Fitting tank-top wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:58 schreef Modus het volgende:
Just another day at the office.
[ afbeelding ]
quote:NOS Teletekst 111
Dominee: dood Els Borst geen toeval
Dominee Van Andel van de Hersteld Hervormde Kerk in Montfoort zegt dat het geen toeval is dat oud-minister Els Borst is omgekomen. In een blad van zijn kerk schrijft hij dat Borst God heeft gekwetst met haar "goddeloze wetten".
Als minister maakte Borst euthanasie en medisch-wetenschappelijk onderzoek met embryo's mogelijk. Van Andel noemt de in februari omgebrachte Borst een engel des doods. "Toen de euthanasiewet erdoor was, zei ze: het is volbracht. Maar God laat niet met Zich spotten."
Het landelijke bestuur van de Hersteld Hervormde Kerk neemt afstand van de uitlatingen van dominee Van Andel.
Je hont?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Veer weest niet langer bezorgd. Hij is terug
Waar is ze?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Veer weest niet langer bezorgd. Hij is terug
Oke hassanquote:
Oke dominee van Andelquote:
Ik gok Braddie.quote:
WD gunde me precies niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / [KLB FEEST SC] GEFELICITEERD VASJE *O*
Deze manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 04:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht door deze post dat het alweer zondag was nu
En het is zo weer maandagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 04:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 04:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je bent zelf een FOK!ker dus ik weet niet wat je nu loopt te bazelen?
[..]![]()
Ik weet niet zo goed wat ik van jou vind Dima.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:55 schreef Robophatt het volgende:
Wat is Susteren toch een ongelofelijke debielniet te filmen
Je meent het no.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:55 schreef Robophatt het volgende:
Wat is Susteren toch een ongelofelijke debielniet te filmen
Nee eigenlijk heb ik een oogje op hem maar dat durfi k niet te zeggen hihihihquote:
jij valt op mensen die zich kleden als een boswachter?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik een oogje op hem maar dat durfi k niet te zeggen hihihih
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij valt op mensen die zich kleden als een boswachter?
ach ja, altijd beter dan een bontkraagje en een gucci tasjequote:
Kern van waarheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, altijd beter dan een bontkraagje en een gucci tasje
Robo pls.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik een oogje op hem maar dat durfi k niet te zeggen hihihih
godverdommequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kern van waarheid.
Omg zo'n vet boek besteld voor de verjaardag van een vriendin
[ afbeelding ]
ik heb mn capuchon op en mn broek vet laagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, altijd beter dan een bontkraagje en een gucci tasje
Neeeeeee niet dat liedje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik heb mn capuchon op en mn broek vet laag
euros in mn zakken daarom loop ik traag ik ben een baas
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kern van waarheid.
Omg zo'n vet boek besteld voor de verjaardag van een vriendin
[ afbeelding ]
Ja is bijna hetzelfde iddquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Doet me denken aan afcajos die zijn maat een levende kalkoen voor zn verjaardag gaf
Ist kaputquote:
Ach dan niet, chagrijnquote:
Ja, nog nooit eerder van gehoordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ist kaput
Maar Leighton MeesterZij is zo mooi en altijd goed gekleed
Ja ken haar van Gossip Girl, daar speelt zij zo'n geweldige rolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nog nooit eerder van gehoord.
[ afbeelding ]
Hier ookquote:
Oooooh ja. Zij is echt prachtig. Woukd wifey. Srs. Maar ben chick dus gaat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ist kaput
Maar Leighton MeesterZij is zo mooi en altijd goed gekleed
Kut weer zou beter zijn, kutweer niet.quote:
Link naar zulkequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8 kiloquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou ongelukkig worden
Is krullenbolletje zoveel afgevallen of lijkt dat maar?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
ook van je tieten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
ja ik zag het in sherlock en kon niet laten te reageren
Ziet er goed uit hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
He wat, operatie bedoel je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks maar daar word binnenkort gelukkig wat aan gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks maar daar word binnenkort gelukkig wat aan gedaan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik sta op de wachtlijst
Het eerste natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom ik een borstverkleining neem of waarom ik op de wachtlijst sta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een goede reden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voornaamste reden is nek/schouder/rug pijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Komt een man bij de doctor voor een penis verkleining....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met rugklachtenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar je hoeft niet te wachten tot je 18 bent? Ik moest dat wel maar toen ook gelijk afspraak gemaakt, geen wachtlijst tho kon redelijk snelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik sta op de wachtlijst
Nee gelukkig niet! Binnen nu en 6 weken ben ik aan de beurtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet te wachten tot je 18 bent? Ik moest dat wel maar toen ook gelijk afspraak gemaakt, geen wachtlijst tho kon redelijk snelhoop dat je er iig tevreden mee bent daarna, er valt tenminste wel (letterlijk) een last van je af
Zie je wel! Wist wel dat ik niet scheel was :pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8 kilo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |