wat doe ik dan verkeerd ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat jij capt en youtubed... Krijgen wij de schuld !![]()
The Fountainhead van Ayn Rand?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef DutchAdventurer het volgende:
Ze heeft al meermalen verwezen naar deze hoofdpersoon van een boek
Je moet wat als machtsbeluste producent van trash TV, he...quote:
juist..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.... nou, niet ongecontroléérd, als je dat bedoelt, toch?
Eerder gedóseerd.
Ik vind het echt fascinerend, hoe hun relatie in elkaar steekt. Anton houdt van haar gefantaseer, ze mag haar gang daarin deels gaan, maar hij heeft wèl alles door en zet haar even op haar plek zodra ze in zijn ruime normen doorslaat.
Het enige waar hij wel aan twijfelt: houdt ze nou van hem? Of is hij voor haar vooral een vader die haar in het gareel houdt en haar standjes geeft als ze het te bont maakt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles pakken ze ons af, alles pakken ze af!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Anton gaat zo weer naar huis.
Je verdraait en ontkent...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat doe ik dan verkeerd ?
ik doe toch niets
het is NIET waar!
zelfs DAT heeft anton gezegd dat dat niet echt is !quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Hyperventileren drie halen ha ha ha ja ja leugenaar
Ik niet, zij liegt werkelijk om alles en om in de belangstelling te staanquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Urb het volgende:
Dat hele gedoe met stiefdochter was ook niet nodig, dat moest volgens Andrea had zij niet verzonnen.
Ergens geloof ik dit.
Vind hem top, heerlijk nuchter en gewoon zeggen wat in hem op komtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
juist..
Ik zit echt gefascineerd te kijken.
Hij accepteert haar zoals ze is, maar wel tot een grens.
Zij accepteert hem ook.
Ik vind hem heel oprecht overkomen.
Ja, denk dat je dat goed ziet. Hij houdt van haar en dat is tevens zijn achilleshiel. En daar zal ze hem ook wel door aan zich blijven binden want ik geloof dat Andrea alleen van Andrea houdt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.... nou, niet ongecontroléérd, als je dat bedoelt, toch?
Eerder gedóseerd.
Ik vind het echt fascinerend, hoe hun relatie in elkaar steekt. Anton houdt van haar gefantaseer, ze mag haar gang daarin deels gaan, maar hij heeft wèl alles door en zet haar even op haar plek zodra ze in zijn ruime normen doorslaat.
Het enige waar hij wel aan twijfelt: houdt ze nou van hem? Of is hij voor haar vooral een vader die haar in het gareel houdt en haar standjes geeft als ze het te bont maakt.
Whehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |