wat niet waar is , dat loog Andreaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim zou gezegd hebben dat Andrea geestelijk gestoord was. Maar dat had Paul gezegd. En omdat iemand dat over andrea zei zou Anton een hartaanval hebben gekregen.
Maar hij moet wel constant aan haar trekken anders duikt ze onmiddelijk weer in een rol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is nu wonderbaarlijk veel nuchterder dan ze tijdens haar hele verblijf in Utopia is. Ze weet gewoon dat hij niet in haar spelletjes trapt.
Helemaal duidelijk nu. Dank!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim zou gezegd hebben dat Andrea geestelijk gestoord was. Maar dat had Paul gezegd. En omdat iemand dat over andrea zei zou Anton een hartaanval hebben gekregen.
Doe ik ook, maakt me blijquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Baconbus het volgende:
Andrea: Maar je mag het toch mooier maken? Ik maak de dingen mooier.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee wacht, Lotte ís ook gewoon een vieze valse snaaisnol.
mede daar door is Hakim eruit gestemd door de kijkres elitequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Tegen Hakim heeft ze gezegd dat hij de oorzaak was van Antons hartaanval.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Andrea denkt dat ze de kapitein is van utopia
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
Andrea vindt zichzelf de kapitein op het schip dat Utopia heet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar hij moet wel constant aan haar trekken anders duikt ze onmiddelijk weer in een rol.
Had ze net van Billyquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
Andrea vindt zichzelf de kapitein op het schip dat Utopia heet.
Klopt. Maar hij doet dat wel heel natuurlijk, het lijkt hem geen kracht te kosten. Het lijkt hem zelfs eerder nog energie te géven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar hij moet constant aan haar trekken anders duikt ze onmiddelijk weer in een rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |