Meatloaf jeweetz.quote:
Dat je teveel zout kan eten is een aardig broodje aap, nou ja als je de zoutpot achterover slaat kan het.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef BlueJeans het volgende:
Terechte klacht. Trouwens, voor het binnenkrijgen van vezels (en minder zout want daar zit een berg van in in brood!) weet ik een veel lekkerdere manier: frambozen/kiwi's.![]()
Ik houd het lekker bij wit/lichtbruin brood.
Betere het zekere voor het onzekere nemen toch. Bovendien vind ik fruit veel lekkerder dan brood.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:34 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat je teveel zout kan eten is een aardig broodje aap, nou ja als je de zoutpot achterover slaat kan het.
http://www.elsevier.nl/St(...)eid-ELSEVIER302304W/
Dat zei je moeder gister ochtend ook!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Betere het zekere voor het onzekere nemen toch. Bovendien vind ik fruit veel lekkerder dan brood.
Met veel roomboter en rauwe ham!quote:
Herrinder me nog dat op de middelbare school sowieso gesmeerde broodjes altijd weggegooid werden. 'Was niet cool'quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Neurobender het volgende:
Pfff....mensen die klagen over wat anderen eten...
Straks gaan ze nog klagen over ham op je brood
Ik hoop niet voor je dat je overal zo over denkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Betere het zekere voor het onzekere nemen toch. Bovendien vind ik fruit veel lekkerder dan brood.
Budvar!!! Kurva!!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:42 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je overal zo over denkt.
Dan blijf je toch lekker witbrood eten en te harde drollen draaien waardoor je aambeien kweekt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik inderdaad! Lekker joh en daarna aan de schijt!
Ohhhh ja heerlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met veel roomboter en rauwe ham!
ik ben niet op dieet...quote:Op woensdag 30 april 2014 19:18 schreef Sauslepel het volgende:
Verandering van spijs doet eten. Daarom is het aan te raden om redelijk veel variatie aan te brengen in je dieet.
Goed punt, het meeste van dat donkere brood wordt inderdaad kunstmatig gekleurdquote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef budvar het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er in karamel geen vezels zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |