quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, this is how we support the girls in New ZealandDe best rated BH's zijn niet in NL verkrijgbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zin om een handeltje te beginnen RD?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
nu heb ik een mental picture in mijn hoofd van mijzelf, achterdocht oproepend, tussen de rekken van de sportzaak door schuifelend, met een Fok!sters-bestellijstje in mijn hand, de orders bij elkaar zoekenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu heb ik een mental picture in mijn hoofd van mijzelf, achterdocht oproepend, tussen de rekken van de sportzaak door schuifelend, met een Fok!sters-bestellijstje in mijn hand, de orders bij elkaar zoeken
En dat vond ik niet zo handig om met het horloge zelfs steeds te programmeren. Wist ook eigenlijk helemaal niet dat je dat gewoon via de site kon doen, dacht dat het via dat programmaatje moest wat niet goed werktequote:2km inlopen
5x200m in 42" met volledig herstel
5x400m in 1'38" met 2' jog - na laatste herhaling 5' rust
5x200m in 42" met volledig herstel
2km uitlopen
lekker gezwommen in de vecht?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik was iets eerder thuis, kon om 6 uur gaan lopen en heb bijna 2 uur gelopen.
Het begin begon heel kut en toen besloot ik; het maakt eigenlijk helemaal niet uit of het donker is en of er stoplichten zijn of weet ik veel, het gaat gewoon om het lopen.
En toen ging het eigenlijk steeds lekkerder, mijn hartslag ging steeds verder omlaag.. dit soort loopjes geeft de burger moed!
http://www.endomondo.com/workouts/308090786/11367364
Ik start meteenquote:
Zover ik het weet zijn de heren wetenschapers het er nog steeds niet over eens wanneer en of je moet rekken en stretchen. Waar ze het in ieder geval over eens zijn dat je het nooit vooraf moet doen met koude spieren.quote:
idemquote:Op vrijdag 14 maart 2014 05:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik start meteenNiet opwarmen, niet strekken, niks
Oke, this is how we support the girls in New ZealandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, this is how we support the girls in New ZealandZitten wel een paar hele mooie tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
boksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 05:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik start meteenNiet opwarmen, niet strekken, niks
Gewoon meenemen, het is daarna altijd gezellig op de Beestenmarktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:01 schreef dapluiz het volgende:
Zow gister sinds zondag weer eens gelopen, 5 km gingen lekker, kijken of ik de circuit run onder de 30 minuten kan halen
Daarna begint het te kriebelen voor de Golden Ten in DelftKijken of vriendin het niet al te ongezellig vind
Klik op training -> Statistics. Dan krijg je zoiets:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:15 schreef cafca het volgende:
Endomondo-vraagje: kun je ook ergens de totalen van dit jaar zien? Ik heb een overzicht van de afgelopen maand, en een algemeen totaal (heb per ongeluk de totale inhoud van mijn Garmin Edge geïmporteerd), maar is er ook een optie om alles vanaf 1 januari te bekijken?
Dus ik vol hoop de sheet openen... Heeft alleen Zwabberhark een suggestie gedaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jolly! Nu kan ik helemaal losgaan!
Kijk, dat zocht ik. Thanks!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Klik op training -> Statistics. Dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
En dan klik je op year. Kun je zelfs nog per sport kijken
Dan ook Fok!ing trailers (die gaan dan in de berm naast het fietspad lopen uiteraard)quote:
Team ModderFok!kers.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ook Fok!ing trailers (die gaan dan in de berm naast het fietspad lopen uiteraard)
Sjeesesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:40 schreef GlenHighland het volgende:
Hmmm....
Team Fok!-strot
Team Fok!-antieman, gezellig hè
Team Fok!-manschap is meesterschap
Team Fok!-swagen Kever
(Sorry)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:40 schreef GlenHighland het volgende:
Hmmm....
Team Fok!-strot
Team Fok!-antieman, gezellig hè
Team Fok!-manschap is meesterschap
Team Fok!-swagen Kever
(Sorry)
Ja, werk dit dat. Maar het is bijna weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus ik vol hoop de sheet openen... Heeft alleen Zwabberhark een suggestie gedaan
Fok!king funruns!quote:
Jaaaah, dat is een goeie, ik meld me aan voor ModderFok!kersquote:
That makes two of us. Misschien kunnen de asfaltjunkies dan als MosselFok!kers meedoenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Jaaaah, dat is een goeie, ik meld me aan voor ModderFok!kers
Mooi geel is niet lelijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Serinde het volgende:
Ik baal echt dat ik dan niet kan![]()
2015 laat ik er niks tussen komen. Maar dat duurt nog zo lang![]()
Het is erg mistig hier! Wel lekker les 25 van Renate gedaan op deze schoentjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De jeugd moet niet zeuren! Ik vind het stoer dat je het gewoon doet.
Neuh gewoon doorgelopenquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En de jeugd was zelf een peuk aan het roken, frikandellenbroodjes aan het vreten en aan het lurken aan hun blikje euroshopper energiedrink? Ondertussen hangend over hun scooter die door pa en ma gesponsord is?
(dat is ongeveer hoe ik de kids die ik leiding geef tegenkom.. Al proberen ze dan ongemerkt hun peuk weg te moffelen)
Goed gedaan hoor meid. Laat die lui maar lullen. En op de foto op endo vind ik jou helemaal niet dik in je gezicht ofzo!
Oeh, mooi!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Serinde het volgende:
Het is erg mistig hier! Wel lekker les 25 van Renate gedaan op deze schoentjes![]()
[ afbeelding ]
Kekke sloffen. Flyknit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Serinde het volgende:
[ afbeelding ]
Zoom streak 4. Kon ze voor die prijs niet bij Zalando in het magazijn laten, ik was erg nieuwsgierig. Ga ze een paar keer testen en kan ze altijd nog als fitness schoenen inzetten. Ze zijn echt superlicht! Deze korte afstand ging goed!quote:
Nog even een specialequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |