denk het ook en alles aandikkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ideale samenleving is voor Andrea alles bij elkaar liegen?
Neu de stemming was al daarvoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mede daar door is Hakim eruit gestemd door de kijkres elite
marc is zijn zoon werkt bij de nieuws dienst, Huub is inderdaad Huub of te wel Kees........quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
zo ff tiojd voor een paar vragen
WIE is mark waar hij het hele tijd over heeft
en bedoeld hij met HUUB "onze huub"
en wie is chris ( een ex van dre ?)
Die man heeft zich weken lang op lopen winden over haar. Nu komt alles er in één keer uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij doet dat wel heel natuurlijk, het lijkt hem geen kracht te kosten. Het lijkt hem zelfs eerder nog energie te géven.
83, kan het hem niet kwalijk nemen. Er komt nog genoeg zinnigs uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
Luister ik vind Anton top, maar bij tijden is ie zelf ook niet coherent hoor
Chris =Christina, Andrea's tweelingzusquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
marc is zijn zoon werkt bij de nieuws dienst, Huub is inderdaad Huub of te wel Kees........
Chris is volgens mij een reporter of iemand van * achter *
Van een schip wat zinkt ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Andrea denkt dat ze de kapitein is van utopia
Mischien haar cv hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Jibba het volgende:
Er zijn hele lijsten, zegt Anton (met leugens begrijp ik).
Lot en Bil..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ze heeft nog niet gejankt he?
Dat gaat ze straks doen bij de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |