Fitting tank-top wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:58 schreef Modus het volgende:
Just another day at the office.
[ afbeelding ]
quote:NOS Teletekst 111
Dominee: dood Els Borst geen toeval
Dominee Van Andel van de Hersteld Hervormde Kerk in Montfoort zegt dat het geen toeval is dat oud-minister Els Borst is omgekomen. In een blad van zijn kerk schrijft hij dat Borst God heeft gekwetst met haar "goddeloze wetten".
Als minister maakte Borst euthanasie en medisch-wetenschappelijk onderzoek met embryo's mogelijk. Van Andel noemt de in februari omgebrachte Borst een engel des doods. "Toen de euthanasiewet erdoor was, zei ze: het is volbracht. Maar God laat niet met Zich spotten."
Het landelijke bestuur van de Hersteld Hervormde Kerk neemt afstand van de uitlatingen van dominee Van Andel.
Je hont?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Veer weest niet langer bezorgd. Hij is terug
Waar is ze?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Veer weest niet langer bezorgd. Hij is terug
Oke hassanquote:
Oke dominee van Andelquote:
Ik gok Braddie.quote:
WD gunde me precies niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / [KLB FEEST SC] GEFELICITEERD VASJE *O*
Deze manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 04:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht door deze post dat het alweer zondag was nu
En het is zo weer maandagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 04:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 04:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je bent zelf een FOK!ker dus ik weet niet wat je nu loopt te bazelen?
[..]![]()
Ik weet niet zo goed wat ik van jou vind Dima.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:55 schreef Robophatt het volgende:
Wat is Susteren toch een ongelofelijke debielniet te filmen
Je meent het no.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:55 schreef Robophatt het volgende:
Wat is Susteren toch een ongelofelijke debielniet te filmen
Nee eigenlijk heb ik een oogje op hem maar dat durfi k niet te zeggen hihihihquote:
jij valt op mensen die zich kleden als een boswachter?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik een oogje op hem maar dat durfi k niet te zeggen hihihih
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij valt op mensen die zich kleden als een boswachter?
ach ja, altijd beter dan een bontkraagje en een gucci tasjequote:
Kern van waarheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, altijd beter dan een bontkraagje en een gucci tasje
Robo pls.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik een oogje op hem maar dat durfi k niet te zeggen hihihih
godverdommequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kern van waarheid.
Omg zo'n vet boek besteld voor de verjaardag van een vriendin
[ afbeelding ]
ik heb mn capuchon op en mn broek vet laagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, altijd beter dan een bontkraagje en een gucci tasje
Neeeeeee niet dat liedje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik heb mn capuchon op en mn broek vet laag
euros in mn zakken daarom loop ik traag ik ben een baas
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kern van waarheid.
Omg zo'n vet boek besteld voor de verjaardag van een vriendin
[ afbeelding ]
Ja is bijna hetzelfde iddquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Doet me denken aan afcajos die zijn maat een levende kalkoen voor zn verjaardag gaf
Ist kaputquote:
Ach dan niet, chagrijnquote:
Ja, nog nooit eerder van gehoordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ist kaput
Maar Leighton MeesterZij is zo mooi en altijd goed gekleed
Ja ken haar van Gossip Girl, daar speelt zij zo'n geweldige rolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nog nooit eerder van gehoord.
[ afbeelding ]
Hier ookquote:
Oooooh ja. Zij is echt prachtig. Woukd wifey. Srs. Maar ben chick dus gaat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ist kaput
Maar Leighton MeesterZij is zo mooi en altijd goed gekleed
Kut weer zou beter zijn, kutweer niet.quote:
Link naar zulkequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8 kiloquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou ongelukkig worden
Is krullenbolletje zoveel afgevallen of lijkt dat maar?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
ook van je tieten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
ja ik zag het in sherlock en kon niet laten te reageren
Ziet er goed uit hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
He wat, operatie bedoel je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks maar daar word binnenkort gelukkig wat aan gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks maar daar word binnenkort gelukkig wat aan gedaan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik sta op de wachtlijst
Het eerste natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom ik een borstverkleining neem of waarom ik op de wachtlijst sta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een goede reden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voornaamste reden is nek/schouder/rug pijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Komt een man bij de doctor voor een penis verkleining....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met rugklachtenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar je hoeft niet te wachten tot je 18 bent? Ik moest dat wel maar toen ook gelijk afspraak gemaakt, geen wachtlijst tho kon redelijk snelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik sta op de wachtlijst
Nee gelukkig niet! Binnen nu en 6 weken ben ik aan de beurtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet te wachten tot je 18 bent? Ik moest dat wel maar toen ook gelijk afspraak gemaakt, geen wachtlijst tho kon redelijk snelhoop dat je er iig tevreden mee bent daarna, er valt tenminste wel (letterlijk) een last van je af
Zie je wel! Wist wel dat ik niet scheel was :pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
Mooi dat het te zien is in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zie je wel! Wist wel dat ik niet scheel was :p
Heeft CB m'n nummer al doorgestuurd?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zie je wel! Wist wel dat ik niet scheel was :p
Als je er twee hebt ga ik met chloroquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil mijn fok film ticket
ik kan hem niet meer inleveren
ik ga niet meer
Gwn jelly dat ie je meidje hosseltquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik was boodschappen doen en er liep serieus een super knappe meid constant langs mijhet viel mij op, dacht toeval eerst maar toen ben ik 2x van de ene kant van de AH naar de andere gelopen zonder doel... Om te kijken toch hehe ;p
Ze liep beide keren weer achter me aanmaar geen enkele keer oogcontact wtf. Zal dat echt toeval zijn? Ben gauw met rood hoofd naar de kassa gelopen daarna
Heb je soms je account aan laten staan bij Dima thuis? :squote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik was boodschappen doen en er liep serieus een super knappe meid constant langs mijhet viel mij op, dacht toeval eerst maar toen ben ik 2x van de ene kant van de AH naar de andere gelopen zonder doel... Om te kijken toch hehe ;p
Ze liep beide keren weer achter me aanmaar geen enkele keer oogcontact wtf. Zal dat echt toeval zijn? Ben gauw met rood hoofd naar de kassa gelopen daarna
Neem dit verhaal, 10x autistischer, 12x meer beta en 15x irritanter geschreven en we hebben jouw kutverhaaltjes.quote:
Ik liep gister naar club. Kwamen twee chimi's langs. Zegt 1 hoi. Ik hoi terug en loop door. Zegt ze tegen haar vriendin hij is echt leuk. Later zie ik ze weer. Praatje maken. Zegt ze op een gegeven moment dat als ze single was ze voor mij zou gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Mortaxx be like:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik liep gister naar club. Kwamen twee chimi's langs. Zegt 1 hoi. Ik hoi terug en loop door. Zegt ze tegen haar vriendin hij is echt leuk. Later zie ik ze weer. Praatje maken. Zegt ze op een gegeven moment dat als ze single was ze voor mij zou gaan.
#mortlife
Zou je deze not so ordinary thick thighs?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Haha![]()
Maar serieus was meidje van ik gok 24, erg klein (1.65 hooguit) en typisch russisch slash oostblok gezicht en zo'n afgetraind gym lichaam
Kan er niks aan doen maar vind dat echt kk geilquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je deze not so ordinary thick thighs?
[ afbeelding ]
I know I would.
Kan hem moeilijk ongelijk geven als het waar isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
@Vaseline_ @Che_
Scan deze ass whoopings.
http://www.worldstarhipho(...)wshh5kP8oA6w7dsvi43T
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen maar vind dat echt kk geilmaar gewoon voor een keertje.
Ze neemt ze wel als een G, ik heb al een blauwe plek van dat geluid alleen alquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk ongelijk geven als het waar is
wat doet die walrus in die mooie autoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je deze not so ordinary thick thighs?
[ afbeelding ]
I know I would.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neem dit verhaal, 10x autistischer, 12x meer beta en 15x irritanter geschreven en we hebben jouw kutverhaaltjes.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik liep gister naar club. Kwamen twee chimi's langs. Zegt 1 hoi. Ik hoi terug en loop door. Zegt ze tegen haar vriendin hij is echt leuk. Later zie ik ze weer. Praatje maken. Zegt ze op een gegeven moment dat als ze single was ze voor mij zou gaan.
#mortlife
Damn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Haha![]()
Maar serieus was meidje van ik gok 24, erg klein (1.65 hooguit) en typisch russisch slash oostblok gezicht en zo'n afgetraind gym lichaam
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neem dit verhaal, 10x autistischer, 12x meer beta en 15x irritanter geschreven en we hebben jouw kutverhaaltjes.
Waaf heb jij het over?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
altijd mooie hoe opperkneus zo mad wordt op mensen op forum.fok.nl
als je uberhaupt stemmen moet ronselen ben je overduidelijk fuglyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Montelly het volgende:
even allemaal stemmen faggits
ONZ / [DE GYM #390] Yess ik heb hem!
chinese meiden gaan niet naar clubsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
#mortlife
Opperkneus?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
altijd mooie hoe opperkneus zo mad wordt op mensen op forum.fok.nl
Stemmen in de poll, niet voor mijnzelf dummy, duhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als je uberhaupt stemmen moet ronselen ben je overduidelijk fuglysorry for your genetics
Uhuh...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stemmen in de poll, niet voor mijnzelf dummy, duhh
Ik wil best stemmen maar waar zijn de pics?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Montelly het volgende:
even allemaal stemmen faggits
ONZ / [DE GYM #390] Yess ik heb hem!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Opperkneus?
Je spreekt 256 chicks aan op 12 platformen en neukt er precies 0.
Je solliciteert 23x en 0 daarvan waren succesvol.
Je hebt nog advies van anderen nodig bij het bakken van een ei.
Je bent onzeker als een tienermeisje met acné (waarom post je anders foto's om ze direct d'rna te verwijderen?)
Hoe heb jij eigenlijk de leeftijd van 20 bereikt? De enige reden dat jij leeft is omdat je een abortus hebt overleefd.
Wauw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Opperkneus?
Je spreekt 256 chicks aan op 12 platformen en neukt er precies 0.
Je solliciteert 23x en 0 daarvan waren succesvol.
Je hebt nog advies van anderen nodig bij het bakken van een ei.
Je bent onzeker als een tienermeisje met acné (waarom post je anders foto's om ze direct d'rna te verwijderen?)
Hoe heb jij eigenlijk de leeftijd van 20 bereikt? De enige reden dat jij leeft is omdat je een abortus hebt overleefd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hey jy was tog die chick van die nudies in zo'n .rar?
Aldus de opperkneus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem gefrustreerde gast. Honderd jaar later en nog steeds bezig terwijl ik jou nooit wat heb gedaan man.
Mijnzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stemmen in de poll, niet voor mijnzelf dummy, duhh
Schaatsen dragen op het ijsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
Schaatsel slijpen met een slijptolghettolife
Aldus je sekslevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Aldus de opperkneus.[ afbeelding ]
Is ze niet een beetje jong voor je, mortaxx?quote:
wil je mn handje komen vasthoudenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:53 schreef Solo14 het volgende:
Is dima nou nogsteeds niet voor de trein gesprongen?
Leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is ze niet een beetje jong voor je, mortaxx?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:53 schreef Solo14 het volgende:
Is dima nou nogsteeds niet voor de trein gesprongen?
Ik wil je wel een zetje geven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wil je mn handje komen vasthouden
Daarom moeten we het ook nog even stilhoudenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is ze niet een beetje jong voor je, mortaxx?
Dit valt daar niet onderquote:
Looool, moest denken hieraan:quote:
quote:Vreemde: Hoi
Jij: hoi
Vreemde: Hoeisy
Jij: goed xd. met jou
Vreemde: Ook goed
Jij: a/s/l/?
Vreemde: M v
Vreemde: Man 49
Jij: oh ik v 15
Vreemde: Zijn maar cijfers
Vreemde: Waarvandaan
Jij: zh
Jij: jij?
Vreemde: Arnhem
Vreemde: Nog in bed
Jij: oh echt
Jij: is nog vroeg he
Vreemde: Ja lkkr
Jij: heb jij een vriendin?
Vreemde: Nee gescheiden
Vreemde: Jij vriendje
Jij: nee sta daardor al ff droog
Vreemde: Mmmmm jmmr
Vreemde: Pijp je graag dan
Jij: als het een knappe jongen is wel hihi
Jij: vind je dat fijn?
Vreemde: Heerlijkkkk
Vreemde: Maar neuken is het lekkerst
Jij: hihi ja he vooral goedmaakseks
Vreemde: Stijve in een nat kutje
Vreemde: Altijd sex
Vreemde: Lkkr stevige sex
Jij: ja mm. ben je nu geil? Smiley
Vreemde: Op de tafel op de stoel
Vreemde: Ja heb een stijve nu
Vreemde: Trek mij af
Vreemde: Eikel is al vochtig
Jij: mmm ekt flex
Jij: eerst rustig
Jij: dan steeds sneller
Vreemde: Langzaam op en neer langs mijn stijve
Vreemde: Eikel is helemaalrood
Jij: mm ja geil. heb jij cam? Smiley
Vreemde: Zou hij in je kutje passen
Vreemde: Ja jij ook
Jij: je hoeft niet met gezicht hoor, maar moet natuurlijk wel zien wat ik doe, snappie xd
Jij: kweenie hoe groot is ie?
Vreemde: 18 cm
Jij: wow die van mijn ex was kleiner mar wil wel pr0beren hor
Vreemde: Hoe zie je er uit
Jij: trek je nog steeds?
Vreemde: Mijn ballen jeuken
Vreemde: Ja
Vreemde: Ik word steeds geiler
Jij: hmm ik word er nat van
Jij: mag ik zien oe ik je verwen? Smiley
Vreemde: Mmmm zou je kutje willen likken
Vreemde: Beentjes wijdt Emmery mijn tong door je spleetje
Vreemde: Heb je kik
Jij: kik?
Vreemde: Chatprogramma op mobieltje
Vreemde: Kun je fotoos uitwisselen
Jij: oh nee ik heb w8 phone
Ben je nu maar de mannenliefde aan het opzoeken???quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Looool, moest denken hieraan:
[..]
Dat vind ik een goede, zinnige opmerking.quote:
Hehequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom moeten we het ook nog even stilhouden
haha dwcquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:07 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
also,
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben jij een beetje in een recalcitrante bui vandaag?quote:
quote:
nee, te donker.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zo ziet het Rotterdams uitgaansleven eruit. Zal ik gaan of niet vanavond?
rotterdam is alleen enigzins leuk als het licht is.quote:
Ben ook een beetje uitgekeken op Rotterdam. Er zijn wat studentententen waar het wel licht is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef wise het volgende:
[..]
rotterdam is alleen enigzins leuk als het licht is.
Schilderen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Solo14 het volgende:
Wat moet ik anders doen op de zaterdagavond?
Is toch minder fijn zonder daglicht.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Solo14 het volgende:
Wat moet ik anders doen op de zaterdagavond?
Daglicht blijft toch het fijnste licht - niet alleen met schilderen. Geen verlichting komt daar bij in de buurt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is toch minder fijn zonder daglicht.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:18 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:
Dat heb ik al te vaak gedaan, de lol is daarvan af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:18 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ja helemaal mee eens, komt bijna alles toch het mooiste in uit. Hoewel ik sommige mensen het liefst niet in zoveel licht zie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daglicht blijft toch het fijnste licht - niet alleen met schilderen. Geen verlichting komt daar bij in de buurt.
Overigens, eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik, hoewel ik het wel vermakelijk vind, absoluut niet kan schilderen, dus het licht maakt voor mij niet zo gek veel uit.
Sommige mensen gaan er op vooruit als er helemaal geen licht is inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, komt bijna alles toch het mooiste in uit. Hoewel ik sommige mensen het liefst niet in zoveel licht zie.
Hmm naja zelfs dan zou ik daglicht prefereren, al is het maar om de kleuren beter te kunnen onderscheiden. Die fout heb ik al meer dan eens gemaakt helaas.
Kan wel een beetje schilderen ja, doe het alleen te weinig afgelopen jaar en ben meer van het kleinere werk. In het donker is ieder schilderij geslaagd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan er op vooruit als er helemaal geen licht is inderdaad.
Jij bent er als beeldenvorming docent wel aardig in volgens mij. Mijn schilderijen gaan er op vooruit als er weinig licht is. Hoe minder licht, hoe beter eigenlijk.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig las ik even verder, anders had ik 9,04/10 ja gezegd.
Ben je leraar beeldende vorming?!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan wel een beetje schilderen ja, doe het alleen te weinig afgelopen jaar en ben meer van het kleinere werk. In het donker is ieder schilderij geslaagd.
Volgens mij verleer je het niet zo snel, je moet er alleen even inkomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan wel een beetje schilderen ja, doe het alleen te weinig afgelopen jaar en ben meer van het kleinere werk. In het donker is ieder schilderij geslaagd.
Ja Bob Ross was echt pure ontspanning om naar te kijken haha, je zag gewoon voor je ogen een beeld ontstaan was echt fijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij verleer je het niet zo snel, je moet er alleen even inkomen.
Ben jij eigenlijk meer van de natuur, portretten of genrestukken?
Ik vond vroeger die serie die Bob Ross had altijd geweldig. Kreeg je zin van om te schilderen. Het zag er ook altijd zo heerlijk simpel uit. Helaas heb ik niet de gave om met een paar vegen en streepjes een berg of rivier te creëren, ik moet mensen altijd uitleggen wat het moet het moet voorstellen. Ik houd het er dan altijd maar op dat het surrealistisch bedoeld is.
Ik las vlooiquote:
Laatste jaar van de opleiding nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je leraar beeldende vorming?!
Dat klinkt wel leuk eigenlijk. Sommige mensen kunnen op heel interessante wijze - bekendste bij het grote publiek is toch wel Tolkien denk ik - een nieuwe wereld uiteen zetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja Bob Ross was echt pure ontspanning om naar te kijken haha, je zag gewoon voor je ogen een beeld ontstaan was echt fijn.
Hahaha die gave heb ik ook niet hoor. Mijn werk is enigszins illustratief, ben het afgelopen jaar bezig met het opzetten van een soort imaginair universum en het werk gaat over het ontstaan daarvan. Altijd figuratief, maar wel met vreemde landschappen en wezens zeg maar aan de hand van regels gebaseerd op kunst- en cultuurhistorie. Soms in de vorm van een schilderij, maar ben nu delen van het 'scheppingsverhaal' in graphic novel uit aan het zetten. Klinkt allemaal heel abstract maar is de bedoeling dat het een soort verzamelwerk met tekeningen/schilderijen/graphic novel/teksten etc wordt waarbij ik het in het midden laat of ik 'schepper' of 'ontdekker' ben. Veel te theoretisch eigenlijk, maar daar heb ik schijt aan.
Daarnaast vind ik modeltekenen ook wel lekker, vooral om er dan ook een heel verhaal / omgeving bij te verzinnen zodat het meer is dna alleen een naakt persoon zeg maar.
Tof! Kan je er wat van vertellen? Je ervaringen, stage e.d.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Laatste jaar van de opleiding nuDus nog niet officieel
Ja het is altijd een van mijn grootste fascinaties geweest en heb al vaker een poging gewaagd, dit is de eerste keer dat het lukt. Wel apart want het toont opvallende overeenkomsten met het Nieuwe Jeruzalem, daar kwam ik pas achter tijdens mijn onderzoek voor kunstgeschiedenis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk eigenlijk. Sommige mensen kunnen op heel interessante wijze - bekendste bij het grote publiek is toch wel Tolkien denk ik - een nieuwe wereld uiteen zetten.
Als je het naast leuk kunt beschrijven, ook nog eens kunt tekenen, is dat denk ik heel interessant. Die fantasie mis ik helaas.
Op het gebied van docentschap of specifiek beeldend?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tof! Kan je er wat van vertellen? Je ervaringen, stage e.d.
Als je wilt hoor, ben gewoon wel geïnteresseerd aangezien ik ook ga studeren voor docent.
Ja kan er ook niks aan doenquote:
Ja en de i en de l lijken best veel op elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach je las in ieder geval de juiste letters.
Allebei een beetje? Ik ga de geschiedenis richting op, maar ik heb nog wel even de tijd om erover na te denken. Beeldend lijkt me ook wel tof (en wordt me vaak aangeraden door tekeningen bijvoorbeeld) maar dan krijg ik meteen zo'n beeld van van die hipsters op zo'n opleiding,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op het gebied van docentschap of specifiek beeldend?
Dan kan ik je een tip geven, ben zelf ook jarenlang als docent werkzaam geweest op het middelbaar onderwijs, in de bovenbouw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tof! Kan je er wat van vertellen? Je ervaringen, stage e.d.
Als je wilt hoor, ben gewoon wel geïnteresseerd aangezien ik ook ga studeren voor docent.
Er komt geluid uit. Ik weet hoe ik ze moet vasthouden en de strijkstok moet hanteren en ik kan ze stemmen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik las vlooi
Kun je er al op spelen?
Dat is wel echt leuk bedacht! Kans op een marsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik je een tip geven, ben zelf ook jarenlang als docent werkzaam geweest op het middelbaar onderwijs, in de bovenbouw.
Het moeilijkste voor veel (beginnend) docenten is orde houden. Ik heb een hekel aan het straf geven in de zin van nakomen of weet ik het, daarom had ik een strafrad gemaakt.
Daarop stonden allerlei straffen; van het winnen van een mars, tien minuten eerder weg, geen straf of weet ik het, tot een vierkant rooster. Uiteraard was de kans op een milde straf zoals een uurtje nablijven, het grootst en een zware straf zoals een vierkant rooster klein. Dit om te voorkomen dat ze expres gingen klooien om maar een zwieperd aan het rad te geven.
Dat vonden ze geweldig, en daarmee leerde ik ze meteen een belangrijke levensles 'het leven is oneerlijk'. Ik moest er destijds mee op houden omdat er nogal een aantal ouders hadden geklaagd, maar die pubers vonden het geweldig. Wellicht kun jij als jong docent het weer introduceren.
Weet je al een beetje waar je naar toe wil met het verhaal? Komt er strijd in voor, liefde en weet ik het. Of blijft het een, vooral puur theoretisch verhaal?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is altijd een van mijn grootste fascinaties geweest en heb al vaker een poging gewaagd, dit is de eerste keer dat het lukt. Wel apart want het toont opvallende overeenkomsten met het Nieuwe Jeruzalem, daar kwam ik pas achter tijdens mijn onderzoek voor kunstgeschiedenis.
Het pakt op zich goed uit ja, heb wat dat betreft wel genoeg fantasie haha en vind het leuk om inspiratie te halen uit allerlei zaken zoals literatuur, filosofie, (kunst/cultuur)geschiedenis en noem maar op.
Nah valt wel mee, die heb je voornamelijk op richtingen zoals beeldende kunst. Op de docentenopleiding kom je eigenlijk van alles tegen, wil van mezelf nog wel denken dat ik vrij normaal ben zeg maarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Allebei een beetje? Ik ga de geschiedenis richting op, maar ik heb nog wel even de tijd om erover na te denken. Beeldend lijkt me ook wel tof (en wordt me vaak aangeraden door tekeningen bijvoorbeeld) maar dan krijg ik meteen zo'n beeld van van die hipsters op zo'n opleiding,
Goed advies wel. Vmbo lijkt mij ook helemaal niets. Is er wel werk voor je te vinden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, die heb je voornamelijk op richtingen zoals beeldende kunst. Op de docentenopleiding kom je eigenlijk van alles tegen, wil van mezelf nog wel denken dat ik vrij normaal ben zeg maar
Hmm ja ik heb twee stages voor de klas gehad, studeer nu af in de buitenschoolse educatie in een museum. Is meer mijn richting omdat ik me dan meer met het vak bezig kan houden zeg maar.
Voor de klas staan is ook wel echt leuk, maar je moet er denk ik wel geschikt voor zijn. Vooral niet proberen om je opleidingsdocent te kopiëren en kijken wat voor jou het beste werkt. Daarnaast moet je - maar daar kom je in de loop van de tijd wel achter - er achter zien te komen wat jouw sterke punten zijn. Bij mij zijn dat bijvoorbeeld de bovenbouw klassen op havo/vwo, ben niet zo heel sterk met vmbo. Daarnaast is het tijdens de opleiding gewoon een kwestie van doen en durven wat de stages betreft. Ik heb op m'n eerste stagedag bijvoorbeeld al gewoon volledige lessen gegeven onder het mom van 'je hebt niets te verliezen'.
Nou dat is al iets haha. Ervaring met andere instrumenten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:03 schreef Yiha het volgende:
[..]
Er komt geluid uit. Ik weet hoe ik ze moet vasthouden en de strijkstok moet hanteren en ik kan ze stemmen.
Jouw werk is ook wel interessant. Diepgaand. Ik heb me altijd afgevraagd wat de kern van materie is. Hoe klein wordt het kleinste ondeelbaar deeltje. Uiteindelijk kwam ik bij de esoterie uit. Namelijk dat het geestelijke het stoffelijke vooraf gaat.
Nou mijn uitgangspunt was een utopie, maar het is meer een soort metatopie geworden. Kon niet omgaan met het feit dat mensen an sich niet utopisch zijn dus er zijn geen mensen in mijn verhaal behalve de verteller (dat ben ik in principe zelf). Het gaat over de totstandkoming van het universum en een soort ontdekkingsreis door de twaalf verschillende punten. Elk punt heeft wel een soort van wezen / icoon waarmee een soort dialoog wordt aangegaan en daarnaast hebben de werelden kenmerken van dingen die met name met de maanden van het jaar te maken hebben in brede zin.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet je al een beetje waar je naar toe wil met het verhaal? Komt er strijd in voor, liefde en weet ik het. Of blijft het een, vooral puur theoretisch verhaal?
Nou toevallig kan ik waarschijnlijk al freelance als museumdocent aan de slag op m'n huidige stageplek, maar het is geen gemakkelijke sector nee. Ligt er ook wel aan welk vak je gaat geven. Ben er zelf van overtuigd dat je als je goed genoeg bent en er een beetje je best voor doet je er wel inrolt. Je moet alleen niet verwachten ergens direct full time aan de slag te kunnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed advies wel. Vmbo lijkt mij ook helemaal niets. Is er wel werk voor je te vinden?
Neen, het is mijn eerste instrument ooit, lol. Wou het gewoon eens proberen en heb me op zo'n Chinese webshop een viool van ¤50 gekocht. Af en toe neem ik ze in mijn handen en iedere keer komt er een beter geluid uit. Ik zal wel geen toptalent worden maar het langzaam opbouwen vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou dat is al iets haha. Ervaring met andere instrumenten?
Ja dat is in mijn werk eigenlijk ook wel van toepassing.
Ah, jij doet naast herkenning ook volledig afstand van al het Aardse eigenlijk, maar gaat op zoek naar een heel ander universum, waar onze gewoontes als strijd, oorlog, liefde etc. eigenlijk geen plaats hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou mijn uitgangspunt was een utopie, maar het is meer een soort metatopie geworden. Kon niet omgaan met het feit dat mensen an sich niet utopisch zijn dus er zijn geen mensen in mijn verhaal behalve de verteller (dat ben ik in principe zelf). Het gaat over de totstandkoming van het universum en een soort ontdekkingsreis door de twaalf verschillende punten. Elk punt heeft wel een soort van wezen / icoon waarmee een soort dialoog wordt aangegaan en daarnaast hebben de werelden kenmerken van dingen die met name met de maanden van het jaar te maken hebben in brede zin.
'Dit is niet mijn wereld, dit is een variatie' is zeg maar een belangrijk punt uit de inleiding. Het is een beetje spelen met wat we al kennen.
Ja daar is inderdaad geen plaats voor, het is in die zin ook meer een soort toevluchtsoord. 'Pure' fantasie zeg maar. Beetje ook dat idee van de memory palace van Hannibal (meende dat jij de boeken gelezen hebt?)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij doet naast herkenning ook volledig afstand van al het Aardse eigenlijk, maar gaat op zoek naar een heel ander universum, waar onze gewoontes als strijd, oorlog, liefde etc. eigenlijk geen plaats hebben.
Hmm, ik vind het wel leuk. Ik houd er altijd wel van als mensen een eigen wereld scheppen en daar een verhaal omheen bouwen. Boeit altijd wel. Het feit dat jij het ook nog eens beelden kunt uitdrukken is misschien een voordeel, misschien ook niet - zo is het voor veel mensen leuk om soms de eigen fantasie de loop te laten.
Lijkt me dat je dan wel een goed muzikaal gehoor moet hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef Yiha het volgende:
[..]
Neen, het is mijn eerste instrument ooit, lol. Wou het gewoon eens proberen en heb me op zo'n Chinese webshop een viool van ¤50 gekocht. Af en toe neem ik ze in mijn handen en iedere keer komt er een beter geluid uit. Ik zal wel geen toptalent worden maar het langzaam opbouwen vind ik wel leuk.
Is zoek mijn streefdoel, op zoek naar totale Verlichting. Waarbij je totaal het Aardse achter je kan laten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij doet naast herkenning ook volledig afstand van al het Aardse eigenlijk, maar gaat op zoek naar een heel ander universum, waar onze gewoontes als strijd, oorlog, liefde etc. eigenlijk geen plaats hebben.
Hmm, ik vind het wel leuk. Ik houd er altijd wel van als mensen een eigen wereld scheppen en daar een verhaal omheen bouwen. Boeit altijd wel. Het feit dat jij het ook nog eens beelden kunt uitdrukken is misschien een voordeel, misschien ook niet - zo is het voor veel mensen leuk om soms de eigen fantasie de loop te laten.
Ach meid, artistiek gezien ben ik een nul. Ik kan met moeite tekenen, ik hoor bijna niet wanneer iemand vals zingt. Ben meer van de logica.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
Lijkt me dat je dan wel een goed muzikaal gehoor moet hebben.
Oh hmm ik ben meer van de romantiek eerlijk gezegd, hoewel mijn werk ergens weer heel berekend is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:31 schreef Yiha het volgende:
[..]
Is zoek mijn streefdoel, op zoek naar totale Verlichting. Waarbij je totaal het Aardse achter je kan laten.
[..]
Ach meid, artistiek gezien ben ik een nul. Ik kan met moeite tekenen, ik hoor bijna niet wanneer iemand vals zingt. Ben meer van de logica.
Liefde volgt een logisch proces, waarschijnlijk het meest logische. Wat ik wil zeggen is dat de mens gemaakt is om dit pad te bewandelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh hmm ik ben meer van de romantiek eerlijk gezegd, hoewel mijn werk ergens weer heel berekend is.
Nouja, muziek is ook logica voor een groot deel.
Klopt, daarom vind ik het ook jammer dat ze hem in de film als een echte psychopaat wegzetten, terwijl Lecter meer een anti-held is, die vooral slechte mensen afmaakt. Zoals Mason Verger, die in de boeken een kindermisbruiker/moordenaar is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar is inderdaad geen plaats voor, het is in die zin ook meer een soort toevluchtsoord. 'Pure' fantasie zeg maar. Beetje ook dat idee van de memory palace van Hannibal (meende dat jij de boeken gelezen hebt?)
Het is enerzijds een voordeel omdat ik geen woorden vuil hoef te maken aan het omschrijven van de wereld, een nadeel omdat het beeld sterk genoeg moet zijn om tot de verbeelding te spreken. Ik ben helaas geen Charles Avery of Caspar David Friedrich...
Ik weet niet of dat Verlichting is. Jij bent immers ook Aards, en veel van het Aardse hoort bij je. Ik vraag me af of je gelukkig zou worden in een wereld die niets met het Aardse heeft. Ik vermoed dat je heimwee krijgt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:31 schreef Yiha het volgende:
[..]
Is zoek mijn streefdoel, op zoek naar totale Verlichting. Waarbij je totaal het Aardse achter je kan laten.
Aarde betekent een dualiteit. Ik zou het missen als kiespijn mocht ik eenheid vinden. Eenheid in alles, in harmonie met jezelf en de natuur. Dit betekent opperst geluk en de aarde is dan iets wat je overwonnen hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik weet niet of dat Verlichting is. Jij bent immers ook Aards, en veel van het Aardse hoort bij je. Ik vraag me af of je gelukkig zou worden in een wereld die niets met het Aardse heeft. Ik vermoed dat je heimwee krijgt.
Ik denk dat je dat nooit zult en kan bereiken omdat je nu eenmaal onderdeel bent van dat construct. Hoe je het ook wendt of keert, je zult altijd daaraan gebonden zijn - of je er nu tegen afzet, of er in mee gaat. Ik denk dat het een ijdel streven is om daarvan los te komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Yiha het volgende:
[..]
Aarde betekent een dualiteit. Ik zou het missen als kiespijn mocht ik eenheid vinden. Eenheid in alles, in harmonie met jezelf en de natuur. Dit betekent opperst geluk en de aarde is dan iets wat je overwonnen hebt.
Vind ik ook erg jammer. In de serie Hannibal hebben ze die gewoonte nu aan Will Graham overgedragen lijkt wel, maar dat doen ze wel goed zeg maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, daarom vind ik het ook jammer dat ze hem in de film als een echte psychopaat wegzetten, terwijl Lecter meer een anti-held is, die vooral slechte mensen afmaakt. Zoals Mason Verger, die in de boeken een kindermisbruiker/moordenaar is.
Ah, loci. Het is dus ook meer werk dat je echt puur voor jezelf doet, en niet zo zeer het grote publiek mee wil bereiken?
Och, in principe ben je net bezig natuurlijk. Wat niet is kan nog komen.
Dat construct is ook maar amper een (menselijk) construct. Er zijn spirituele leiders die mij voorgegaan zijn. Ik denk dat juist in deze tijd het belangrijk is om mensen te laten inzien dat er meer is dan dit construct.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nooit zult en kan bereiken omdat je nu eenmaal onderdeel bent van dat construct. Hoe je het ook wendt of keert, je zult altijd daaraan gebonden zijn - of je er nu tegen afzet, of er in mee gaat. Ik denk dat het een ijdel streven is om daarvan los te komen.
De serie heb ik mij nog niet aan gewaagd, misschien eens proberen. Enige positieve aan de films - of althans, de bekendste, want er zijn er meer - ik vind Hopkins toch wel een perfecte Lecter. Die man heeft er de kop voor om door te gaan voor een gevaarlijk figuur, en de juiste erudiete uitstraling. In de boeken vind ik Hannibal eigenlijk een fijn figuur. Zijn methoden wijken wat af van onze rechtsstaat, maar onschuldigen laat hij met rust, juist de gemene figuren pakt hij aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind ik ook erg jammer. In de serie Hannibal hebben ze die gewoonte nu aan Will Graham overgedragen lijkt wel, maar dat doen ze wel goed zeg maar.
Ja Mason Verger is in de boeken in feite de echte schurk, met Hannibal ga je - ging ik in ieder geval - steeds meer sympathiseren. Super interessant karakter.
In eerste instantie is het voor mezelf ja, hoewel het mijn docenten en medestudenten toch lijkt te fascineren.
Ik ben wat dat betreft wel erg post-modernistisch, ik ben van mening dat alles een construct is, waar we niet onderuit komen. Jij hebt ervaring met de dualiteit hier op Aarde, dat ken je, daaraan zul je alles spiegelen. Ik denk niet dat jij volledig vrij komt van die dualiteit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
Dat construct is ook maar amper een (menselijk) construct. Er zijn spirituele leiders die mij voorgegaan zijn. Ik denk dat juist in deze tijd het belangrijk is om mensen te laten inzien dat er meer is dan dit construct.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
gvd mensen kijk snel chaturbate/tempation82
zo wijf heeft pizza besteld en is nu die pizzaman versieren
hij durft wtf
ze pakte hem bijzijn kruis alles
oh wacht nu durft hij beetje ze schuurt hem soort van wtfff ze opens zijn rits nu
ik ben allemaal screenshots maken lol
wtf ze is aan het pijpen ik denk het is fake wtf
quote:
Daily Dima'squote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Terwijl ik wacht op m'n chick die bij KFC voedsel scoort waarna we gaan chillen lees ik deze loser z'n zaterdagavond:
[..]
[..].
![]()
![]()
.
Ja. Nu wel. De zaterdagavonden/nachten in mijn stad zijn niet zoveel aan helaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja joh doh. Nogmaals dan
Normaal is op FOK! zitten?
Welke stad is dat?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Nu wel. De zaterdagavonden/nachten in mijn stad zijn niet zoveel aan helaas.
Ja het heeft stadsrechtenquote:Op zondag 16 maart 2014 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch geen stadgewoon naar schuurfeest, letterlijk en figuurlijk
Ik kom er net uitquote:Op zondag 16 maart 2014 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het heeft stadsrechten![]()
.
Neh ik lig al in bed
Pfft.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee vanaf 10 uur ofzo, had gisteren paar uur geslapen
Kut NS weer, echt.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb nog dienst tot 04:09 maar er staat niks meer op mijn kaartje....
* SgtPorkbeans pakt een stukje meequote:Op zondag 16 maart 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontbijten met gefrituurde kip
Best breakfast ever
Ik heb ook nog sponscakequote:Op zondag 16 maart 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans pakt een stukje mee
Eet jij dat maar op, dan pak ik de kipquote:
Is al opquote:Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eet jij dat maar op, dan pak ik de kip
dikkequote:Op zondag 16 maart 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontbijten met gefrituurde kip
Best breakfast ever
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eet jij dat maar op, dan pak ik de kip
quote:
Bakkesquote:
das toch die ene actrice uit anger managementżquote:
no is dolanquote:Op zondag 16 maart 2014 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
das toch die ene actrice uit anger managementż
racistquote:
Ik zag gisteren een berber zich vergrijpen aan een geit en vervolgens zijn uitwerpselen oppeuzelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zag gister een koelie vakkenvullen moest aan dwc denken. Daarna zag ik somalische vrouw en toen moest ik aan vaseline denken. Kei veel donkere mensen in nederland.
Is wetenschappelijk bewezen dat ze dat doen ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een berber zich vergrijpen aan een geit en vervolgens zijn uitwerpselen oppeuzelen.
Moest aan jou denken.
Zijn ook van die filmpjes waarin ze worden betraptquote:Op zondag 16 maart 2014 15:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is wetenschappelijk bewezen dat ze dat doen ja.
quote:
hey die zag ik gister op chaturbate/uglymothafukkingbigunsquote:Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn ook van die filmpjes waarin ze worden betrapt.
[..]
[ afbeelding ]
http://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adamquote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Modus het volgende:
[..]
hey die zag ik gister op chaturbate/uglymothafukkingbiguns
ze wilde wel uit met me ze woont in New York zei ze maar mijn ové chipkaart had niet genoeg slado meer
/Dima
quote:
Niet verwacht dat jij zo oppervlakkig was, Chai.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adam
Ik ga de volgende keer wel kijken.
mongoolquote:
je bent gewoon KK domquote:Op zondag 16 maart 2014 15:57 schreef Modus het volgende:
Ja, net alsof iedereen hier dagelijks aan H2O2 denkt..
Zijn gewoon van die dingetjes die je weet.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:57 schreef Modus het volgende:
Ja, net alsof iedereen hier dagelijks aan H2O2 denkt..
Ik weet het ook, kwam alleen niet meteen in me op. Maar goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die dingetjes die je weet.
Veiny udders en allesquote:
Wellicht heeft het te maken met het aantal jaar dat jullie van de middelbare school af zijn. Ofzoquote:
Exactly.quote:
Plus het feit dat ik scheikunde asap dropte.quote:[..]
Wellicht heeft het te maken met het aantal jaar dat jullie van de middelbare school af zijn. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |