Lol dat heb ik best wel vaak gedaan. Vanochtend nog een groepje marrokaantjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef hoink581 het volgende:
Met je Fiesta een oranje menigte inrijden.
Achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol dat heb ik best wel vaak gedaan. Vanochtend nog een groepje marrokaantjes.
Soms gaan voetgangers nier aan de kant en is het nodig ze zachtjes aan te rijden zodat ze oprotten.
Als je in een dorp woont kan je niet oordelen over hoe wij stedelingen rijden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
Dat crashen moet je eens met stoppen zolang je met andermans auto's rijdt.
Je punt is?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als je in een dorp woont kan je niet oordelen over hoe wij stedelingen rijden.
Kijk deze man begrijpt hetquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
Voel het ook nog steedsstraks maar wegdrinken
Ik zeg niet hoe ze met kamelen moeten rijden in de Sahara en jij moet niet zeggen hoe ik in Utrecht moet rijden.quote:
Ik heb geen kameel en woon niet in de Sahara.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zeg niet hoe ze met kamelen moeten rijden in de Sahara en jij moet niet zeggen hoe ik in Utrecht moet rijden.
Maar ook niet ij Utrechtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen kameel en woon niet in de Sahara.
Dat klopt. Wat dat te maken heeft met het niet crashen van mijn auto's is mij tot op heden onduidelijk.quote:
Auto's horen dan ook niet in de stad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol dat heb ik best wel vaak gedaan. Vanochtend nog een groepje marrokaantjes.
Soms gaan voetgangers nier aan de kant en is het nodig ze zachtjes aan te rijden zodat ze oprotten.
Crashen != tegen mensen aan rijdenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat dat te maken heeft met het niet crashen van mijn auto's is mij tot op heden onduidelijk.
Ja, daar moet je dus mee stoppen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Crashen != tegen mensen aan rijden
Nee. Soms is het echt nodig zachtjes te duwen met je auto. Anders kom je er gewoon niet door. Assertiviteit uiten enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dus mee stoppen.
We zouden een vorm van transport die zo inefficiėnt is eigenlijk ook moeten verbieden. Welke onnozelaar heeft bedacht dat je een object van minstens 700 kg nodig hebt om een persoon van een kg of 80 te vervoeren mogen ze van mij met terugwerkende kracht een gat achter z'n oogkas schieten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Auto's horen dan ook niet in de stad.
Het probleem is ook dat het jouw auto niet is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Soms is het echt nodig zachtjes te duwen met je auto. Anders kom je er gewoon niet door. Assertiviteit uiten enzo.
Dr alpha zijn
Daar heb je een toeter en je lichten voor. En nogmaals een auto hoort niet in de stad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef NieuweNier het volgende:
Nee. Soms is het echt nodig zachtjes te duwen met je auto. Anders kom je er gewoon niet door. Assertiviteit uiten enzo.
Dr alpha zijn
Volgens mij neemt het brakke een beetje de loop met jouw fantasie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dr alpha zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |