Geen hartaanval, geen hartrigmestoornissen, etc. Alles gelogen door haar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Tegen Hakim heeft ze gezegd dat hij de oorzaak was van Antons hartaanval.
Neu...nu niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Flow3r het volgende:
sommige dingen mogen ook wel prive blijven
Hoe voelt dat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef yvonne het volgende:
JA JIJ TOPIC KAPEN EY..
Dat heb ik nou zo graag ook eens willen zeggen
dat had andrea verzonnen zoals vakerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ahh thanks, toen was ik nog geen streamer, heb ik niet helemaal meegekregen.
Maar hoezo kon Hakim dat veroorzaakt hebben dan?
Dan moeten ze lekker in een biechthokje in de RK-kerk gaan zitten en niet in een RLS.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Flow3r het volgende:
sommige dingen mogen ook wel prive blijven
Chris is d'r zus (Christine)quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
zo ff tiojd voor een paar vragen
WIE is mark waar hij het hele tijd over heeft
en bedoeld hij met HUUB "onze huub"
en wie is chris ( een ex van dre ?)
Waarom mocht ze dan naar huis als er niets was, ook zo gekquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Geen hartaanval, geen hartrigmestoornissen, etc. Alles gelogen door haar.
Mark is volgens mij zijn zoon.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
zo ff tiojd voor een paar vragen
WIE is mark waar hij het hele tijd over heeft
en bedoeld hij met HUUB "onze huub"
en wie is chris ( een ex van dre ?)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Geen hartaanval, geen hartrigmestoornissen, etc. Alles gelogen door haar.
Lekker!quote:
Ze is nu wonderbaarlijk veel nuchterder dan ze tijdens haar hele verblijf in Utopia is. Ze weet gewoon dat hij niet in haar spelletjes trapt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
En geen traan he. De hele avond niet.
*highfive*quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb van de andere stream moet ze nog posten
Doe een Anton en neem de streams over, dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef yvonne het volgende:
JA JIJ TOPIC KAPEN EY..
Dat heb ik nou zo graag ook eens willen zeggen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb van de andere stream moet ze nog posten
Dat ze geen seks hebben gehad?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ow nu liegt haar zus weer pfff
Mischien heeft humana toch aangifte gedaan en moest ze op bezoek bij de politiequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom mocht ze dan naar huis als er niets was, ook zo gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |