Hmm.... nou, niet ongecontroléérd, als je dat bedoelt, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die man heeft zich weken lang op lopen winden over haar. Nu komt alles er in één keer uit.
begin je nu weer tegen mij ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles pakken ze ons af, alles pakken ze af!
Denk je dat je ons in kan halen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Nog 8 cossen lezen. Anton is een HELD, ik lach me helemaal dood![]()
Wel eens gedacht aan het feit dat het top drukte is. Stom schreeuw mokkelquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Nou hou nou maar eens op met die sl...het leeuwendeel van wat hij te zeggen had hebben we toch wel gehoord.
We zijn niet achterlijk hier hoor.
Neem lekker de kijkertjes van de tv uitzending in de maling, en laat ons met rust.
PAK ONS ONZE STREAM NIET AF JA!
Klopt.. hij is zelf ook een fantast, daarnaast erg dominant.. zo wie zo een ongezonde relatie, deze tweequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef yvonne het volgende:
Luister ik vind Anton top, maar bij tijden is ie zelf ook niet coherent hoor
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Verrassend. Bij iemand die een type als Andrea kiest om een relatie mee te hebben.. je verwacht het niet.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Day het volgende:
Ik wou dus vanavond lekker gedoucht en in pyjama op de bank gaan hangen.
Zit ik al weer uren naar die streams te kijken.
Zo wordt het nooit wat met niet weer verslaafd worden aan een RLS.
En we hebben ervoor betaald!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles pakken ze ons af, alles pakken ze af!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.... nou, niet ongecontroléérd, als je dat bedoelt, toch?
Eerder gedóseerd.
Ik vind het echt fascinerend, hoe hun relatie in elkaar steekt. Anton houdt van haar gefantaseer, ze mag haar gang daarin deels gaan, maar hij heeft wèl alles door en zet haar even op haar plek zodra ze in zijn ruime normen doorslaat.
Het enige waar hij wel aan twijfelt: houdt ze nou van hem? Of is hij voor haar vooral een vader die haar in het gareel houdt en haar standjes geeft als ze het te bont maakt.
Ik maak de dingen graag groter en mooierquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet mest!
Stadskoe!
Ik zou ook even lekker in bad, niet dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Day het volgende:
Ik wou dus vanavond lekker gedoucht en in pyjama op de bank gaan hangen.
Zit ik al weer uren naar die streams te kijken.
Zo wordt het nooit wat met niet weer verslaafd worden aan een RLS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |