* SgtPorkbeans pakt een stukje meequote:Op zondag 16 maart 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontbijten met gefrituurde kip
Best breakfast ever
Ik heb ook nog sponscakequote:Op zondag 16 maart 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans pakt een stukje mee
Eet jij dat maar op, dan pak ik de kipquote:
Is al opquote:Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eet jij dat maar op, dan pak ik de kip
dikkequote:Op zondag 16 maart 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontbijten met gefrituurde kip
Best breakfast ever
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eet jij dat maar op, dan pak ik de kip
quote:
Bakkesquote:
das toch die ene actrice uit anger managementżquote:
no is dolanquote:Op zondag 16 maart 2014 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
das toch die ene actrice uit anger managementż
racistquote:
Ik zag gisteren een berber zich vergrijpen aan een geit en vervolgens zijn uitwerpselen oppeuzelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zag gister een koelie vakkenvullen moest aan dwc denken. Daarna zag ik somalische vrouw en toen moest ik aan vaseline denken. Kei veel donkere mensen in nederland.
Is wetenschappelijk bewezen dat ze dat doen ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een berber zich vergrijpen aan een geit en vervolgens zijn uitwerpselen oppeuzelen.
Moest aan jou denken.
Zijn ook van die filmpjes waarin ze worden betraptquote:Op zondag 16 maart 2014 15:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is wetenschappelijk bewezen dat ze dat doen ja.
quote:
hey die zag ik gister op chaturbate/uglymothafukkingbigunsquote:Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn ook van die filmpjes waarin ze worden betrapt.
[..]
[ afbeelding ]
http://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adamquote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Modus het volgende:
[..]
hey die zag ik gister op chaturbate/uglymothafukkingbiguns
ze wilde wel uit met me ze woont in New York zei ze maar mijn ové chipkaart had niet genoeg slado meer
/Dima
quote:
Niet verwacht dat jij zo oppervlakkig was, Chai.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adam
Ik ga de volgende keer wel kijken.
mongoolquote:
je bent gewoon KK domquote:Op zondag 16 maart 2014 15:57 schreef Modus het volgende:
Ja, net alsof iedereen hier dagelijks aan H2O2 denkt..
Zijn gewoon van die dingetjes die je weet.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:57 schreef Modus het volgende:
Ja, net alsof iedereen hier dagelijks aan H2O2 denkt..
Ik weet het ook, kwam alleen niet meteen in me op. Maar goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die dingetjes die je weet.
Veiny udders en allesquote:
Wellicht heeft het te maken met het aantal jaar dat jullie van de middelbare school af zijn. Ofzoquote:
Exactly.quote:
Plus het feit dat ik scheikunde asap dropte.quote:[..]
Wellicht heeft het te maken met het aantal jaar dat jullie van de middelbare school af zijn. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |