Ik heb hem niet live gehoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Die speelden ze geloof ik ook nog live op de reünie tour.
Hoi, Moody.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef Moody het volgende:
Ik blijf m posten totdat iemand iets zegt.....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
Op 22 maart 1996 speelde Blur 'Intermission' in Paradiso.
Mission accomplished.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Diezelfde mensen reageerden zo toen ik ze Elvis Costello liet horen:
[..]
[..]
Ach ja, niet iedereen kon vooraan staan toen de smaak uitgedeeld werd.
En bij beste band hadden ze het gewoon over beste band als in beste muziek gemaakt.
Ik reserveer overigens de eerste TT nadat MadGibbs geleakt is, Indie Piñata wordt het dan.
Ik vind er werkelijk geen drol aan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef Moody het volgende:
Ik blijf m posten totdat iemand iets zegt.....
Voorlopig alleen Down the Rabbit Hole.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:51 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Werd dus ook gespeeld laatste keer in Hyde Park. Komt er nog een stand alone gig van Damon in Nederland of moeten we het doen met een festivaldate?
Vorig jaar op Pukkelpop was het niet heel goed, hoop voor je dat het nu beter is.quote:
Hé Kerft, dit valt me wel flink tegen. Geef het dan geen beoordeling als je het niet helemaal luistert; elk nummer heeft wel een cijfer.quote:I'm so happy that this album is over and I even didn't listen to the whole album.
Heb af en toe een minuutje geskipt in een nummer. Heb wel elk nummer grotendeels geluisterd. Maar komaan het is Drake, als ik het volledig geluisterd had zou ik hier niet meer zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Kerft, dit valt me wel flink tegen. Geef het dan geen beoordeling als je het niet helemaal luistert; elk nummer heeft wel een cijfer.
Mag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijk geen drol aan.
quote:
Ik heb 'm nu ook aangepast. Wil dat kunnen luisteren zonder Chemical World (overigens ook een prima nummer).quote:
Nee dank je.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag.
Maar weet wel dat Morphine blijkbaar zwaar gewaardeerd is. Ken ze ook pas 4 uur, maar het schijnt
Je mag je mening herzien.
Noem er eens een paar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:57 schreef DO2 het volgende:
Zo, ik kom in jouw lijstje vrijwel helemaal onderin absolute meesterwerken tegen, Kerft.
Tip: zet die lijst in je sig, er zijn echt veel mensen die het tof vinden zoiets door te kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Noem er eens een paar.
Ben wederom benieuwd.
Nee, tuurlijk niet. Dat is als pissen over een van Gogh schilderij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey maar jongens, een 6 voor OK Computer, dat kán toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |