Salade is de nieuwe starbucksquote:Op woensdag 30 april 2014 12:28 schreef RedFoxy het volgende:
Wat is er nou weer mis met het eten van een bak salade?
Het is een politiek statement tegen de fast-food cultuur en morbide obesitas.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:28 schreef RedFoxy het volgende:
En hoe noem je al die mensen die, patat, frikandellen, kroketten, broodje hema worst enz enz enz naar binnen lopen te stampenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een politiek statement tegen de fast-food cultuur en morbide obesitas.
Kapsalonquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht! Mensen die geen kapsalon klappen in het openbaarZit toch ook sla op...
Mensenquote:
Steve Jobs aanbidder gespotquote:Op woensdag 30 april 2014 15:13 schreef ElderPledge het volgende:
Je hebt nu zo'n hipsterbar, SLA, waar je voor 10 euro een bakje groenvoer kunt kopen.
Of je koopt gewoon een appel voor een euro bij de groenteboer. Maar dat is niet hip.
Ik lag huilend voor de Apple store toen hij dood ging.quote:
Gewoon carnetariër worden. Alleen maar vleesch etenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:18 schreef Dientje12 het volgende:
Stomme god, als die van ons nou alleen carnivoren had gemaakt..
Omnivoor zijn zuigt..
Vroeger moest ik altijd groenten eten![]()
Ik ben het omnivoren leven zat, ik stem voor minder vegetariers.
Nou ja, ik vind boontjes, spruitjes ewrtjes en prei niet zo'n probleem om te eten hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon carnetariër worden. Alleen maar vleesch eten
Hippie gespot!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht. Als friet en snacks worden geaccepteerd, waarom niet een salade...
het is gewoon 'n beetje kansloos, terechte klacht dusquote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht. Als friet en snacks worden geaccepteerd, waarom niet een salade...
Vreetzakken?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef LittleLady het volgende:
[..]
En hoe noem je al die mensen die, patat, frikandellen, kroketten, broodje hema worst enz enz enz naar binnen lopen te stampen
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht, saladehipsters
Inderdaad. Mijn handen gaan er zo erg van jeuken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef SomebodyReal het volgende:
En dan altijd van die vette varkens. ''Kijk mij eens goed eten''
Waarheid.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Salade is de nieuwe starbucks
uh neequote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef thenxero het volgende:
Ik snap ook nooit dat sommige mensen salade als maaltijd zien. Salade eet je per definitie bij een echte maaltijd. Maaltijdsalade is een tegenspraak.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Je ergeren aan mensen die een bakje salade eten
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht! Mensen die geen kapsalon klappen in het openbaarZit toch ook sla op...
Sterker nog, je gaat er alleen maar meer van uit je reet pissen als je echt goed getankt hebt de avond ervoorquote:Op woensdag 30 april 2014 18:33 schreef happinessfordogs het volgende:
Wat helemaal erg is als mensen overmatig salades gaan eten de dag na het zuipen. Alsof je daar iets mee compenseert.
Na het zuipen maakt het niet zo veel uit wat je eet, als het maar baggervet is.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:33 schreef happinessfordogs het volgende:
Wat helemaal erg is als mensen overmatig salades gaan eten de dag na het zuipen. Alsof je daar iets mee compenseert.
Speklapjesquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:35 schreef snakelady het volgende:
Gisteren nog een pastasalade in het openbaar opgegeten.
Ja sorry, wist ik veel dat dat ineens niet meer kan, ik heb de mailing niet gekregen.quote:
Ik zal het je voor deze keer vergeven, maar laat het niet weer gebeuren!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja sorry, wist ik veel dat dat ineens niet meer kan, ik heb de mailing niet gekregen.
Ik zal er op letten en de volgende keer alleen cheeseburgers van de mcdonalds in het openbaar eten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zal het je voor deze keer vergeven, maar laat het niet weer gebeuren!
Jammer dat dit de standaard is geworden. Mensen kijken mij al raar aan als ik een bak met groente en kip naar binnen werk. Maar als mensen met 34 hamburgers van de McDonalds komen en die op gaan zitten eten, is het opeens niet raar.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef RipMcPants het volgende:
Mensen die dat niet doen, maar juist junkfood naar binnen proppen
Kapsalon mag ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zal er op letten en de volgende keer alleen cheeseburgers van de mcdonalds in het openbaar eten.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef maikuhpaik het volgende:
Net ijsbergsla met gerookte kipblokjes opzo een shakie en om 1 uur weer een salade met ei komkommer tomaat en gebakken kip
![]()
Gezond en gewoon heel erg lekker.. Haters gonna Hate![]()
Oh gelukkig, tenminste nog wat variatie.quote:
Hommo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:44 schreef maikuhpaik het volgende:
Nog een kwartier dan lekker genieten van mijn kip salade ultra deluxe
Ik wel. Maar niet op straat als iemand die zich verheven voelt omdat ze zo lekker gezond bezig is.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef raptorix het volgende:
Alles wat een konijn eet, eet ik niet.
Kijk, dat bedoel ik nu.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef Anyanka het volgende:
Ik had geen idee dat dit iets is waar mensen zich aan ergeren. Maar nu ik het weet, geniet ik voortaan extra van mijn salade.
ecto gespotquote:Op woensdag 30 april 2014 12:28 schreef RedFoxy het volgende:
Ja, want als je iets dat niet uit de frituurpan komt eet in het openbaar moet het wel zijn om anderen te laten zien hoe goed je bezig bent.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:55 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Ik wel. Maar niet op straat als iemand die zich verheven voelt omdat ze zo lekker gezond bezig is.
[..]
Kijk, dat bedoel ik nu.
je gaat toch geen salade etenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:11 schreef Piye het volgende:
Mensen wie het eten van groente dermate vreemd is dat ze er niet tegen kunnen dat een ander graag salades eet.Neem nog een hamburger fatty.
[..]
Ja, want als je iets dat niet uit de frituurpan komt eet in het openbaar moet het wel zijn om anderen te laten zien hoe goed je bezig bent.Wat een treurige opvatting weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |