Gewoon carnetariėr worden. Alleen maar vleesch etenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:18 schreef Dientje12 het volgende:
Stomme god, als die van ons nou alleen carnivoren had gemaakt..
Omnivoor zijn zuigt..
Vroeger moest ik altijd groenten eten![]()
Ik ben het omnivoren leven zat, ik stem voor minder vegetariers.
Nou ja, ik vind boontjes, spruitjes ewrtjes en prei niet zo'n probleem om te eten hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon carnetariėr worden. Alleen maar vleesch eten
Hippie gespot!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht. Als friet en snacks worden geaccepteerd, waarom niet een salade...
het is gewoon 'n beetje kansloos, terechte klacht dusquote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht. Als friet en snacks worden geaccepteerd, waarom niet een salade...
Vreetzakken?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef LittleLady het volgende:
[..]
En hoe noem je al die mensen die, patat, frikandellen, kroketten, broodje hema worst enz enz enz naar binnen lopen te stampen
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht, saladehipsters
Inderdaad. Mijn handen gaan er zo erg van jeuken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef SomebodyReal het volgende:
En dan altijd van die vette varkens. ''Kijk mij eens goed eten''
Waarheid.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Salade is de nieuwe starbucks
uh neequote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef thenxero het volgende:
Ik snap ook nooit dat sommige mensen salade als maaltijd zien. Salade eet je per definitie bij een echte maaltijd. Maaltijdsalade is een tegenspraak.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Je ergeren aan mensen die een bakje salade eten
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht! Mensen die geen kapsalon klappen in het openbaarZit toch ook sla op...
Sterker nog, je gaat er alleen maar meer van uit je reet pissen als je echt goed getankt hebt de avond ervoorquote:Op woensdag 30 april 2014 18:33 schreef happinessfordogs het volgende:
Wat helemaal erg is als mensen overmatig salades gaan eten de dag na het zuipen. Alsof je daar iets mee compenseert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |