Mooi dat het te zien is in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zie je wel! Wist wel dat ik niet scheel was :p
Heeft CB m'n nummer al doorgestuurd?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zie je wel! Wist wel dat ik niet scheel was :p
Als je er twee hebt ga ik met chloroquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil mijn fok film ticket
ik kan hem niet meer inleveren
ik ga niet meer
Gwn jelly dat ie je meidje hosseltquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik was boodschappen doen en er liep serieus een super knappe meid constant langs mijhet viel mij op, dacht toeval eerst maar toen ben ik 2x van de ene kant van de AH naar de andere gelopen zonder doel... Om te kijken toch hehe ;p
Ze liep beide keren weer achter me aanmaar geen enkele keer oogcontact wtf. Zal dat echt toeval zijn? Ben gauw met rood hoofd naar de kassa gelopen daarna
Heb je soms je account aan laten staan bij Dima thuis? :squote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik was boodschappen doen en er liep serieus een super knappe meid constant langs mijhet viel mij op, dacht toeval eerst maar toen ben ik 2x van de ene kant van de AH naar de andere gelopen zonder doel... Om te kijken toch hehe ;p
Ze liep beide keren weer achter me aanmaar geen enkele keer oogcontact wtf. Zal dat echt toeval zijn? Ben gauw met rood hoofd naar de kassa gelopen daarna
Neem dit verhaal, 10x autistischer, 12x meer beta en 15x irritanter geschreven en we hebben jouw kutverhaaltjes.quote:
Ik liep gister naar club. Kwamen twee chimi's langs. Zegt 1 hoi. Ik hoi terug en loop door. Zegt ze tegen haar vriendin hij is echt leuk. Later zie ik ze weer. Praatje maken. Zegt ze op een gegeven moment dat als ze single was ze voor mij zou gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Mortaxx be like:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik liep gister naar club. Kwamen twee chimi's langs. Zegt 1 hoi. Ik hoi terug en loop door. Zegt ze tegen haar vriendin hij is echt leuk. Later zie ik ze weer. Praatje maken. Zegt ze op een gegeven moment dat als ze single was ze voor mij zou gaan.
#mortlife
Zou je deze not so ordinary thick thighs?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Haha![]()
Maar serieus was meidje van ik gok 24, erg klein (1.65 hooguit) en typisch russisch slash oostblok gezicht en zo'n afgetraind gym lichaam
Kan er niks aan doen maar vind dat echt kk geilquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je deze not so ordinary thick thighs?
[ afbeelding ]
I know I would.
Kan hem moeilijk ongelijk geven als het waar isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
@Vaseline_ @Che_
Scan deze ass whoopings.
http://www.worldstarhipho(...)wshh5kP8oA6w7dsvi43T
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen maar vind dat echt kk geilmaar gewoon voor een keertje.
Ze neemt ze wel als een G, ik heb al een blauwe plek van dat geluid alleen alquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk ongelijk geven als het waar is
wat doet die walrus in die mooie autoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je deze not so ordinary thick thighs?
[ afbeelding ]
I know I would.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neem dit verhaal, 10x autistischer, 12x meer beta en 15x irritanter geschreven en we hebben jouw kutverhaaltjes.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik liep gister naar club. Kwamen twee chimi's langs. Zegt 1 hoi. Ik hoi terug en loop door. Zegt ze tegen haar vriendin hij is echt leuk. Later zie ik ze weer. Praatje maken. Zegt ze op een gegeven moment dat als ze single was ze voor mij zou gaan.
#mortlife
Damn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Haha![]()
Maar serieus was meidje van ik gok 24, erg klein (1.65 hooguit) en typisch russisch slash oostblok gezicht en zo'n afgetraind gym lichaam
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neem dit verhaal, 10x autistischer, 12x meer beta en 15x irritanter geschreven en we hebben jouw kutverhaaltjes.
Waaf heb jij het over?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
altijd mooie hoe opperkneus zo mad wordt op mensen op forum.fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |