Of hete chilivlokquote:
Awwwwwwquote:
Kan ook wel zeggen frame overo, maar dan snapt niemand het meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heeft ook nog iets met hamsters te maken
Google is m'n vriendquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook wel zeggen frame overo, maar dan snapt niemand het meer
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon kansloos dat ik blijkbaar iedere keer weer belachelijk gemaakt moet worden omdat ik mezelf hier ben en dan misschien niet post zoals alle anderen. Ik houd er wel van om mensen een beetje te plagen en dat is dan ook wel te zien in mijn postgedrag. Uitdagen doe ik ook weleens, want het is ook wel leuk om aandacht te krijgen. Maar het is niet alsof ik dat altijd doe. Alleen dat beeld wordt dan wel geschetst omdat alleen die posts eruit worden gehaald.
Maar ik snap niet waarom ik altijd weer door het slijk gehaald moet worden.
Alsof ik geen gevoelens heb. Misschien laat ik het wel te weinig merken, maar ik kan me behoorlijk kut voelen als iemand weer eens iets gezegd heeft hier. Dat raakt me gewoon. En dan kun je wel zeggen dat je dat moet negeren ofzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar goed, ik zal hier ook wel weer op gepakt worden dat ik mezelf bloot geef en eerlijk ben over mijn gevoelens. Heb je ook meteen de reden waarom ik niet constant op het forum zit, maar af en toe eens kom kijken. Omdat ik me soms gewoon diep verdrietig voel door wat mensen zeggen en hier dan even een tijdje niet meer wil zijn.
Fuck dat mannetje in de avond, mannetje in de ochtend-gezeik idd.quote:
Dat al helemaal jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fuck dat mannetje in de avond, mannetje in de ochtend-gezeik idd.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maandagochtenden.
De moeder der ochtenden
Bert zet hem toch weer op skyradio.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Trouwens eergisteren de radio op FunX gezet @ stage toen ik alleen begon, fatsoenlijke muziek alles. #cubiclelife. Benieuwd of hij er volgende week nog op staat
.
ook komende week sla ik de maandag weer overquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maandagochtenden.
De moeder der ochtenden
Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk mens heb je nog nooit een lokaal gereserveerd of zo
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is mie presjus :SGefeliciteerd mi blaka rowsu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mi van black on black.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd. Zal vanavond bier en rosé op je zuipen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
Heeft die knurft toch de TT aangepast.Ongehoord.
quote:
zoveel liefdequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
Heeft die knurft toch de TT aangepast.Ongehoord.
Maar dat was 2013 zure chlo.quote:
Die posts van wd daar haha. wdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / [KLB FEEST SC] GEFELICITEERD VASJE *O*
Ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ze het nu wel leuk vinden als ik weer TT aanpas voor Vas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |