met zijn onzekerheid bezig zijn, vrees ik. Er is niks mis mee om een feestje te laten schieten.
Het ontbreekt TS niet aan strijdlust en doorzettingsvermogen. Het is gewoon een kwestie van de goede dingen doen en dan vliegen die kilo's eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |