anton zegt gewoon wat hij denkt en dat vinden ze achter niet zo leuk denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef Toverheks het volgende:
ze raken in paniek * achter * ze kappen Anton af maar drukken op de 4 streams alles weg weer een SL.
Maar, ze krijgen niets, ze worden niet gestuurd, niet geholpen helemaal nietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ja die SL zag je aankomen.
Andrea: we krijgen zoveel kansen hier? Nou we krijgen niet zoveel kan.....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
Luister ik vind Anton top, maar bij tijden is ie zelf ook niet coherent hoor
Ik vind het top streams eerlijk waar oprecht en dat meen ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anton zegt gewoon wat hij denkt en dat vinden ze achter niet zo leuk denk ik.
Ze k unnen ook gewoon schakelen naar een andere stream, doen ze doorlopend, waarom nu nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg Huub !!
Leer die stagière dan op z'n minst dat ze ook één stream kan dicht draaien ipv twee tegelijk...
ja.. twee knopjes.. toe maar .. je kunt het
Kom erbij, met al die SL's ben je zo weer up to date.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Nog 8 cossen lezen. Anton is een HELD, ik lach me helemaal dood![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Nou hou nou maar eens op met die sl...het leeuwendeel van wat hij te zeggen had hebben we toch wel gehoord.
We zijn niet achterlijk hier hoor.
Neem lekker de kijkertjes van de tv uitzending in de maling, en laat ons met rust.
PAK ONS ONZE STREAM NIET AF JA!
UTO / Utopia Filmpjes #3quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Nog 8 cossen lezen. Anton is een HELD, ik lach me helemaal dood![]()
Alles pakken ze ons af, alles pakken ze af!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Nou hou nou maar eens op met die sl...het leeuwendeel van wat hij te zeggen had hebben we toch wel gehoord.
We zijn niet achterlijk hier hoor.
Neem lekker de kijkertjes van de tv uitzending in de maling, en laat ons met rust.
PAK ONS ONZE STREAM NIET AF JA!
Verrassend. Bij iemand die een type als Andrea kiest om een relatie mee te hebben.. je verwacht het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
Luister ik vind Anton top, maar bij tijden is ie zelf ook niet coherent hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |