SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
[ Bericht 1% gewijzigd door LekkerSimpel op 13-03-2014 21:19:30 ]
Welk programma? die paar beelden die je door de streamlocks heen ziet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit hele programma stoort niet, wordt met de mimuut erger
Heb al eerder gezegd, Talpa/redactie gaat over lijken, dat zo oude man moet lijden is niet ergquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze wordt dus niet weggestemt omdat ze dus tv maakt![]()
![]()
HAKIMquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef Jibba het volgende:
Ze heeft toen ze bij Anton was tegen iemand gezegd dat hij bij Anton een hartaanval had veroorzaakt?
Iemand op de camping?
dreetje en lotte op het bankjequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik ga lachen als ze op het exit bankje komt te zitten
Ja. Afijn, dat is vasrgelegd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Tegen Hakim heeft ze gezegd dat hij de oorzaak was van Antons hartaanval.
Ahh thanks, toen was ik nog geen streamer, heb ik niet helemaal meegekregen.quote:
32 filmpje ookquote:
Geen hartaanval, geen hartrigmestoornissen, etc. Alles gelogen door haar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Neu...nu niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Flow3r het volgende:
sommige dingen mogen ook wel prive blijven
Hoe voelt dat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef yvonne het volgende:
JA JIJ TOPIC KAPEN EY..
Dat heb ik nou zo graag ook eens willen zeggen
dat had andrea verzonnen zoals vakerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ahh thanks, toen was ik nog geen streamer, heb ik niet helemaal meegekregen.
Maar hoezo kon Hakim dat veroorzaakt hebben dan?
Dan moeten ze lekker in een biechthokje in de RK-kerk gaan zitten en niet in een RLS.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Flow3r het volgende:
sommige dingen mogen ook wel prive blijven
Chris is d'r zus (Christine)quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
zo ff tiojd voor een paar vragen
WIE is mark waar hij het hele tijd over heeft
en bedoeld hij met HUUB "onze huub"
en wie is chris ( een ex van dre ?)
Waarom mocht ze dan naar huis als er niets was, ook zo gekquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Geen hartaanval, geen hartrigmestoornissen, etc. Alles gelogen door haar.
Mark is volgens mij zijn zoon.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Geen hartaanval, geen hartrigmestoornissen, etc. Alles gelogen door haar.
Lekker!quote:
Ze is nu wonderbaarlijk veel nuchterder dan ze tijdens haar hele verblijf in Utopia is. Ze weet gewoon dat hij niet in haar spelletjes trapt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
En geen traan he. De hele avond niet.
*highfive*quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb van de andere stream moet ze nog posten
Doe een Anton en neem de streams over, dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef yvonne het volgende:
JA JIJ TOPIC KAPEN EY..
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb van de andere stream moet ze nog posten
Dat ze geen seks hebben gehad?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ow nu liegt haar zus weer pfff
Mischien heeft humana toch aangifte gedaan en moest ze op bezoek bij de politiequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom mocht ze dan naar huis als er niets was, ook zo gek
Uhuh, net zoals dat Huub persoonlijk 24/7 aan de knoppen zit, en dat Lotte een vreetvarken is als ze ook maar één mandarijntje te veel neemt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zodra hij ook maar een beetje indamt kan hij met haar opflikkeren naar Bonaire?
Dat kan alleen op FOK!.
Kristien is zusquote:
En haar vader toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Urb het volgende:
Tsja dat had ze niet tegen Lot moeten zeggen dat Anton haar geslagen heeft.
Ze zat in het begin wel heel erg in haar ogen te wrijven maar nee, het lukte niet om er een paar tevoorschijn te toveren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is nu wonderbaarlijk veel nuchterder dan ze tijdens haar hele verblijf in Utopia is. Ze weet gewoon dat hij niet in haar spelletjes trapt.
Ja precies en Anton heeft aan de anderen ook al aangegeven dat ze haar er niet mee weg moeten laten komen. (Want dan gaat ze alle kanten op).quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is nu wonderbaarlijk veel nuchterder dan ze tijdens haar hele verblijf in Utopia is. Ze weet gewoon dat hij niet in haar spelletjes trapt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef yvonne het volgende:
JA JIJ TOPIC KAPEN EY..
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, net zoals dat Huub persoonlijk 24/7 aan de knoppen zit, en dat Lotte een vreetvarken is als ze ook maar één mandarijntje te veel neemt.
Nee wacht, Lotte ís ook gewoon een vieze valse snaaisnol.
Precies.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zat in het begin wel heel erg in haar ogen te wrijven maar nee, het lukte niet om er een paar tevoorschijn te toveren.
En ze is nu alleen maar koest omdat ze bang is dat Anton nog veel meer vertelt.
wat niet waar is , dat loog Andreaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim zou gezegd hebben dat Andrea geestelijk gestoord was. Maar dat had Paul gezegd. En omdat iemand dat over andrea zei zou Anton een hartaanval hebben gekregen.
Maar hij moet wel constant aan haar trekken anders duikt ze onmiddelijk weer in een rol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal duidelijk nu. Dank!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim zou gezegd hebben dat Andrea geestelijk gestoord was. Maar dat had Paul gezegd. En omdat iemand dat over andrea zei zou Anton een hartaanval hebben gekregen.
Doe ik ook, maakt me blijquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Baconbus het volgende:
Andrea: Maar je mag het toch mooier maken? Ik maak de dingen mooier.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee wacht, Lotte ís ook gewoon een vieze valse snaaisnol.
mede daar door is Hakim eruit gestemd door de kijkres elitequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Andrea denkt dat ze de kapitein is van utopia
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
Andrea vindt zichzelf de kapitein op het schip dat Utopia heet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar hij moet wel constant aan haar trekken anders duikt ze onmiddelijk weer in een rol.
Had ze net van Billyquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
Andrea vindt zichzelf de kapitein op het schip dat Utopia heet.
Klopt. Maar hij doet dat wel heel natuurlijk, het lijkt hem geen kracht te kosten. Het lijkt hem zelfs eerder nog energie te géven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar hij moet constant aan haar trekken anders duikt ze onmiddelijk weer in een rol.
denk het ook en alles aandikkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ideale samenleving is voor Andrea alles bij elkaar liegen?
Neu de stemming was al daarvoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mede daar door is Hakim eruit gestemd door de kijkres elite
marc is zijn zoon werkt bij de nieuws dienst, Huub is inderdaad Huub of te wel Kees........quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
Die man heeft zich weken lang op lopen winden over haar. Nu komt alles er in één keer uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij doet dat wel heel natuurlijk, het lijkt hem geen kracht te kosten. Het lijkt hem zelfs eerder nog energie te géven.
83, kan het hem niet kwalijk nemen. Er komt nog genoeg zinnigs uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
Luister ik vind Anton top, maar bij tijden is ie zelf ook niet coherent hoor
Chris =Christina, Andrea's tweelingzusquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
marc is zijn zoon werkt bij de nieuws dienst, Huub is inderdaad Huub of te wel Kees........
Chris is volgens mij een reporter of iemand van * achter *
Van een schip wat zinkt ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Andrea denkt dat ze de kapitein is van utopia
Mischien haar cv hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Jibba het volgende:
Er zijn hele lijsten, zegt Anton (met leugens begrijp ik).
Lot en Bil..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ze heeft nog niet gejankt he?
Dat gaat ze straks doen bij de groep
Dat IS hun relatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij doet dat wel heel natuurlijk, het lijkt hem geen kracht te kosten. Het lijkt hem zelfs eerder nog energie te géven.
dat dusquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef asini het volgende:
Godver, weer die kut streamlockWaar slaat dit op zeg
Ja, hahaha, die bedoelt hij waarschijnlijk hahaquote:
Ze heeft al meermalen verwezen naar deze hoofdpersoon van een boekquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef castratortje het volgende:
Onze vriend Roark is dus de schrijver.
1 eiig ook nog pff er lopen er dus 2 van rond.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Chris =Christina, Andrea's tweelingzus
anton zegt gewoon wat hij denkt en dat vinden ze achter niet zo leuk denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef Toverheks het volgende:
ze raken in paniek * achter * ze kappen Anton af maar drukken op de 4 streams alles weg weer een SL.
Maar, ze krijgen niets, ze worden niet gestuurd, niet geholpen helemaal nietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ja die SL zag je aankomen.
Andrea: we krijgen zoveel kansen hier? Nou we krijgen niet zoveel kan.....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het top streams eerlijk waar oprecht en dat meen ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anton zegt gewoon wat hij denkt en dat vinden ze achter niet zo leuk denk ik.
Ze k unnen ook gewoon schakelen naar een andere stream, doen ze doorlopend, waarom nu nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg Huub !!
Leer die stagière dan op z'n minst dat ze ook één stream kan dicht draaien ipv twee tegelijk...
ja.. twee knopjes.. toe maar .. je kunt het
Kom erbij, met al die SL's ben je zo weer up to date.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Nog 8 cossen lezen. Anton is een HELD, ik lach me helemaal dood![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Nou hou nou maar eens op met die sl...het leeuwendeel van wat hij te zeggen had hebben we toch wel gehoord.
We zijn niet achterlijk hier hoor.
Neem lekker de kijkertjes van de tv uitzending in de maling, en laat ons met rust.
PAK ONS ONZE STREAM NIET AF JA!
UTO / Utopia Filmpjes #3quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Alles pakken ze ons af, alles pakken ze af!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Nou hou nou maar eens op met die sl...het leeuwendeel van wat hij te zeggen had hebben we toch wel gehoord.
Neem lekker de kijkertjes van de tv uitzending in de maling, en laat ons met rust.
Verrassend. Bij iemand die een type als Andrea kiest om een relatie mee te hebben.. je verwacht het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
Hmm.... nou, niet ongecontroléérd, als je dat bedoelt, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die man heeft zich weken lang op lopen winden over haar. Nu komt alles er in één keer uit.
begin je nu weer tegen mij ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles pakken ze ons af, alles pakken ze af!
Denk je dat je ons in kan halen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Wel eens gedacht aan het feit dat het top drukte is. Stom schreeuw mokkelquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Klopt.. hij is zelf ook een fantast, daarnaast erg dominant.. zo wie zo een ongezonde relatie, deze tweequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Verrassend. Bij iemand die een type als Andrea kiest om een relatie mee te hebben.. je verwacht het niet.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Day het volgende:
Ik wou dus vanavond lekker gedoucht en in pyjama op de bank gaan hangen.
Zit ik al weer uren naar die streams te kijken.
Zo wordt het nooit wat met niet weer verslaafd worden aan een RLS.
En we hebben ervoor betaald!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.... nou, niet ongecontroléérd, als je dat bedoelt, toch?
Eerder gedóseerd.
Ik vind het echt fascinerend, hoe hun relatie in elkaar steekt. Anton houdt van haar gefantaseer, ze mag haar gang daarin deels gaan, maar hij heeft wèl alles door en zet haar even op haar plek zodra ze in zijn ruime normen doorslaat.
Het enige waar hij wel aan twijfelt: houdt ze nou van hem? Of is hij voor haar vooral een vader die haar in het gareel houdt en haar standjes geeft als ze het te bont maakt.
Ik maak de dingen graag groter en mooierquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet mest!
Stadskoe!
Ik zou ook even lekker in bad, niet dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Day het volgende:
Ik wou dus vanavond lekker gedoucht en in pyjama op de bank gaan hangen.
Zit ik al weer uren naar die streams te kijken.
Zo wordt het nooit wat met niet weer verslaafd worden aan een RLS.
wat doe ik dan verkeerd ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat jij capt en youtubed... Krijgen wij de schuld !![]()
The Fountainhead van Ayn Rand?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef DutchAdventurer het volgende:
Ze heeft al meermalen verwezen naar deze hoofdpersoon van een boek
Je moet wat als machtsbeluste producent van trash TV, he...quote:
juist..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerder gedóseerd.
Ik vind het echt fascinerend, hoe hun relatie in elkaar steekt. Anton houdt van haar gefantaseer, ze mag haar gang daarin deels gaan, maar hij heeft wèl alles door en zet haar even op haar plek zodra ze in zijn ruime normen doorslaat.
Het enige waar hij wel aan twijfelt: houdt ze nou van hem? Of is hij voor haar vooral een vader die haar in het gareel houdt en haar standjes geeft als ze het te bont maakt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Anton gaat zo weer naar huis.
Je verdraait en ontkent...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat doe ik dan verkeerd ?
ik doe toch niets
het is NIET waar!
zelfs DAT heeft anton gezegd dat dat niet echt is !quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Hyperventileren drie halen ha ha ha ja ja leugenaar
Ik niet, zij liegt werkelijk om alles en om in de belangstelling te staanquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Urb het volgende:
Dat hele gedoe met stiefdochter was ook niet nodig, dat moest volgens Andrea had zij niet verzonnen.
Ergens geloof ik dit.
Vind hem top, heerlijk nuchter en gewoon zeggen wat in hem op komtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
juist..
Ik zit echt gefascineerd te kijken.
Hij accepteert haar zoals ze is, maar wel tot een grens.
Zij accepteert hem ook.
Ik vind hem heel oprecht overkomen.
Ja, denk dat je dat goed ziet. Hij houdt van haar en dat is tevens zijn achilleshiel. En daar zal ze hem ook wel door aan zich blijven binden want ik geloof dat Andrea alleen van Andrea houdt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerder gedóseerd.
Whehehehequote:
Hij heeft de boel prima onder controlequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
juist..
Zij accepteert hem ook.
En hij blijft zo prachtig kalmquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind hem top, heerlijk nuchter en gewoon zeggen wat in hem op komt
getikt als een bloemengieter, maar wel oprechtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
juist..
Zij accepteert hem ook.
was een grapje zegt ze, nou een dijenkletserquote:
Bij een ja, was het geen grapje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef frensje het volgende:
[..]
was een grapje zegt ze, nou een dijenkletser
tja de vogeltjes liggen in hun nestquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Marenda het volgende:
Wil je met me trouwen vraagt Andrea.
Anton wat is het licht hier
En jimmy mocht wel raarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef Urb het volgende:
Ze mocht dus gewoon niet naar die begrafenis
echt ontroerende teevee dit..echt...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef Ygritte het volgende:
Whahaha, ga je met me trouwen ... Hoe vind je het licht hier
Wat ??quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef tonja het volgende:
Whjahahahahaha Wil je met me trouwen? Vraagt Andrea op enigszins dreigende toon
ze heb geld nodigquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Kijkertje het volgende:
Dat is wel de limit! Vraagt ze hem ten huwelijk! Dat mens is echt niet goed wijs!
wat vind je van het licht hier?quote:
ging om de publiciteit, zegt ze dat ze niet heen ging, alle aandacht zou dan naar haar gaanquote:
Dat gooi je toch ook niet zomaar wegquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef Day het volgende:
Ik heb bewondering voor Anton dat hij het al 10 jaar met haar volhoudt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Andrea houdt alleen van zichzelf. En dat zal altijd zo blijven.
In een bepaald buurland spreken ze de "y" uit als "uu". "Huupervetilatie"quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Hyperventileren drie halen ha ha ha ja ja leugenaar
hij heeft in ieder geval voor mooie streams gezorgdquote:
En na Anton komt er weer een andere, die het spelletje meespeelt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Andrea houdt alleen van zichzelf. En dat zal altijd zo blijven.
Ik denk niet dat Andrea na 10 jaar pas de weg is kwijt geraakt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gooi je toch ook niet zomaar weg
Varken, Crackkop en Zweefkut gaan dan meteen roddelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:30 schreef Flow3r het volgende:
Hoeveel wedden we als Anton weg is...?
dan : boehoehoehoehoehoe
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
Anton: De pannenkoeken niet zo wart maken
Vind het wel een mooie uitspraak van hemquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
"Als je ooit in moeilijkheden komt, reken op jezelf..."
Wow!
Of valt, breekt z'n heup, moet naar het verpleeghuis en wordt dement.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:30 schreef Copycat het volgende:
En dan valt hij straks buiten de poort neer. Dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |