Dan ook Fok!ing trailers (die gaan dan in de berm naast het fietspad lopen uiteraard)quote:
Team ModderFok!kers.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ook Fok!ing trailers (die gaan dan in de berm naast het fietspad lopen uiteraard)
Sjeesesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:40 schreef GlenHighland het volgende:
Hmmm....
Team Fok!-strot
Team Fok!-antieman, gezellig hè
Team Fok!-manschap is meesterschap
Team Fok!-swagen Kever
(Sorry)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:40 schreef GlenHighland het volgende:
Hmmm....
Team Fok!-strot
Team Fok!-antieman, gezellig hè
Team Fok!-manschap is meesterschap
Team Fok!-swagen Kever
(Sorry)
Ja, werk dit dat. Maar het is bijna weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus ik vol hoop de sheet openen... Heeft alleen Zwabberhark een suggestie gedaan
Fok!king funruns!quote:
Jaaaah, dat is een goeie, ik meld me aan voor ModderFok!kersquote:
That makes two of us. Misschien kunnen de asfaltjunkies dan als MosselFok!kers meedoenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Jaaaah, dat is een goeie, ik meld me aan voor ModderFok!kers
Mooi geel is niet lelijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Serinde het volgende:
Ik baal echt dat ik dan niet kan![]()
2015 laat ik er niks tussen komen. Maar dat duurt nog zo lang![]()
Het is erg mistig hier! Wel lekker les 25 van Renate gedaan op deze schoentjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De jeugd moet niet zeuren! Ik vind het stoer dat je het gewoon doet.
Neuh gewoon doorgelopenquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En de jeugd was zelf een peuk aan het roken, frikandellenbroodjes aan het vreten en aan het lurken aan hun blikje euroshopper energiedrink? Ondertussen hangend over hun scooter die door pa en ma gesponsord is?
(dat is ongeveer hoe ik de kids die ik leiding geef tegenkom.. Al proberen ze dan ongemerkt hun peuk weg te moffelen)
Goed gedaan hoor meid. Laat die lui maar lullen. En op de foto op endo vind ik jou helemaal niet dik in je gezicht ofzo!
Oeh, mooi!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Serinde het volgende:
Het is erg mistig hier! Wel lekker les 25 van Renate gedaan op deze schoentjes![]()
[ afbeelding ]
Kekke sloffen. Flyknit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Serinde het volgende:
[ afbeelding ]
Zoom streak 4. Kon ze voor die prijs niet bij Zalando in het magazijn laten, ik was erg nieuwsgierig. Ga ze een paar keer testen en kan ze altijd nog als fitness schoenen inzetten. Ze zijn echt superlicht! Deze korte afstand ging goed!quote:
Nog even een specialequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |