Hehe klein GPS fuckupje jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kanaleneiland is niet je favoriete buurt, aan je tijd te zien op dat stuk
Nee, daar heb ik me ook al een paar loopjes aan geergerd. Veel op het verkeer letten en vaak op scheve stoepen lopen, veel uitlaatgassen en stoplichten. Maar nu had ik besloten me er niet meer aan te ergeren en dat scheelde welquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt goed en ziet er goed uit! Fijn
Is dat nou een beetje leuk en handig, zo door de stad heen lopen?
Klinkt leuk!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:30 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik heb mijn best weer gedaan. Voorspellingen en uitkomsten van CPC lopers verwerkt (á la Runner's World) en een CPC verslag geschreven voor het clubblaadjeToch leuk, weer even herbeleven!
Yuki, wordt het dan wel of niet Naaldwijk?
Ja, da's waar. Ik zou hier 's avonds ook niet m'n standaard rondjes kunnen lopen door gebrek aan verlichting. Wel fijn dat je het een beetje van je af kon zetten en toch goed gelopen hebt danquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik me ook al een paar loopjes aan geergerd. Veel op het verkeer letten en vaak op scheve stoepen lopen, veel uitlaatgassen en stoplichten. Maar nu had ik besloten me er niet meer aan te ergeren en dat scheelde welHet liefste loop ik door een bos/landgoed, maar dat is 's avonds ook niet zo handig.
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Kreeg net een mail dat ie bijna vol zit.
Wat betreft stretchen ken ik ook mensen die het júist zijn gaan doen op aanraden van een fysio.. De meningen zijn verdeeld dus en misschien is het ook nog wel eens persoonsafhankelijk..
Gewoon aankijken ja. Ik stretch nooit. Kan ik het ook niet verkeerd doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank voor de tip!
Ik kijk vooral hoe t me bevalt. Voorheen stretchte ik alleen na het hardlopen, tussendoor nooit.
Dat ga ik nu dus omdraaien. Voelen wat het doet en of ik 't fijn vind.
nietsquote:
Mijn veters strikken.quote:
quote:
vrouwen......quote:
Hehehe. Voor de cpc 2x en dan nog moeten plassen tijdens het lopen.quote:
Jaaaa dat lijkt me ook tof! Kon gisteren ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef Quoi het volgende:
De laatste tijd alleen maar met de club gelopen. LDL=vooraf niks. Andere training=inlopen en wat rekken/loopscholing.
Yuki, komt goed die 5 in Naaldwijk
Ik loop morgen voor het eerst eens alleen. Om nou meteen weer bij de LDL voor de Leiden HM aan te sluiten![]()
Ik wil ook toch eens met de running crew Rdam mee. Die routes door RdamHelaas gister op nieuwe (mooie!) CS gemist.
Lekker hoor, even koos schemaloos
Wil je Leiden lopen dan? Ik zit aan Amersfoort te denken ^^quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef Quoi het volgende:
De laatste tijd alleen maar met de club gelopen. LDL=vooraf niks. Andere training=inlopen en wat rekken/loopscholing.
Yuki, komt goed die 5 in Naaldwijk
Ik loop morgen voor het eerst eens alleen. Om nou meteen weer bij de LDL voor de Leiden HM aan te sluiten![]()
Ik wil ook toch eens met de running crew Rdam mee. Die routes door RdamHelaas gister op nieuwe (mooie!) CS gemist.
Lekker hoor, even koos schemaloos
Nee hoor. Te snel. Eerst freewheelen, snelle 10 km en over 3 wk op vakantie. Dan zien we wel weerquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wil je Leiden lopen dan? Ik zit aan Amersfoort te denken ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ze hadden mannen ook doelgroep kunnen maken voor deze repo met wat puike fotografie en leuke modellen enzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je niet tot de doelgroep behoort....niet zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |