quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks maar daar word binnenkort gelukkig wat aan gedaan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
ja ik zag het in sherlock en kon niet laten te reageren
Waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik sta op de wachtlijst
Het eerste natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom ik een borstverkleining neem of waarom ik op de wachtlijst sta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een goede reden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voornaamste reden is nek/schouder/rug pijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Komt een man bij de doctor voor een penis verkleining....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met rugklachtenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar je hoeft niet te wachten tot je 18 bent? Ik moest dat wel maar toen ook gelijk afspraak gemaakt, geen wachtlijst tho kon redelijk snelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik sta op de wachtlijst
Nee gelukkig niet! Binnen nu en 6 weken ben ik aan de beurtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet te wachten tot je 18 bent? Ik moest dat wel maar toen ook gelijk afspraak gemaakt, geen wachtlijst tho kon redelijk snelhoop dat je er iig tevreden mee bent daarna, er valt tenminste wel (letterlijk) een last van je af
Zie je wel! Wist wel dat ik niet scheel was :pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
ja ik zag het in sherlock en kon niet laten te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |